M’n bovenbuurman wordt net gearresteerd voor mishandeling
ben er helemaal naar van. Ik hoorde wel eens hard huilen maar dacht dat t ergens anders was (en heb wel eens subtiel wat aan haar gevraagd).
Hier hetzelfde, ging net heerlijk om 17.00 mijn hardlooprondje in het bos doen. En werd begroet door vrolijk zingende vogels.
Jongens, we hebben januari weer overleefd ![]()
Eindelijk!! Wat een draak van een maand was dit zeg ![]()
Dit had ik ook!! Mijn vaste kliek was er niet haha, 10 minuten later wel, dus die heb ik stiekem toch meegenomen
Anders had ik maar 1 koolmees ![]()
Nog maar 11 maanden en we mogen weer!
Nu je het zegt, bijna Kerst ![]()
Als je nog 50 Hema-punten hebt die morgen vervallen: je kunt ze doneren aan Team Alzheimer.
Gedaan, thanks vd reminder!
oh chill! zag een paar uur geleden op een bonnetje dat de punten vervielen vandaag en vond het al zonde.
soms echt zin om een ei te gooien op auto’s die hier ‘s nachts met teringhard de muziek aan voor het verkeerslicht staan
Haha ik heb dit aaaltijd, dit jaar was het wel beter maar alsnog niet top. Ik keek op vrijdag af en toe maar toen had ik geen tijd om er goed voor te gaan zitten, maar allemaal leuke vogels inclusief mijn vaste Turkse tortels en de halsbandparkiet. Toen ik er echt voor ging zitten alleen musjes en meesjes. Alsnog leuk maar veel minder soorten dan normaal. Ik had expres nog de gordijnen dicht en keek door een klein gat haha, zodat ik ze niet zou wegjagen.
Wel veel staartmezen gezien dit jaar!
Hahaha goede setup had je ![]()
Hier ook veel pimpelmeesjes en staartmeesjes in de tuin! Die schijnen ivm de strenge winter wat meer naar het zuiden te trekken dit jaar. Staartmeesjes zijn mijn lievelings, die zien er zo schattig en fluffy uit.
Hier ook staartmeesjes, maar echt pas drie keer en dan even heeeeel snel met een groepje bij ons knagen en weer weg.
Ik zag net een fatbiker die harder dan 50 km/u over het fietspad ging aangereden worden door een afslaand busje
Niemand gewond, fatbike wel in stukjes.
Bizar dat de persoon zelf niet in stukjes ligt. Dan mag je echt van geluk spreken met die snelheden.
Hoezo ging die zo hard? Dat is opgevoerd tot de max dan ofzo?
Geen idee hoe hij het voor elkaar kreeg. Maar ik reed 50 in de auto en hij haalde me in ![]()
Haha ik ga echt heel boomer klinken mi maar kwam op TikTok ff een filmpje tegen van een concert heel lang geleden
Ziet er ineens, met wat we nu gewend zijn, zo surrealistisch uit, NIEMAND met een telefoon in de handen, geen een schermpje
En met dit uitzicht ben je tegenwoordig toch gewend om tegen 100 schermpjes te kijken
Ik zat al een hele tijd niet lekker in mijn vel en afgelopen weekend is het fout gegaan waardoor ik naar de spoedpost moest. Gelukkig had mijn moeder haar huisarts dienst waardoor ik me wel op mijn gemak voelde. Ben gisteren alsnog naar de crisisdienst geweest om om hulp te vragen die ik gelukkig ook ga krijgen.
Ik ben op en hoop dat dit me gaat helpen.