Oh een echte aanrader hiervoor zijn de reacties op de insta van rudolph van veen! Ook vooral omdat hij (of iemand van zn team) overal op reageert.![]()
Ahh ik ben gelijk op die insta gaan kijken, echt cute hoe die overal reageert haha
Ja het lijkt hem zelf te zijn, want inhoudelijk geeft hij ook goed advies, maar wat een werk om overal op te reageren!
Oh maar ook echt op élke reactie, ook als je gewoon zegt dat je eierkoeken lekker vind. Echt schattig.
ik zie altijd van die super gare lelijke neppe ai foto’s van huilende kinderen met een of ander knutselwerk en dan met teksten als ‘ik heb deze egel geknutseld maar niemand vindt het mooi’ en dan reageren er allemaal boomers met ‘nou prachtig gedaan hoor jongen!’ ergens ook wel aandoenlijk maar zo stom dat mensen in die domme ai dingen trappen hahaha
Ja omg word zo blij van zijn account. Zelfs als mensen een domme vraag stellen, zoals: kan het ook met aardbeien ipv frambozen, dan reageert hij daar zo lief op!
Hij lijkt mij echt een hele leuke man om een vriendschap mee te hebben haha. Lekker kletsen, hij heeft vast altijd wel wat lekkers of hij maakt wat en gewoon zo’n knusse gezellige vibe.
Ik heb hem ooit op mijn werk ontmoet en toen had hij echt zo duidelijk een BNer vibe! Niet op een verkeerde manier, want hij was verder heel vriendelijk, maar je kon gewoon merken dat de rest normalo’s waren en hij de BNer, hahah
En dan vragen of ze het kunnen vervangen voor tomaat, want dat lusten ze wel
Zo ik begin eindelijk weer een beetje tot leven te komen, hele week stront verkouden geweest.
Gelukkig viel het achteraf gezien wel mee hoelang ik er last van had. Nog steeds wel beetje maar verwacht er dit weekend wel vanaf te zijn.
En dan het recept 1 ster geven want het eindresultaat is mislukt
Ik lig in bed met de griep from hell en ben door alle verhalen hier over neusspray zo voorzichtig dat ik de kindervariant (wel met xylometazoline) heb gekocht en maar voor 1 neusgat gebruik. Better safe than sorry. Maar ik wil niet zwetend van de koorts ook nog eens niet door mijn neus kunnen ademen.
Exverslaafde hier. Dit kan je gewoon 5 dagen prima in beide neusgaten gebruiken hoor. Doe ik ook gewoon nog als ik ziek ben en daarna niet meteen weer verslaafd.
Ik heb laatst nog van een kno arts begrepen dat je daar echt niet zo bang voor hoeft te zijn. Gewoon netjes de bijsluiter volgen, dan raak je echt niet meteen verslaafd. Beterschap!
Oh huh? Ik ken/weet van de verslaving maar ik ben regelmatig verkouden en gebruik dan echt de volle week neusspray. Probeer het wel echt maar 3 keer per dag te gebruiken. Maar dan ben ik echt niet meteen verslaafd/afhankelijk
Fijn al die geruststellingen! Ik vond het echt een beetje spannend om te gebruiken. Dan hoef ik wat minder voorzichtig te zijn dan ik dacht.
Haha en dan deze van nu.nl
Daarin staat ook dat je het prima kunt gebruiken zoals in de bijsluiter staat. Op tijd stoppen dus zodat je niet verslaafd raakt.
Eet iemand hier wel eens bbqsaus op een pizza bij dominos? Mijn man heeft dat nu en de saus is een beetje zuur. Hij twijfelt of dit zo hoort (bestellen meestal new york ipv dominos) of dat de saus niet meer goed is ofzo ![]()
Ja klopt maar vond het wel grappig dat daar juist voor verslaving word gewaarschuwd en hier iedereen zegt “nee hoor!”