Wat je even kwijt wil #71

Hier heb je absoluut gelijk in, ik weet van mijzelf dat ik ook zeker meer actie moet ondernemen in vrijwel alle aspecten van mijn leven.

Communicatiemedewerker ga ik ook naar kijken, klikt interessant! Dankjewel

3 likes

Ik heb per ongeluk haarverf tegen mijn muur gegooit :sob:

Ik voel me net een man want ik heb dit hele weekend bezoek over de vloer en moet nog boodschappen doen, het toilet schoonmaken en de woonkamer opfrissen. Maar nu wil ik mijn hele badkamer schoonmaken en alle ramen wassen :grinning:

5 likes

Haha nee als je een man was zou je het gras willen verticuteren oid of de auto willen wassen.

20 likes

Ik heb het gister over iemand waarmee ik vroeger in dezelfde vriendengroep zat, die blijkbaar in een serie speelt. Echt in geen 10 jaar aan die persoon gedacht, dus ook even op insta gekeken. Heb ik net opeens een gemist oproep van die persoon??? Doodeng. Heb niks geliked ofzo.

7 likes

Wel ff terugbellen, want nu willen wij weten waar het over gaat :joy:

7 likes

Ik geloof niet dat een enkele man in mijn omgeving zo denkt :joy:

2 likes

“Siri had per ongeluk de verkeerde gebeld” :smiling_face_with_tear:

2 likes

Hahaha ja daar moet je het dan mee doen😂 jammer

2 likes

Heb ineens een allergische reactie op iets. Jeuk/kriebel in de neus, ogen en gehemelte. M’n ogen zijn ook helemaal dik nu. Heb al anti histamine genomen maar weet niet waardoor het getriggerd is.

Ik kom erachter dat een fwb/scharrel whatever van ‘vroeger’ afgelopen jaar is overleden, door een foto op de Insta van zn zus. Ik voel me er heel raar door. Ik kan er verder niets over vinden dus geen idee hoe hij zo jong is weggevallen. Ik was hoteldebotel op hem, hij was mijn eerste liefdesverdriet. Nu ben ik al jaren bij mijn man, hebben kinderen samen. Toch doet het me wat.

21 likes

Er bestaat geen geluk wat familie heet topic, maar heb sinds jaren weer eens 1 op 1 met mijn zus afgesproken (we spreken elkaar wel gewoon op familie dingen, maar doen bijna nooit iets samen) en het was zo gezellig! Ik merk ook dat we beide gewoon heel erg gegroeid zijn de afgelopen jaren in ons doen en laten en elkaar daardoor wat meer begrijpen :heart:

46 likes

Fijn is dat he! Ik heb altijd een hele moeizame relatie gehad met mijn (stief)zus en zelfs een tijd geen contact gehad. Nu sinds december weer regelmatig contact, en alhoewel we nooit elkaars bloedgroep zullen zijn is dit zo prettig!

3 likes

Beetje late reactie maar ik denk dat, als je op zoekt bent naar nieuwe net uitgebrachte nummers, je de afspeellijst Release Radar moet hebben. Bij die andere staan bij mij ook nummers die ik totaal niet kan plaatsen, zoals liedjes van de High School Musical soundtrack :rofl:

2 likes

OMG ja dat dacht ik dat discover weekly was :joy: bedankt haha

2 likes

Ik heb vannacht op een matras beneden geslapen, omdat ik in de slaapkamers heb geschilderd en ik niet in de verflucht wilde slapen. En nu lig ik al een paar uur in mn woonkamer bedje te chillen. Heerlijk, lekker alles bij de hand, eten, drinken, tv kijken vanuit bed :joy:

37 likes

Wat een loser

6 likes

En ook dom, hij ademt het zelf toch ook in

1 like

Morgen mijn eerste operatie ooit met algehele narcose en ik ben ZO fucking zenuwachtig omg.

Iedereen probeert mij heel lief gerust te stellen, maar het is gewoon angst/spanning voor het onbekende en niet weten hoe je zelf daarop gaat reageren en hoe het gaat zijn etc.

Helpt ook niet dat mijn vriend een enorme angst heeft voor ziekenhuizen en alles wat daarmee te maken heeft. Hij is denk nog zenuwachtiger dan ik :sweat_smile:

15 likes

Wow wtf, wat voor feestje was dit?

1 like