Ging niet per se over jou
Opmaak vind ik er best legit uitzien maar idd van een gaar e-mailadres en kwam gelukkig direct in mân spam terecht
Weet ook dat ik recent nergens ben geweest en alles altijd direct betaal dus dat scheelt
Ik had er in januari 1 van de tandarts en daarna (nog voor de mail van odido dat er een lek is) nog 1. Stond wel bij dat t van de tandarts was en zelfde opmaak als de eerste, maar vind t wel gek dat ik twee rekeningen krijg. Heb die laatste nog niet betaald maar dat ga ik even checken bij de tandarts
Infomedics heeft hier zelf ook een tool voor op hun website omdat het nu dus vaak voorkomt. Daar kan je het betaalkenmerk invullen en dan wordt er gecheckt of het legit is.
Ik weet niet of deze perse met odidio te maken heeft. Dit is al echt al maanden helaas bekend bij Infomedics⊠Is op social media veel te over te vinden, veel mensen ingetrapt
Vet! Ik heb zoân stoomreiniger (tapijtreiniger eigenlijk) gekocht en daarmee krijg ik echt zieke vlekken uit dingen dus misschien nog de moeite waard. Zelfs âweerâ (schimmel) uit een bank mee gekregen etc. Wij hebben een van Olvy, maar genoeg aanbieders. En dan in combi met een hardnekkige tapijtreiniger (HG bijv.)
Ik had er ook een, nooit odido gehad
Hun automagisch antwoord als je belt zegt er al wat over
Dan is het toeval! Had deze nog niet eerder gehad en een vriend kwam hier mee na dat datalek
Ik ging na jou bericht mijn mail kijken en ik heb er ook 1! Meteen ook even ouders en zus geĂŻnformeerd want die krijgen hier ook rekeningen van. Blij dat ik dit bericht voor de mail zag
Heel fijn!
Jaa denk het ook, want is al superlang een probleem. Ook bij mensen die niet bij Odido zitten
Echt fuckingggg erg hoe makkelijker we er in gaan trappen voortaan hoor ![]()
Ze worden echt steeds beter
Zeker een goeie om te proberen, dankje. Ik ga kijken of ik zoiets ergens kan huren.
Oh shit! Hoe zag je dat het phishing was? Ik heb net er 1 betaald (was vorige week naar de tandarts dus ik denk wel
Dat het een echte is maar toch :o )
Edit: ah de rekeningcheck gedaan en het was een echte gelukkig
Wel goed om te weten!
Ik las net iets op nos over dierenmishandeling en ben er zo helemaal naar van.
twee jongens die een meeuw hadden gelokt en dood hadden geknuppeld ![]()
Die mogen op de femicide-watchlist
Was die meeuw een vrouwtje
Ik heb net heel hard gehuild om een filmpje over een aapje dat verstoten was door zn groep. Het deed gewoon fysiek pijn.
Met de knuffel? Die maakt juist weer contact met de groep nu!
Oh gelukkig! Dat maakt me blij
Ik maak er een rotweek van. Een ander familielid heeft gisteren een zwaar herseninfarct gehad dus enorme onzekerheid en zorgen.