Ja ik denk dat ik dan waarschijnlijk teveel chloor heb ingeslikt. Doet ook geen pijn maar een heel apart gevoel. Kan me bijna niet voorstellen dat ik bijna elke week ging zwemmen en tig glijbanen af ging. Ik ben kapot ![]()
Haha ik ben hem ook een keer tegengekomen met carnaval in Eindhoven. Grappig dat je hem als eerste herkende aan zijn mooie bruine RGK schoenen.
ik zie nu echt voor me dat je eerst die schoen zag en daarna omhoog keek en rob zag, echt zo’n filmscene. ging het zo?
Ik vlieg donderdag naar Japan en heb er zooo veel zin in. Vrijdag was ik uit in de stad en kwam ik oude kennissen tegen. 1 Van die kennissen vertelde dat hij vrijdag een optreden heeft in Tokio. Dat optreden is ook echt maar een kwartier van ons hotel af. Dus nu gaan we als we aankomen naar zijn optreden en staan we op de gastenlijst. Ik vind dit echt zo mega random en helemaal leuk ![]()
Ik stel het uitzoeken/opruimen van mijn kledingkast al veel te lang uit en ben net maar gewoon begonnen met het idee dan moet ik door. 2 planken gedaan en nu al spijt van deze actie😂
En het ergste vind ik nog het idee dat ik boven nog een kamer heb met tassen vol met kleding waar ik wat mee moet. (Ja waarschijnlijk kan dat allemaal gewoon weg, want pas het al even niet, maar heb dan idee dat ik het ooit weer pas)
Haha loveeee dit soort te random spontane dingen
Hoe toevallig ook
Hoeveel planken heb je dan als je ook een kamer met tassen vol hebt? Nu ben ik nieuwsgierig
Haha snap ik, ik heb 1.5 pax kast met kleding die ik dagelijks draag waarvan een smalle met planken en een brede met lades en roede. En boven heb ik kleding die ik door de jaren heen heb verzameld met het idee ga ik ooit nog passen.
Ik heb geen inloopkast oid, maar kan moelijk kleren weg doen, want zonde bla bla bla. Weet ook dat het nergens over gaat en ik die dingen van boven lekker weg moet doen, maar mn gevoel spreekt dat zo tegen.
Maar ben nu lekker bezig, zitten al aardig wat spullen in de doneertas en ben al begonnen met de kasten weer inruimen.
Project boven komt een andere keer, haha.
Ik ga zo de carnavals optocht kijken bij mijn oma thuis, dat doe ik al mijn hele leven. Echt bizar dat deze traditie nog steeds lukt (zelfs nu met m’n eigen kindje) en kan echt wel janken bij het idee dat dit ooit stopt ![]()
Nee dan zou ik toch één neusgat adviseren
Ik heb ook moeite met kleding wegdoen, maar heb laatst ook alles wat niet past/wat ik niet draag op vinted gezet en naar de kringloop gebracht. Ik vind het ergens zonde, maar wat ik nog MEER zonde vind is dat het bij mij maar ongedragen ligt te verpieteren. Dan kan beter iemand anders het met plezier dragen! En het luchtte ook wel echt op toen alles weg was omdat ik er tegenop zag haha.
Er is op dit moment een kortingscode bij thuisbezorgd (werkt ook bij bestaande accounts) waar je €15 korting krijgt vanaf €20 met EAT15.
Geen idee hoelang dat nog werkt want is al sinds gisteravond maar doe er je voordeel mee. Ik heb zojuist alvast een kapsalon met een toetje besteld voor vanavond voor €5.90 haha.
Edit: Werkt niet meer!
Omg wat top. Heb net mccie besteld voor vanavond!
Alles wat nog goed is, breng ik ook weg naar de kledingbank en dus dat is zeker wel een goeie motivatie om er eens doorheen te gaan.
Ik zie er krokant uit en zo voel ik me ook maar net wel eten besteld dankzij jou ![]()
Er was net een vriendin van mijn man even langs, en dat is dus iemand die 100 verschillende dingen doet en daar ook energie uithaalt. Daar ben ik af en toe echt jaloers op.
Ik zou zo graag iemand zijn die zin heeft om aan een werkdag te beginnen (want ik heb echt wel leuk werk en collega’s), daarnaast nog een opleiding doen, een sidehustle en een sport doen. Maar ik weet gewoon dat ik dan na 2 weken kapot ben en alleen nog maar wil slapen.
Dat moet toch bijna een foutje zijn?
Ik heb ook avondeten en een toetje voor 6 euro, dus ik klaag niet.
Bij mij deed hij het net nog en nu niet meer. Ik wilde nog iets wijzigen in de bestelling ![]()
Dat denk ik haast wel ja haha
Ik heb het aangepast.