Iemand ervaring met terug gaan naar een winkel als er teveel is aangeslagen?
Ik heb een set van 3 plastic bakken en de medewerker heeft het 3 keer aangeslagen. Nu zijn het wel hele dure bakken ![]()
Zeker terug gaan.
Maar ik ga nog terug als bij AH een kortingsticker niet is aangeslagen ![]()
Gewoon teruggaan inderdaad. Doen ze niet moeilijk over en kijken ze niet raar van op hoor.
Ah dat is ook niet leuk, ik snap je gevoel wel! Superlief in elk geval alle moeite die je voor hem doet en dat je dat cadeautje had gekocht. Hopelijk gaat het in de toekomst voortaan anders.
Ik heb weinig inplant meer bovenop mijn hoofd en dus echt lang haar zodat het nog een beetje wat lijkt als het omhoog zit maar ik vind echt overal die lange haren terug brrr
Omdat ik maandag bij mijn nieuwe baan begin, vond ik het tijd voor een mega grote schoonmaak zodat ik me daar voorlopig niet druk om hoef te maken. En heb vandaag dus echt alles van boven naar beneden gepoetst, al het beddengoed inclusief dekbedden en kussens gewassen, alle vloerkleden en sierkussens gereinigd en net nog “even” alles gestreken.
Nu nog outfits uitzoeken voor komende week en een everything shower en dan ben ik wel klaar voor maandag. Mijn (schoongemaakte)tas en nieuw notitieboekje liggen al klaar
.
Ik heb Justin Bieber’s muziek nooit echt leuk gevonden maar dat ‘Yukon’ nummer hoor ik steeds en vind ik wel echt nice 🫣
Ik kom net thuis van een vrij laat geworden verjaardagsfeestje en ik moet morgen naar een kraamborrel, please kill me now. ![]()
Mensen verderop in de straat hebben net een kwartier lang keiharde muziek gedraaid en daarbij meegeschreuwd (baila baila en animals etc) en nu zijn ze stil maar ben ik natuurlijk klaarwakker ![]()
Ik ga zo stuk hierom, dit is echt letterlijk mijn vriend elke keer als hij iets in de buurt ziet of hoort wat lijkt op ruzie of drama.
Toen ik een kleine snork was heb ik een keer een kinderfilm gezien waar slijmmonsters in zaten wat ik doodeng vond. Kon me niets meer herinneren van de film, maar dat beeld en dat gevoel achtervolgde me de afgelopen 30 jaar af en toe nog. Dus de afgelopen jaren heb ik gezocht tussen alle unhinged 90’s kinderfilms, and today is the day, ik heb m gevonden!
Ik heb eindelijk weekend en kijk Echte Gooische Meisjes op Videoland. Keek dit vroeger echt wekelijks op tv, denk dat ik vanavond het hele seizoen ga bingen met wijn.
Edit:
Ik vind Bo wel wat weghebben van Alexia toen ze jong was. ![]()
Ik ben met zooo’n tegenzin m’n koffer voor vakantie aan het inpakken omdat ik nog steeds niet weet of mijn vlucht gecanceld gaat worden, echt nul voorpret deze keer ![]()
Er is een heel topic voor dit.
Waarom zou die gecancelt worden?
Krijgen we deze discussie weer? Wil gewoon even kwijt dat ik eindelijk weekend heb ![]()
AirCanada staakt sinds gisteren (gepland t/m morgen), dus sinds vrijdag zijn vluchten geannuleerd (en sinds gisteren vliegt er niets), maar vanavond moeten ze van de Canadese regering gefaseerd weer opstarten dus ik heb al iets meer hoop.
Ik heb vandaag een spray van Sol de Janeiro gekocht en voel me gelijk weer een tienermeisje.