Kan me voorstellen dat je gesloopt ben, maar let op dit zijn geen oreo’s haha
Ik heb het meestal andersom: ik ga voor groente en beland bij de oreo’s ![]()
Dit zijn de tomaten mop!!! Paar paden naar achter xxx
Kijk zo zien we het graag
love deze posts!
Yamas!
Mijn ouders draaiden vroeger niets anders dan Griekse muziek thuis. Ik heb later veel therapie gehad.
Ik heb laatst drie van die Ikea skadis borden gekocht en opgehangen en daar allemaal dingen voor geprint in de 3d printer voor al mijn gereedschap en ben echt helemaal voldaan. Al een paar keer bij mij thuis per ongeluk gereedschap opnieuw gekocht omdat we dachten dat we het niet hadden dus dat gaat nu hopelijk niet meer gebeuren ![]()
Ik moet echt 6 uur doorbrengen op Brussel airport voor mijn vlucht straks, maar wat een stom vliegveld sorry
zie geen enkel chill plekje waar ik de tijd kan doorbrengen (kunnen ook de security nog niet door)
Brak en ongesteld zijn is de meest slechte combi die er is
als ik de middag haal ga ik maccie eten!
Ergens op de wereld is het al middag hoor
Ik kom er net achter dat Frans Bauer een du hast ooit heeft gecoverd en dat maakt mijn dag een stuk beter
Omg er is ook een du hast/heb je even voor mij cross over.
Nog beter
Ik ben me sinds een tijdje aan het verdiepen in aandelen, fondsen etc en ik blijf me verbazen hoe bijzonder financieel ongeletterd ik blijkbaar ben. En waarom heeft niemand dit ooit uitgelegd?
Waar is @monkeyslut gebleven?
Samen met Lula in de rattentaxi.
Ik ga weer eens mee doen aan postcrossing, morgen lekker kaartjes snuffelen en schrijven naar onbekenden in buitenland. Ik heb nog een shitload aan ongebruikte stickers en daar mee de kaartje opleuken, nu al zin in!
Ja dit! Het is mega complex om echt te snappen, maar ergens ook heel simpel qua acties wat je dan als leek/consument kan doen. Er hangt ook echt zo’n stigma omheen alsof dit alleen voor rijke mensen is wat echt complete onzin blijkt.
Ik heb in dit kader echt veel gehad aan de podcast Over geld praat je niet met Aaf Brandt Corstius.
Oh die ken ik niet, goede naam ook! Wil je wat dingen delen die je hebt geleerd?