Wat je even kwijt wil #71

Haha deze is bij mij juist vet snel kapot gegaan

Ooh wat jammer! Ja ik open de klip dus amper, doet het nu al jaar of twee goed hier!

2 likes

Wat doen jullie allemaal met jullie sleutels? Ik heb allemaal ringen die 20 jaar geleden uit de rommella van mijn moeder kwamen of aan random sleutelhangers vastzaten en echt nog nooit issues gehad.

140 likes

Ik snap hier weinig van @Luzarl breekt je sleutelhanger open ofzo? Heb je zo’n ring met sleutels standaard aan je broek hangen als een bewaarder in het gevang? Blijf je haken? Waarom niet gewoon een sleutelhanger en in een vast vakje van je tas?

Ik heb echt het idee dat ik compleet iets mis ofzo dat meerderen het hier over naar een bouwmarkt gaan hebben… Is dat serieus een ding? Ken zelf niet anders dan gewoon een sleutelhanger bij wijze van de Hema.

10 likes

Haha idd, denk dat ik mijn sleutelhanger/ā€œringā€ al heb sinds ik een fiets heb die ik op slot moest zetten en een huissleutel bij me droeg, vanaf groep 7 ofzo. :joy:

18 likes

Hahah inderdaad. Nu heb je ook wel van die hele dunne ringetjes en die gaan wel sneller kapot (zo buigbaar als een paperclip). Maar bij een echte sleuterhanger oid zitten vaak zulke stevige ringen dat ik mijn sleutels er amper tussendoor geschoven krijg joh, laat staan dat ze kapot gaan. :sweat_smile:

2 likes

Heh ik heb in 32 jaar nog nooit een sleutelring gebroken. Wat maf.

14 likes

Inderdaad, ik heb gewoon een toeristische hanger van een vakantie die het ook al 20 jaar uithoudt.

2 likes

Nee ik heb losse sleutels aan een sleutelhanger, zoiets maar dan zonder die ring want dan had ik ze daar wel aangedaan, maar dat gaat dus steeds stuk. En ik kreeg even een sleutel gewoon los in een zakje, dus zonder standaard sleutelring. En ik wist even niet in welke fysieke winkel je dat gewoon nog kan kopen.

3 likes

Zakjes sleutelringen heb ik ook wel eens bij de Wibra en Solow zien liggen.

3 likes

Hornbach hebben ze dit ook!

2 likes

Ik snap nog steeds niet hoe dit (meerdere keren) kapot kan gaan, maar zal wel aan mij liggen.

13 likes

Dat haakje kan lam worden als je hem vaak open en dicht doet en dan gaat ie niet meer goed dicht of het valt eruit.

3 likes

Maar als je je sleutel gebruikt hoeft ie toch niet van de haak?

Ik had een kaart van mijn ouders dus ik stuur een appje met bedankt, mijn moeder zegt iets van graag gedaan lieverd, fijne dag, hartje hartje
Mijn vader:

:+1:

7 likes

Nee, dan niet. Maar wel als je je sleutelbos aan bijvoorbeeld je broeklusje wil doen.

2 likes

Hahahaha zo herkenbaar. Ik ga er nu maar van uit dat mijn vader zijn duimpjes of ā€œokā€ eigenlijk betekent ā€œheel leuk schat, hou van jou mijn lievelingsdochterā€ :joy::joy:

7 likes

Goedkope dingen kopen. Dus daarom wil ik nu een goede!

1 like

Ik voel je. Die ringen gaan niet zozeer kapot, maar alle leuke hangers wel. Bij de HEMA 2 hangers gekocht, beiden binnen 3 dagen kapot. Een keycord gekregen van een bedrijf, 2 dagen later het clipje kapot.

1 like

Gingen karabijnhaken allemaal zo snel kapot? Want musketonhaken worden wel snel lam, maar karabijnhaken zou echt niet moeten, zeker niet van een outdoorwinkel.

5 likes

Ik heb nu al zo’n rotdag. Moest mijn verstandskies laten trekken en ook nog nieuws gehad dat vakantie met familie volgende week waarschijnlijk niet doorgaat omdat de werkgever van een familielid haar verlof heeft teruggetrokken omdat ā€˜het werk niet af is’.

Mag allemaal niet (werk is niet af vanwege een ziektetraject, maar dat geldt niet als verwijtbaar verzuim), maar zorgt alsnog onnodig voor stress en ik vind het sneu voor zowel het familielid als mijn ouders omdat de vakantie voor hun 50-jarig huwelijksjubileum is.

9 likes