Ja die is altijd een klein beetje zuur. Ofja heb er voor het laatst 5 jaar geleden ofzo besteld, maar dat was toen wel iig
Er zit wel een klein zuurtje in ja in mijn herinnering.
Ik stel me nu helemaal voor dat jouw man nog steeds zit te wachten met het eten van zân pizza totdat er genoeg bevestiging via het forum is gegeven dat het veilig is om te eten.
Ik kom net thuis van Roué Verveer en jezus wat was dat kut. Ik heb m eerder voor corona gezien, afgezien van de vele seksgrappen zat er nog wel diepgang in, ook wb de Pietendiscussie toentertijd.
Nu moesten de volgende groepen het ontgelden:
- Vegans
- Homoâs
- Non-binaire mensen (ook nog keihard roepen âdat er maar 2 soorten mensen zijn. PUNTâ)
- Vrouwen in de overgang
- Vrouwen van het vrouwenvoetbal (ze voetballen slechter en kleding moet sexier, denk aan beachvolleybal)
- Tja eigenlijk vrouwen in het algemeen, want we kunnen toch niet nadenken
- Arme mensen
- Daklozen
- Zijn vrouw (eerst steeds noemen dat hij haar zou inruilen voor een jonger exemplaar, later toch wel bij hij blijven. Hij is toch romantisch hoor, kuch)
- De nieuwe generatie kinderen, met het uitgekauwde prinsen- en prinsessenopvoedingsargument.
*Chinese restaurants (hond-grap)
Meer bedoeld voor VI-publiek denk ik. Ik ben niet zo van de punch-downstijl. Afrader.
Dit verbaast mij echt niks. Ik vind dat zoân mega onsympathiek figuur. Wel jammer van je avond.
Maar wat had je dan verwachtâŠ
Als je echt geen humor, creativiteit en talent hebt, kun je gelukkig altijd terugvallen op de uitgekauwde seksistische en racistische grappen
Ik ga sowieso niet meer naar mannelijke cabaretiers. Ze kunnen het gewoon niet laten om uitgekauwde seksistische en racistische grappen te maken. Ik vind de hele dynamiek gewoon zo kut haha. Van die domme mannen die daar dan staan en dan even gaan vertellen hoe goed zij vrouwen kunnen duiden en hoe zwaar hun leven met een vrouw is. Ik vind het onuitstaanbaar en zoooooooo uitgekauwd en inspiratieloos en saai haha. (Ps ik hoef geen tips voor cabaretiers die dit zogenaamd niet doen want ik boycot ze gewoon allemaal)
In 2016 vond ik hem nog wel goed, zoals je kon lezen zat er eerst nog wel diepgang in. Nou ja, les geleerd.
Naar welke vrouwelijke/non-binaire cabaretiers ga je? Ben altijd op zoek naar leuke comedians.
Ik ben niet Quarterlife, maar Kim Schuddeboom vond ik leuk toen haar een keer in Toomler zag. Ik heb kaartjes voor Lisa Ostermann en had eigenlijk ook nog wel naar Soundos willen gaan, maar agendatechnisch werd m dat niet. Valentina TĂłth schijnt ook heel goed te zijn.
Zoals hierboven ook al werd gezegd: vond de shows van Lisa Ostermann en Valentina Toth allebei heel goed. En andere leuke dingen die ik heb gezien waren Yentl en de boer, millennial vrede, Merel Polat en pride en prejudice van oostpol.
Ik ga in maart naar Kim Schuddeboom en as juni naar Yentl & de Boer. Heel benieuwd naar beide!
Een mega how can I make this about me, maar moet ff mijn ei kwijt denk ik.
Ik hoor zojuist dat mijn vader in de laatste dagen van zijn leven zit, na een lang ziekbed. Ik ben ontzettend brak heb 2 uurtjes geslapen (ben sowieso een mentaal wrak daardoor). Hield het ergens wel in mijn achterhoofd, maar wakker worden met dit bericht was toch niet helemaal waar ik nu op zat te wachten. Echt een slechte dag om dit te moeten verwerken weer.
Sidenote: Contact met hem heb ik nooit veel gehad en eerder minder goede herinneringen dan goede, dus het is niet extreem verdrietig voor mij. Maar ja doet toch iets met je ook. Moet nu dus gaan beslissen of ik nog afscheid wil nemen, maar ik wil daar gewoon niet mee bezig zijn nu.
Eindelijk een nieuwe headphone.
Mijn draadloze oortjes waren wel echt aan vervanging toe inmiddels. Geen fancy pancy ding hoor, gewoon 1 van JBL die niet super duur was.
Ik was net ergens carnaval vieren en ik zag een man met hele opvallende bruine leren schoenen op de grond trappen.
En echt dit is geen grapâŠhet klinkt ongeloofwaardig
Het was Rob Geus.
Ik ben sinds jaren weer naar een binnenzwembad geweest en heb nu een piep in mn oren van al dat kindergeschreeuw. My god haha. Maar het was wel leuk. En als ik diep ademhaal krijg ik zoân typisch vreemd gevoel in mn slokdarm/keel. Herkent iemand dit? Had ik vroeger ook vaak na een middagje dagje zwemmen.
Haha bedoel jij soms meral polat op zn Nederlands?
Door de chloorlucht misschien?
Haha nee hoor gewoon een typfoutje, zal het aanpassen