Het ging niet om zij als in voornaamwoord maar het had zij als in meerdere personen moeten zijn.
Ah oke, dat werd uit je verhaal niet duidelijk omdat je schreef āde dader onbekend isā
Zo fijn dat dingen bij mijn werk tegenwoordig makkelijker digitaal kunnen. Het was hier en in de regio vanochtend spekglad, er reden geen treinen en ik zat er echt niet op te wachten om dan toch te gaan rijden. Gelukkig werd een overleg op locatie met externen vrij snel omgezet naar een overleg via Teams ![]()
Toch nog iets positiefs aan de corona periode overgehoudenš
Ik heb mij echt heel lang tegen AI verzet maar ik moet toegeven dat ik het nu soms gebruik en het echt heel erg handig is (om te helpen bij werk, niet om dingen te googlen).
Ik heb van het weekend Apollo 13 gekeken en ik blijf er maar aan denken hoe bizar het eigenlijk is dat ze die mannen levend en wel terug op aarde hebben gekregen. In 1970??
Voor wie het verhaal niet kent was Apollo 13 bedoeld om voor de derde keer mensen op de maan te krijgen maar toen ze bijna bij de maan waren explodeerde een zuurstoftank. Toen zijn ze in wat eigenlijk de maanlander was terug āgevlogenā naar de aarde. Deze is in een baan rond de maan āgeslingerdā en zo weer terug naar de aarde gegaan. Maar doordat ze niet meer in de raket zaten konden ze maar hele kleine aanpassingen doen aan het traject.
Hier zijn ze letterlijk aan het schaatsen over de straat, hahaha! Wat een winter dit.
Echt super fascinerend, ruimtevaart in die jaren. Apollo13 was Amerikaans, maar de Russische ruimtereizen vind ik zo mogelijk nog fascinerender. Ik was zoān 15 jaar geleden in een lekker sketchy museum in de Baltische staten, waar een deel van een tentoonstelling was gewijd aan ruimtevaart. Zo verbazingwekkend dat ze met zo weinig techniek überhaupt op de maan terecht kwamen. En met uitrusting (daar tentoongesteld) die eerder op de setkleding van Barbarella leek dan daadwerkelijk functionele ruimtevaartkleding. Ik heb ook nog lang staan griezelen bij de tubes met ruimtevoeding.
Ik ben op vakantie en momenteel in Malaga, waar voor vandaag zo veel regen voorspeld is dat zelfs de musea dicht zijn
die hebben nu juist mega veel aanloop natuurlijk dus alle toeristen zwerven doelloos door de stad
Ik was er daar vanmorgen 1 van dus lig inmiddels weer in bed
ik ga maar een serie kijken, binnen sporten via youtube en nog uitgebreid lunchen en dineren, morgen weer een kans
Haha ja heftig hĆØ. Ik ben inmiddels een half uur op werk! De fietspaden zijn veilig. De parkeerplaats en de stoep bij mān huis waren wel spannend, maar schuifelend lukte het wel.
Ik heb echt zin om een middag in bed te liggen met chips en Monica Geuze vlogs te kijken van toen ze net begon
Godver ik heb zoān last van een of andere klote verkoudheid. Inmiddels op dag 5 en ik voel me in vlagen nog steeds ziek.
En het is niet eens griep volgens mij.
Oja en ik voel me alleen, hebben anderen hier ook last van (een rotverkoudheid)?
āIk moet zo werken bij Bagels & Beans maar ben al een uur te laat omdat ik me had verslapenā
Iconic
Met femke en anthea
Dat ze de hele dag in bed lag en lekker sushi bestelde als ontbijt.
Die heeft ze een tijdje geleden allemaal verwijderd.
Ja I know. Snap het wel, maar is toch zonde. Cultureel vlog erfgoed
Ja ik heb het ook! Heel irritant inderdaad. Maargoed gedeelde smart dus
Ja hier. Was net een paar dagen helemaal snotvrij na het ene na het andere virus vanaf december, dus baal er goed van.
Ja! Ben er wel een week gaar van geweest, sinds een paar dagen heb ik wel weer energie maar nog aardig wat snot
Maar elke keer als ik dacht, het gaat beter, morgen ga ik weer wat doen! Dan voelde ik me de volgende dag toch weer slecht. Koortsig ook. Was ellendig.