Vaak hebben ziekenhuizen ook online filmpjes staan over de narcose. Dat kan helpen je verder gerust te stellen. Dan weet je een beetje wat er gebeurt. Wat ze doen. In welke volgorde. Het verkoever. Uitslaapruimte.
Klopt, dat is al heel fijn. Mijn ziekenhuis heeft dat inderdaad ook.
Alleen ik weet in die zin precies wat ze gaan doen, maar ik heb het nog nooit zelf meegemaakt. Dat vind ik gewoon spannend. Hoe voelt het voor mij, hoe ervaar ik persoonlijk die narcose, hoe gaat voor mij het proces daarna. Dat is meer waar bij mij de spanning in zit, dus het onbekende voor mij persoonlijk. Niet zo zeer de handelingen die ze gaan doen, omdat ik dat inderdaad heb gezien in die filmpjes.
Ik denk dat niemand die onrust bij je weg kan nemen, je weet het inderdaad pas als je het hebt meegemaakt. Ik ben zelf verschillende keren onder narcose geweest en zelfs die ervaringen zijn niet allemaal hetzelfde dus ik wil ze best delen maar voor jou kan het weer anders zijn. Succes in elk geval, het komt goed ![]()
Nee, klopt helemaal hoor. Niemand kan dat wegnemen. Het is weg zodra het achter de rug is, daar hou ik mij nu aan vast haha. Gelukkig duurt dat niet zo lang meer ![]()
Ben dit ook gewend van mezelf. Alles vind ik de eerste keer spannend, zoals bijvoorbeeld verstandkies weg laten snijden. En achteraf valt het voor mij gelukkig tot nu toe altijd mee.
Oh dat heb ik vanochtend op tv gezien. Wat naar dat je dat is overkomen. Heb je er nog last van?
Je zou midazolam kunnen vragen als de angst echt heel erg is. Heb ik bij mijn eerste operatie ook gehad.
Was dit in de van Nelle fabriek? Daar is gisteren ook twee keer traangas gebruikt. Echt bizar! Gebeurt voor mijn gevoel steeds vaker op feesten.
Ga morgen in het ziekenhuis wel aangeven dat ik het echt heel spannend vind. (Heb ik ook al gedaan in de gesprekken vooraf) Als ze mij dan iets aanbieden neem ik dat met beide handen aan haha.
Heeft mij er toen echt door heen gesleept haha. Weet niet of dat ook in combinatie kan met narcose want mijn eerste operatie was met roesje. Maar dat weten ze daar natuurlijk wel! Vond narcose tien keer chiller dan roesje overigens, gewoon gedroomd over iets leuks.
Heel veel succes morgen en een goed herstel gewenst.
Ja kan zeker! Ik heb een keer iets van valium gekregen vooraf. Heerlijk.
Ik heb een tijdje geleden een enorme stapel losse fotoās van mijn ouders huis meegenomen.
Mijn moeder was altijd nog eens van plan om alles in te plakken, maar daar is sinds mijn 2e verjaardag weinig van terecht gekomen. ![]()
Ik heb de afgelopen weken alles uitgezocht en gesorteerd, en mijn baby(/kinder)album is nu na 38 jaar eindelijk af! ![]()
Ik heb ook een album gemaakt van mijn hele familiegeschiedenis, daar zitten gewoon 6 generaties mensen in, superleuk.
Echt een leuk project was het en ik ben nu blij dat het af is. ![]()
Ik was vandaag voor het eerst een dag op pad met @MACdonalds
En wat ik daarover kwijt wil is dat ik hrt zo bijzonder vindt dat je dus op ālatereā leeftijd iemand kan vinden waar het gelijk mee klikt en het vertrouwd mee is. Zo fijn!
Jonge je hebt me de hele dag zitten pesten dat ik 8 jaar ouder ben dan jij, je bent nog een broekie
Mss sloeg de latere leeftijd ook op jou.
Maar echt superleuk ![]()
Een vriendin had last minute een dagje shoppen en uit eten afgezegd, dus ik heb mān moeder meegenomen en een hele fijne middag gehad š©·
ik ben mān wenkbrauwen vergeten te doen??? zag mezelf net in de liftspiegel en dacht huh er is iets
niet dat erg is maar normaal is dit t enige wat ik iig ALTIJD doe ![]()
Ik sta nu in de wachtrij voor de vierdaagse. Echt lang geleden dat ik zoveel spanning hebt gevoeld voor het verkrijgen van een ticket. Vorig jaar ook geprobeerd en mis gegrepen. Dus hoop dat het dit jaar echt lukt.
Dag zoveel van de griep en ik ben echt in jaren niet zo ziek geweest. Valt ook gezellig samen met het ophogen van medicatie dus ik lig er echt compleet af ![]()
En, is het gelukt?