Wat je even kwijt wil #71

Hij is net verlopen zie ik op Pepper :grimacing:

Iemand heeft een rotdag op zijn werk denk ik

6 likes

Yes nog net gebruik van gemaakt :pray:

3 likes

wtf ik typte net opeens www.ellegirltalk.nl in m’n browser waar kwam deze tijdsreis vandaan?!

33 likes

Inclusief de www is echt absurd!!!

9 likes

Mag ik pleease toch een tip geven?

Pieter Derks!

9 likes

Same ik heb dit ook nog heel af en toe :sweat_smile:

1 like

Ik heb sinds januari al vier keer een kapotte sleutelhanger gehad en dat ik met paniek voor de de voordeur staan dat ik bang ben dat mijn sleutel kwijt is. Waar kopen jullie fatsoenlijke sleutelhangers? Ik heb ook karabijnhaken geprobeerd, maar die gaan ook gewoon kapot.

1 like

Wat bedoel je met sleutelhanger? Iets waarmee je je sleutels vastmaakt aan je broek of lus in je tas ofzo? Ik gebruik dat niet maar ik zou dan een keer bij een bouwmarkt een wat duurdere/kwalitatievere karabijnhaak kopen, dan zou dat echt niet kapot moeten gaan. Mensen zekeren zichzelf met karabijnhaken :sweat_smile:

3 likes

Zodat mn sleutels bij elkaar blijven. En ja daarom kocht ik het ook en ook goede maar ze gaan gewoon stuk?! En de winkel zegt dan goh ja sorry

4 likes

Je bedoelt gewoon zo’n ring? Hoeveel sleutels heb je eraan hangen?

1 like

Ja ik kreeg ze dus zonder ring en ik zie die verder alleen maar per 20 of op temu dus ik dacht ik hang er gewoon een leuke sleutelhanger aan maar dat lijkt dus niet te werken. En 3 sleutels!

1 like

Kijk eens bij de Bever voor een karabijnhaak, die worden door klimmers gebruikt om te zekeren. Als ze een volwassen man kunnen houden moet hij ook niet kapot kunnen gaan bij een paar sleutels.
Wat @boonie ook zegt.

3 likes

Wat doe je met je sleutels, joh. Gewoon een sleutelhanger van LEGO als je iets leuks wil. Of bij de fietsenmaker een exemplaar?!

7 likes

Misschien elke dag van 10 hoog naar beneden gooien ofzo

2 likes

Van lego?

3 likes

Ik weet zeker dat als je gewoon naar een sleutelmaker gaat (of ijzerhandel, bouwmarkt etc), je één kwalitatief goeie ring kan kopen.

8 likes

Ja sleutelmaker is een goede tip. Had ik zelf nog niet aan gedacht. Thanks!

2 likes

Ja dat was het ook echt, ik zag die man zo trappen en ik dacht iew echt van rgk schoenen. En toen was het rg himself.

12 likes

Ik zag gisteren DE Josée op Schiphol, maar durfde niks te zeggen :laughing:

14 likes

Zijn al veel goede tips gegeven, maar als jet toch nog iets “leuks” en herkenbaar wil. Ik ben heel blij met mijn Carhartt sleutelhanger. Wel onnodig duur uiteraard. Alleen is die klip heel stevig en kan je ook nog de uiteinde aan elkaar klippen, zo kan hij aan het tas hangen oid. Heb hem zelf standaard in een rondje, dan kan hij ook aan je pols.

3 likes