Wat je even kwijt wil #71

Tw: ontlasting

Er ligt sinds woensdag menselijke ontlasting in het trappenhuis van het complex waar ik woon en het is echt walgelijk.Verhuurder reageert niet op mails. Gelukkig is er ook een lift dus hoef er niet langs maar gadver.

Haha! Zal ik doen!

3 likes

Mijn vriend zit in een rare kickbox fase. En ik heb gewoon niks met vechtsport en alles en iedereen dat daar bij hoort. En hij zat mijn (ons) kind ook de hele tijd op te hypen met boxen enz. Echt geen zin in.

Anyway morgen heeft ze dus een proefles dansen in water als voorloper van synchroon zwemmen

46 likes

Ik had een keer een video sollicitatiegesprek (tijdens corona) met een stagiaire die nog in bed lag :open_mouth:. Het ergste was misschien nog wel dat ik haar wel moest aannemen, m’n toenmalige manager was bevriend met haar moeder (hoorde ik pas achteraf). Gelukkig werk ik er niet meer, kan een boek schrijven van wat ik daar heb meegemaakt.

7 likes

Boxt ie jou ook hele tijd zo op 1cm na in je gezicht? Die puberzonen van een vriendin van mij doen dat altijd, met van die oeh-oeh-geluiden, zo fucking irritant is dat. 🫠

4 likes

Oooo love it!!!

1 like

Soms doe ik een dutje op de bank en komen mijn twee katten (beide 10+ jaar) en hond ook altijd bij me liggen en dan voelt mijn leven 10/10 :sparkles:

63 likes

Ga naar buiten! het lijkt wel lente met die zon en temperatuur. :sun_with_face:

18 likes

Hier is niet dezelfde zon helaas :sob:

7 likes

Het wordt woensdag gewoon 17 graden en zonnig :star_struck:

12 likes

Jaaa zo’n zin in, alleen jammer dat het vanaf nu nog wel elke dag gaat regenen t/m dinsdag

2 likes

Ik ben al vier keer natgeregend vandaag :sob: geen lente te bekennen, grijs en grauw

We wonen hier nu 2 jaar en waren ā€œvan planā€ hier ongeveer 8 jaar te gaan wonen en zoveel is nog niet af. Vind het elke keer een beetje zonde dat ik hier dan zo’n groot deel van de tijd dat we hier gaan wonen in een onaf huis woon waar ik niet optimaal van kan genieten omdat er zoveel nog moet gebeuren

Dus ben vandaag na anderhalf jaar eindelijk maar ā€œevenā€ de gordijnen aan het strijken (de verpakking vouwen zijn er niet uitgehangen) en aan het inkorten.

Even = al 2 uur mee bezig en nog maar 1 van de twee gordijnen compleet gedaan. Gordijn 2 halverwege strijken

6 likes

Nee zie net een update van vtm nieuws, het was voorbarig
Hij is weer aangevallen :sob::sob: zag het nieuwe filmpje

1 like

Ik vind mezelf niet perse lelijk maar ik ben echt alles behalve fotogeniek :joy: kreeg gisteren ook weer foto’s doorgestuurd en schrok me de tering haha.

2 likes

Ik heb laatst een pmo (preventief medisch onderzoek) gehad op werk en in het nagesprek kreeg ik de optie om aan iemand gekoppeld te worden om het over leefstijl en voeding te hebben. Ik dacht dat het om een diĆ«tist zou gaan, maar nu blijkt het een orthomoleculair therapeut te zijn. Ook raadde diegene van het nagesprek me aan om een hoge dosering vitamine D te slikken van de merken Ortica, Solgar of Vitakruid. Terwijl mijn huisarts iets anders adviseert en zegt dat de eigen merk tabletjes van bijvoorbeeld Kruidvat ook prima zijn. Ik dacht toen al van: oké… zal wel. Maar nu ik ook nog gekoppeld ben aan een orthomoleculair therapeut vind ik het toch een beetje stom ofzo. Ik ben ergens wel nieuwsgierig naar het kennismakingsgesprek, maar het voelt nu al als bullshit.

6 likes

Arbodiensten zijn sowieso bullshit, en in mijn ervaring zijn ze er voor de werkgever en niet zozeer werknemer.

Zou wel een klacht bij ze indienen trouwens.

8 likes

PMO?

Ja dat gevoel heb ik ook inderdaad. Blijkt echt uit zoveel dingen.

Bij wie een klacht indienen? Bij dat onderzoeksbedrijf? Diegene die me dat advies gaf over die vitamines zei wel dat ze dat eigenlijk niet mocht zeggen, maar dat het haar werk was en dat ze het niet niet kon zeggen omdat ze hoorde dat ik er mee struggelde :roll_eyes:

3 likes

Preventief medisch onderzoek! Had ik er inderdaad wel bij kunnen zetten.

2 likes