Voor niks koffers ingepakt ![]()
![]()
![]()
Mijn moeder is voor de 2e keer in 1 week gevallen ![]()
Ze weet niet precies waardoor ze is gevallen deze keer.
We hebben eind deze maand een afspraak bij de neuroloog staan om de uitslag van de neurologische tests rondom de ziekte van alzheimer te bespreken. Dit zijn natuurlijk niet bepaald bemoedigende gebeurtenissen ![]()
Mijn lieve mama…
Ik zit lam op de bank en vind mn kat zo schattig i cant kan wel janken
Ik heb vakantie
woensdag ook lekker op vakantie, helemaal zin in
Heerlijk! Geniet ervan ![]()
Ik heb een terugreis from hell gehad vanaf Lowlands maar ben eindelijk thuis, zelfs de 33 euro voor een taxi ritje van 10 minuten boeit me niet want IK LIG OP EEN BANK. Manmanman
1e werkdag na de vakantie weer overleefd ![]()
Wat was er gebeurd waardoor je terugweg zo shit was?
Pfff hier ook… alsof ik gewoon geen 3 weken vrij ben geweest
Het heeft twee uur geduurd voor we in een pendelbus zaten, omdat we een bolderkar hadden en die mochten steeds niet mee. Hierdoor kwamen er alleen maar meer van die karren en moesten er op het eind zon 50 van die karren tegelijk mee. Bussen stopten steeds kut waardoor we steeds heen en weer liepen tussen de plekken en weer een plek misliepen. Op het station zolang moeten wachten op een plek in de lift dat ik mijn aansluiting miste. Door een verzakking in het spoor vielen er een hoop treinen tussenuit waardoor mijn verbinding slechter werd, etc. Was er echt helemaal klaar mee uiteindelijk ![]()
Een half uurtje Griekse muziek luisteren per dag is zoveel effectiever en goedkoper dan therapie
Ik had zoveel zin om lekker in bad te zitten. Heb ik mijn bad met koud water gevuld ![]()
Nou echt he, vanaf de 1e minuut binnen was het meteen weer vol erin
Ik zou teruggaan hahha
Gadver. Als het bij de appie is kan je gewoon in de app aangeven dat het niet goed was en je geld terugkrijgen.
Ga ik zeker doen! Zag ook dat de deksel er dus scheef op zit, dus op zich niet gek dat het is gaan schimmelen. Wel weg blij dat die deksel er niet af gegaan is ![]()
Zit midden in een verhuizing en ben echt gesloopt. Ga ik snel naar de ah om oreo te halen of blijf ik in bed…
Ik zeg doen