De avond is nog jong
Ik ben een uur geleden door een privénummer gebeld dus misschien wat dat jouw vriend die zich vergist had!!
Ja het was ook een anoniem nummer bij mij. Zei hij ook dat er verdachte transacties zijn gespot maar dan wel vragen bij welke bank(en) ik een rekening had.
Haha en dan zei hij ineens:âja in zie een overschrijving naar Brussel die niet juist lijktâ
Jaaaa love it. Heb dit als hobby samen met mijn vriend. Heerlijke ontspanning
Ik had twee maanden geleden een boek via Vinted gekocht en met de verkoopster gepraat over de verschillende meningen erover en ze zei dat ik maar moest laten weten wat ik ervan vond.
Heb het boek eindelijk uit en nu zijn we erover aan het praten, zo leuk haha.
Ik heb een nieuwe baan en waar ik bij mijn vorige baan in deze periode vrijwel geen tijd/energie had om naar de sportschool te gaan, ga ik deze week gewoon drie keer đ„č
Nu ik een baan heb die én een uur reistijd per dag scheelt en met veel minder werkdruk, besef ik me pas hoe fijn dit is
Super fijn he! ik ben vorig jaar geswitched en woon nu op 15 min rijden van werk, ipv elke dag 3 uur kwijt zijn aan reistijd. ineens een heel stuk leven terug! geniet er van :d
Ik vind het zo heerlijk dat ik een paar dagen geleden iets opper voor in huis en mijn man in eerste instantie zegt ânah, we moeten nog zo veel doen dus dit is als laatsteâ en nu begint ie er zelf over en zijn we nog net niet onderweg naar IKEA. ![]()
Ik was nooit enorm van het sporten (2x per week paardrijden en nog een beetje touwtje springen) maar ben nu aan het trainen voor een sporttest en had het niet verwacht, maar love it! Ben nu 5-6 dagen in de week aan het sporten, en mis het gewoon als ik een dagje over sla ![]()
Tof, volg je een bepaald schema? En van 2 keer pw paardrijden krijg je wel een sterke core hoor!!
Ja, dat gaat opzich aardig. Maar rij al 15+ jaar paard, dus mân lijf is daar best aan gewend. Nu loop ik daarnaast nog hard en doe ik krachttraining. Dat moet ik dus echt opbouwen (en zie ik mezelf in groeien!).
Ik volg wel enigszins een schema, samengesteld uit Google-werk, ChatGPT en een personal trainer.
Ik was heel even ervan overtuigd dat het vrijdag was en ik dus weekend had.
Zoân tegenvaller dat het pas stomme donderdag isđ
Heb morgenavond ook gewoon plannen en zit nu lekker niks te doen dus snap ook niet waar de verwarring bij mij precies vandaan komt.
Ik wil dit ook echt graag! Zou zoveel makkelijker zijn als ik sporten leuk vond. Maar jij hebt nu natuurlijk ook wel echt een doel waarvoor je het doet, dat zal ook veel schelen in de motivatie. Fijn dat het zo goed gaat!
Ik had vandaag een preventief medisch onderzoek en daarbij werd mijn ademhaling gemeten op verschillende momenten en blijkbaar was het rustiger toen ik het alfabet achterstevoren opnoemde dan op het moment dat ik op een bank mocht liggen om te ontspannen
En het lukte me ook nog binnen een minuut ![]()
Ik kwam net een straat met de naam Kostverloren tegen, is toch prachtig
Sowieso fan van bijzondere straatnamen etc, zijn we in nl goed in
Ja dat is een enorme motivator. Ik moet ook echt een nieuw doel vinden, in het geval dat ik de sporttest niet haal. Want zou dit gevoel echt vast willen houden, maar ken mezelf en zak dan misschien helemaal terug.
Ik kijk uit automatisme nog wel regelmatig op Facebook en op de een of andere manier ben ik in een zielige dieren algoritme beland. Ik krijg dus altijd heel veel berichten te zien over honden of katten in het asiel die een nieuw baasje zoeken. En een heleboel mensen reageren dan iets van âwat een lieverd, ik hoop dat ie snel een nieuw huisje vindt!â of âgedeeldâ. Maar er is ook altijd een groep mensen die iets reageert van âik heb een fox terriĂ«r dus gaat niet lukken en een erg druk levenâ. Ik vind dat altijd zo wonderlijk ![]()
Sommige mensen reageren op posts alsof het persoonlijk naar hun is gestuurd
Ja of dan wordt er gevraagd of iemand iemand kent die vandaag mee naar de vuilstort kan rijden in Breda en dan wordt er gereageerd âgedeeld in Leeuwarden!â ![]()
Dit is echt een trend van nu. Ook onder receptenvideoâs: âik lust geen wortelsâ
Oke Gerda dan is worteltaart misschien niet het recept voor jou, scroll verder.