Nee iedereen werd steeds de wachtrij uitgekickt en weer ingegooid. Iemand van de groep is daardoor best hard genaaid want die begon op plek 2000 dus gegarandeerd een ticket en staat nu op plek 5800+ op de wachtlijst. En iemand anders van de groep echt net naast gegrepen want die had positie 4 toen het bericht kwam dat het uitverkocht was, maar die komt waarschijnlijk nog binnen via de wachtlijst want die staat rond de 1000. Ik ben echt volledig kansloos want positie 7000+
Ah wat kut! Probeerde voor iemand anders een kaartje te regelen en dat was exact hetzelfde verhaal. Begon op plek 500 en werd er toen uit gegooid. Heb van 1 iemand gehoord dat het wel is gelukt, maar lees nu ook dat er een technische storing was oid ![]()
Ik heb vorig jaar best makkelijk nog een ticket kunnen kopen via dat systeem waar mensen hun kaartje kunnen verkopen. Zeker als je lid bent van de wandelbond maak je daar zeker kans!
Het is nu met een wachtlijst. Je krijgt een mail als je 1 bent op de wachtlijst en er een ticket is vrijgekomen. Aangezien er vorig jaar maar iets van 3000 tickets vrijkwamen. Ben ik met positie 7000+ wel echt kansloos.
Wat een teleurstelling zeg, ik vind het echt jammer voor je ![]()
Hoe is het gegaan?
Wat lief dat je het vraagt!
Het is me zoals verwacht zo enorm meegevallen.
Had ook wel enorm geluk dat het heel snel ging. Om 11u moest ik mij melden en om 13.10 was ik al geopereerd en weer wakker op de uitslaapkamer.
Narcose viel echt enorm mee. Het ging echt van 100 naar 0 hahah, ik voelde niet van oh ik ga wegvallen, voelde alleen een soort prikkend gevoel in mijn lichaam. En vervolgens werd ik weer wakker (gelukkig haha).
Voel mij nu naar omstandigheden ook prima. Galblaas is eruit, dus heb wel pijn aan mijn buik en schouders door het gas, maar is prima te doen.
Alleen dat slapen op mijn rug⌠dat is lastigđ
Ben op zoek naar een goede ringtone voor mijn werktelefoon, maar heb geen inspiratie. Hij staat nu op de standaard Samsung-ringtone, maar daardoor krijg ik altijd stress als ik die bij iemand anders buiten werktijd hoor :â)
Totally spies compowder of kim possible beep geluid!
Omg jaaa goeie!
Fijn dat het is meegevallen! En gelukkig is 'ie er nu uit, dat scheelt zoveel pijn.
Ik heb een valse card stop-medewerker aan de lijn die vroeg of ik kon bevestigen dat ik die verdachte handelingen op mijn rekening uitvoerde. We gingen die betalingen samen blokkeren maar daarvoor moest ik even mijn bankapps openen.
Heb gezegd dat ik nu niet kan doen want was aan het rijden. âJa mevrouw, ik blokkeer de betalingen en bel u vanavond terugâ.
Mijn man zit in een rolstoel en gaat met de taxi naar zijn werk. Komt ie thuis, loopt er een buurvrouw langs die zich naar hem toe buigt en heel hard vraagt âWas het leuk op de dagbesteding?â
Dit klinkt haast een comedy sketch. Is die buurvrouw altijd zo bijzonder?
Ik was even vergeten dat crème fraiche zo vet lekker is.
Ik heb rollercoaster tycoon voor mijn Switch gekregen voor mijn verjaardag en ik heb echt zin om weer uren te verkwantselen met pretparken bouwen, net als vroeger ![]()
Omg!! Zo jaloers. Mn ipad is kapot maar op die had ik rollercoaster tycoon. Zo geweldig! Ik had wel de originele versie zegmaar. Wat een nostalgie
. Ik heb mn vriend ook een park toen laten bouwen en hij kon er niks van. Alle paden lagen onder de kots, dus ik heb het toen âpuke parcâ genoemd. Wil die ipad nog steeds laten maken alleen om wat voor parken ik daar allemaal op had staan haha. Sommige waren ook heel lastig om te halen.
Nou eigenlijk spreken we haar verder niet veel, gewoon hallo en dan doorlopen zeg maar. Het zag eruit als een soort impuls van haar kant ook
Het regende dus mijn man zei alleen âik kom van het werkâ en toen gauw naar binnen
https://www.action.com/nl-nl/p/3221117/funny-tuinbeeld/
Doodeng dit. Ik kreeg dit net als reclame op insta. Ik deelde het in de groepsapp met vrienden en iemand heeft er al een sticker van gemaakt ![]()
Hij heeft niet teruggebeld ![]()