Ik had al een waarschuwing van mijn tandarts dat er phishing aanmaningsberichten rondgaan van Infomedics. Krijg ik zo’n aanmaning, dus die negeer ik. Naar aanleiding van deze berichten de kenmerken eens gecheckt, is hij echt. ![]()
Hahaha dit had ik ook. Eerlijk gezegd dacht ik zelfs ‘kom op opletten mensen’ en toen bedacht ik dat ik net een rekening van infomedics betaald had zonder ook maar ergens op te letten
hahaha hoogmoed komt voor de val
Jammer ![]()
omg originele Gispen buisstoeltjes op straat vinden - ik ben nog nooit zo jaloers geweest op een forummer, wat de hellie
Leuk dat je ze opnieuw laat stofferen, dat lijkt me de investering echt dubbel en dwars waard! Hoop dat je ons update ![]()
Ja die mail had ik (en mijn moeder ook gekregen) maar vond het verdacht dat je alleen met een CC kon betalen. Mijn moeder is langs de winkel van Rituals gegaan en die gaven inderdaad aan dat het een scam was.
Ik vond de mail er ook heel heel echt uit zien btw.
Ellende!!
Ik heb net de halve dag in het ziekenhuis gezeten met mijn man omdat zijn zicht aan één oog ineens wegviel bij bepaalde bewegingen, heel veel hoofdpijn en de hele tijd overgeven. Waarschijnlijk door verhoogde oogdruk.
Die hebben ze wel omlaag weten te krijgen gelukkig en toen mocht ik hem weer mee naar huis nemen. Maar ik vind het toch een beetje eng om dan zo alleen te zijn met iemand waarvan de enige communicatie ongeveer uit kreunen en kotsen bestaat. Ik weet dat het erbij hoort, maar toch eng.
Ik weet ook niet echt wat ik met deze post wil, gewoon even van me afschrijven en tijd doden denk ik.
Sinds kort werk ik met stagiaires, en ik had een bericht gekregen van iemand die een stage zocht. Ik probeerde diegene al een aantal keer te bellen deze week en net belde hij eindelijk terug: “Ja, hoi, ik word steeds door deze nummer gebeld”. Hij was inmiddels voorzien van een plek dus ik heb hem maar gezegd dat ik dan wel zal stoppen met bellen.
Maar ik merk dus echt wel dat scholieren en (jonge) studenten heel slecht telefonisch bereikbaar zijn. Ze doen alles volgens mij liever per app of mail en nemen de telefoon bijna nooit op.
Op mijn vrijwilligerswerk wordt ieder jaar voor een evenement met stagiaires (scholieren) gewerkt en die bellen echt nooit of laten zelfs hun ouders bellen. Het valt positief op als er eentje wel belt ipv eerst mailen.
Generatie van m’n dromen ![]()
Ik neem echt nooit de telefoon op tenzij ik een telefoontje verwacht (dus zou wel opnemen als ik gesolliciteerd heb)

Oftewel, geen nooit Gen-Z op als je contactpersoon in geval van nood.
Die komen er pas na 3 weken achter dat je in een provinciaal ziekenhuis aan de Costa del Sol ligt.
@issa over jouw post in stel je vraag-topic over die dansmarathon wou ik nog ff zeggen: kijk “they shoot horses don’t they”
Ik at net per ongeluk een stuk vleesburger (na 20+ jaar geen vlees te hebben gegeten) en ik ben echt helemaal verbaasd want ik vond het echt niet lekker smaken. Terwijl ik altijd wel ergens in m’n achterhoofd heb zitten dat een vegaburger het niet haalt bij een “echte” burger. M’n smaak zal ook wel totaal veranderd zijn natuurlijk. Ik vind het zo’n rare ervaring.
jaaaa die staat sinds het programma op mn watchlist maar nog niet gekeken, binnenkort maar eens doen
Omg zo heet de Gilmore Girls aflevering met de dansmarathon, nooit doorgehad dat dat een verwijzing was
vond het al zo’n rare naam
Mijn zusje (19) neemt noooooit op, maar belt wel de hele dag op speaker met dr besties. Zie ik ook vaak in het ov. Echt een fascinerende generatie hahaha
Geen buikpijn gekregen? Mijn vriend at laatst na iets van 12 jaar weer vlees (verkeerd besteld en hij wilde het niet teruggeven) en heeft 2 dagen bizarre buikpijn gehad. Misselijk, geen eetlust, enorme steken enzo. Ben benieuwd (hoop het natuurlijk niet voor je) of je ook klachten krijgt maar als het 1 hap is vast niet
Ik werk met gen z en over het algemeen is communiceren sowieso vrij lastig terwijl ze de hele godganse dag op hun telefoon zitten. Het is echt zo wonderlijk. Ik geloof ook 0.0 de ‘oh zie je bericht nu pas’. Nee Lara je had gewoon geen zin om te reageren, en nee je kan niet volgende week maandag wel ff terecht want nu zit ik al vol ![]()
Ja en ook allemaal altijd videobellen? Dat haat ik nou echt ![]()
Ik begreep van mijn collega, moeder van een Gen Z, dat je ze moet snapchatten/snappen ![]()