Ik ken sinds een maand een groepje van drie kraaien die ik vaak amandelen ga voeren. Ze komen heel dichtbij en gaan me steeds meer achtervolgen als ik buiten ben
zo leuk dat ze je echt gaan herkennen. Ze stoppen altijd hun hele bek vol met amandelen en gaan ze dan verstoppen als voorraadje
Ah wat onwijs naar. Ben je nu wel veilig? Ik hoop dat je snel de hulp krijgt die je nodig hebt. Hang on there!![]()
Je bent nu een van hen
Dit klinkt zo gezellig!
ik ga stuk om hoe je dit verwoordt haha, love dit hele verhaal
Ik woon momenteel bij m’n ouders omdat m’n relatie uit is gegaan. Dus ben nooit alleen. Ga vanaf morgen gelukkig al beginnen met therapie dus hoop dat dat me gaat helpen.
Gelukkig. Veel sterkte. Je komt hier doorheen ![]()
Ik heb een hunger games marathon vandaag en ik blijffff deze films zo leuk vinden.
Wat leuk! Het viel me laatst op dat “mijn” eksters ook noten naar een voorraadplek brengen. Ik ben wel van plan te ontdekken waar, straks zit ik ze voor niks elke dag walnoten te voeren hahaha.
Het is ook zo leuk dat ze duidelijk een karakter hebben. De ene is veel dapperder en gaat ook vaak stunten, dan komt hij heel laag over de grond op de haag afgezoefd en scheert ‘ie d’r vlak overheen. Of hij laat zich zo ongeveer uit een boom vallen, keihard naar beneden op de voerplek af. De ander is veel afwachtender en zit de meeste tijd vanuit de boom toe te kijken.
Leuk! Ik ga dit ook doen maar ben momenteel bezig in Sunrise on the reaping en ik denk dat ik die beter eerst uitlees. Of nu de 1e film kijk want er overlappen veel personages. Wat zou jij doen? Ben ongeveer halverwege het boek en Haymich zijn games gaan volgens mij ieder moment echt starten.
Na 13 maanden vakantie vlieg ik morgen dan echt naar huis ![]()
![]()
ik had echt nog veel langer door kunnen gaan, maarja
het was echt geweldig en zoals verwacht is het omgevlogen!
Maar ook goed nieuws: ik hoef niet meer steeds te benoemen dat ik dus op reis ben! ![]()
Ik heb dat boek niet gelezen eigenlijk dus kan je daarin niet adviseren!
Aaah jammer! Zit echt in dubio. Als mijn man vanavond iets moet gaan doen denk ik toch dat de film aan gezet zal worden ![]()
Ik heb heel veel moeite met eten & drinken waar anderen bij zijn/in het openbaar, maarrr ik groei echt erin, het lukt nu om 3 slokken thee te drinken (en de rest van glas niet) bij de zorgboerderij. Jaar terug kon ik dat niet.
Dit is echt wereldvreemd misschien, maar vooral ver van mn bed haha. Hoe gaat het dan als je terugkomt?
Heb je nog een woonruimte? Heb je nog een baan of moet je dat nog gaan zoeken?
Ben echt nieuwsgierig haha
Ik zou eerst het boek uitlezen
Ik heb inderdaad geen baan meer! Ik heb denk ik minder dan €500 en geen inkomen, dus hopelijk vind ik die snel! En mijn huis kon ik een jaar onderverhuren, dus dat was heel fijn! Alleen vanaf jan heb ik al wel zelf huur moeten betalen, dus dat tikt wel aan! ![]()
Maar ik heb ook mensen ontmoet die geen onderhuurder hadden of wel hun huis opgaven voor ze gingen reizen!
Wat fijn dat je je huis kon onderverhuren inderdaad! Lijkt me wel spannend qua baan, maar denk dat dat wel redelijk snel geregeld kan zijn. Tenzij je iets heel specifieks zoekt natuurlijk.
Ik zoek wel in een vakgebied waar weinig vacatures zijn, maar toevallig heb ik deze week al een gesprek!
En als dat niks wordt ga ik een baantje zoeken buiten mijn vakgebied om het te overbruggen
het komt wel goed!
Heel veel succes!! ![]()