Wat je even kwijt wil #71

Ik heb een smeg, waarom zouden ze niet praktisch zijn? Ik heb nergens last van haha.

1 like

Ik zit terug te lezen dus een beetje een late reactie, maar ik had zoiets dus met een volwassen vent. Belde op een maandag in februari om 11:00, maar er werd niet opgepakt. Ik haat dat en ben ongeduldig dus belde na 10 min weer, krijg ik ‘ik lig nog op bed, mag ik je zo terugbellen’ nou 15 min later meneer aan de telefoon en hij vroeg waarom ik zo vroeg belde in carnavalsweek??? :joy: Ik werk absoluut niet in de buurt van het zuiden dus ik legde de link eerst niet eens. Was zo vreemd :joy: Hij is gekomen tot ronde 2 maar is het niet geworden

Ik hoorde dat ze vrij klein zijn van binnen

1 like

Ik heb gehoord dat ze echt meer dan normaal stroom vreten en dus idd best klein zijn maaaaar ze zijn ook heel mooi dus snap het als je het doet

2 likes

Oh ja hmm nu je het zegt misschien wel. Maar aan de andere kant denk ik niet dat het zooo veel scheelt als ik kijk naar de koelkasten van m’n vrienden. Dat van de stroom wist ik ook niet @Doperwtje. Ach ja, hij staat er nou eenmaal haha.

1 like

Als je nu 2 tafelmodellen hebt is iedere staande koelkast inleveren op ruimte denk ik. Maargoed wel veel minder bukken, das ook iets waard op een bepaalde leeftijd.

2 likes

Wat :sob:

6 likes

Ik las ooit de reviews van zo’n koelkast en veel gingen over het feit dat ze best snel kapot gingen.

3 likes

Ik was gister naar een 90’s hiphop feestje en oh man zo genoten. Gedanst alsof mijn leven er vanaf hing!

Tussen alle millennials vielen de gen z-ers echt zo op :joy: Facetimend op de dansvloer (terwijl ze op het feestje met andere mensen waren) aan de drugs en dan ook compleet van de wereld (behalve wiet en hasj heb ik nog nooit harddrugs op zulke feesten gezien en sinds mijn 14e ging ik naar veel feesten) en gewoon een totaal andere vibe.

Hopelijk hebben ze het alsnog naar hun zin gehad maar je zag mensen (millennials of ouder) zo :face_with_raised_eyebrow: kijken als er weer iemand facetimend voorbij kwam :joy:

18 likes

Hoe oud ben je? 89?

9 likes

Postnl is echt zo irritant. Krijg nu een ‘betalingsherinnering’ omdat iemand die mij post heeft gestuurd blijkbaar te weinig postzegels heeft geplakt. De eerste heb ik genegeerd want hoezo moet ik betalen voor iemand die mij post stuurt, dat is omgekeerde wereld. Maar nu krijg ik dus ook een herinnering?! Rot op.

3 likes

Gewoon niet betalen!

6 likes

Je hoeft m niet te betalen, maar ze doen er alles aan van wel😅

1 like

Haha ja die kaartjes kunnen ze wel op tijd bezorgen

6 likes

Nja ze kunnen er ook voor kiezen om het niet bij je te bezorgen omdat ze al zien dat er niet genoeg betaald is maar dan krijg je je post ook niet/moet je er langer op wachten. Kan je diegene die niet genoeg heeft betaald niet een berichtje doen?

2 likes

Dit is standaard bij PostNL

3 likes

Dat merk ik niet zo hoor. Mijn post komt gewoon aan, wat ik verstuur en wat naar mij is gestuurd. En hebben jullie niet ook wel eens post gekregen zonder dat er gestempeld is? Dat heb ik heel soms maar dat is dan voor mij mazzel.

2 likes

sorry mega moraalridderig en ook hypocriet want ik heb zelf ook wel eens zoiets niet betaald omdat “het niet hoeft” etc maar nu ik erover nadenk zou ik het wel fijn vinden als briefpost gewoon blijft bestaan :smiling_face_with_tear: ik geloof dat PostNL niet bepaald rond komt ofzo dus ik denk dat ik het nu gewoon wel zou betalen óf degene die verstuurd heeft zou vragen te betalen

ze leveren een cruciale publieke dienst die geld kost, waarom zouden ze dat gratis moeten doen (of ja misschien zou de overheid het moeten betalen maar dat doen ze niet)

7 likes

Het punt bij die kaartjes is vaak dat de post naar mij is verzonden en omdat er geen afzender op staat moet ik betalen want de ander plakte geen postzegel? Raar gedoe

2 likes

Weet je niet van wie je post ontvangt?

5 likes