Ik ben op vakantie en momenteel in Malaga, waar voor vandaag zo veel regen voorspeld is dat zelfs de musea dicht zijn
die hebben nu juist mega veel aanloop natuurlijk dus alle toeristen zwerven doelloos door de stad
Ik was er daar vanmorgen 1 van dus lig inmiddels weer in bed
ik ga maar een serie kijken, binnen sporten via youtube en nog uitgebreid lunchen en dineren, morgen weer een kans
Haha ja heftig hè. Ik ben inmiddels een half uur op werk! De fietspaden zijn veilig. De parkeerplaats en de stoep bij m’n huis waren wel spannend, maar schuifelend lukte het wel.
Ik heb echt zin om een middag in bed te liggen met chips en Monica Geuze vlogs te kijken van toen ze net begon
Godver ik heb zo’n last van een of andere klote verkoudheid. Inmiddels op dag 5 en ik voel me in vlagen nog steeds ziek.
En het is niet eens griep volgens mij.
Oja en ik voel me alleen, hebben anderen hier ook last van (een rotverkoudheid)?
“Ik moet zo werken bij Bagels & Beans maar ben al een uur te laat omdat ik me had verslapen”
Iconic
Met femke en anthea
Dat ze de hele dag in bed lag en lekker sushi bestelde als ontbijt.
Die heeft ze een tijdje geleden allemaal verwijderd.
Ja I know. Snap het wel, maar is toch zonde. Cultureel vlog erfgoed
Ja ik heb het ook! Heel irritant inderdaad. Maargoed gedeelde smart dus
Ja hier. Was net een paar dagen helemaal snotvrij na het ene na het andere virus vanaf december, dus baal er goed van.
Ja! Ben er wel een week gaar van geweest, sinds een paar dagen heb ik wel weer energie maar nog aardig wat snot
Maar elke keer als ik dacht, het gaat beter, morgen ga ik weer wat doen! Dan voelde ik me de volgende dag toch weer slecht. Koortsig ook. Was ellendig.
De elektrische ketel in mijn huurhuis is zo intens niet zuinig. 900 kwh verbruikt in januari, terwijl ik mijn verwarming permanent op anti vries-stand heb staan en om de dag heel kort douche. Was lekker goedkoop voor mijn huisbaas en taffesduur voor de huurder jeez
Hahaha ja of dat dr brommer niet startte en dan maar helemaal niet ging ![]()
![]()
Ik zit er al anderhalve week in… Ben er zo klaar mee! Blijf maar stomen en neusspray gebruiken.
Mind you, ze woonde 5 min lopen van dr werk af ![]()
Ik heb mijn haar geverfd en ik krijg er elke dag wel een compliment over, love it.
Ik heb over een half uurtje de promotie van een vriendin/oud collega en ik vind dat super leuk. Maarrrrr ik ben alleen en realiseer mij net dat er waarschijnlijk wel wat mensen zijn die ik dus ken van werk 3-4 jaar geleden maar niet écht ken
dat vind ik qua sociale situaties echt het allerkutst, mensen die je een beetje kent dat je wel een gesprek moet aangaan maar ook niet perse blij bent elkaar te zien ![]()
Ik heb hier vorig jaar weleens wat gepost over mijn bore-out (overigens is deze term nog niet goed ingeburgerd, vaak moeten mensen er een beetje om lachen
) en werk nu iets meer dan een maand op een nieuwe plek en mijn god wat is het fijn om weer werkgeluk en voldoening te ervaren. Voel me mentaal stukken beter!
Wat fijn!! Stom dat mensen lachen, ik ben ook echt heel erg bekend met een bore-out en het is echt, pfft, deprimerend?
Althans zo ervaarde ik het. Fijn dat je meer op je plek zit nu ![]()