Wat je even kwijt wil #71

Ja helemaallll mee eens natuurlijk

Maar las in het eerste bericht niet perse een oordeel of kritiek over de vrouw in kwestie, maar een algemene geschrokken constatering over de bare minimum van deze date

En toen zei kastanjeboom dat het niet vanzelfsprekend is dat een man z’n best doet en daar ging ik verder op in

2 likes

Ohh ja ik las die kritiek er wel in maar dan zijn we het met elkaar eens!

2 likes

hahahahaha ik hoop dit zo

4 likes

Eens en het is toch triest dat het iemand zo vaak overkomt? Dan snap ik dat zoiets ‘normaals’ opeens heel groot voelt. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik had een week of twee geleden een bestelling gedaan bij een online winkel, en ik vul altijd mn echte nummer in met als laatste cijfers een 2 in plaats van een 3. Zo van: hehe een gegevenslek gaat mij NIET raken :cowboy_hat_face:

Toen werd opeens het bezorgadres gewijzigd een een pakketpunt in Lelystad, ik dacht van oke dit is vast een foutje maar toen kreeg ik een mail van DHL dat het echt in fucking Lelystad bezorgd was, en ook meteen werd opgehaald?? Hahahaha iemand heeft dus al jaren mijn nepnummer en krijgt daar denk ik wel vaker smsjes enzo van bezorgdiensten en dacht nu (hoop ik voor het verhaal) van yes ik ga je terugpakken. Ik krijg mn geld wel terug gelukkig want dat pakketpunt had t natuurlijk niet mee mogen geven aan fake moi.

5 likes

Ik had het gister met mijn man over iemand en toen zei hij: “Ja, maar die heeft ook echt van die Rob Geus-kinderen.” Gewoon een ingeburgerde term inmiddels dit!

Jaaa precies dit! Ik vind dat best treurig dat we dat die vrouw aanrekenen, maar ook hoe normaal of vanzelfsprekend we dat blijkbaar vinden.

2 likes

Maar een geschrokken reactie op iemand zie ik wel als een verkapte vorm van kritiek eigenlijk.

5 likes

Dit, maar ook vaak als iemand in een slechte of gevaarlijke relatie zat. Maar waarom is ze dan niet bij hem weggegaan?? 🫠

4 likes

Ik zit een programma te kijken over een trauma heli en het lijkt me echt zooooo vet om te werken als verpleegkundige of arts of desnoods piloot op de trauma heli

Maar ja ik zat liever te blowen dan aanwezig te zijn in de les dom dom dom

3 likes

Mijn vriend had het laatst over iemand en zei ja het was echt zo een hoe zeg jij dat altijd? Oh een Jeroen. Haha ik was helemaal trots op hem :joy::joy:

13 likes

Dit is echt zo vet! Echt mijn favo programma’s om te kijken. Ik zat laatst op de boot naar Engeland en toen kwam de kustwacht een patiënt van boord halen met een heli en het was zo ontzettend cool om dat van zo dichtbij te zien. Die mensen moeten wel echt ballen van staal hebben.

3 likes

Jaaa ik zie mezelf al helemaal zo rennen die heli uit als een held met mn koffertje
Paar jaar geleden was er voor mn huis op het voetbalveldje ook een trauma heli geland echt vetttt ze werden toen door de politie opgehaald en naar het slachtoffer gebracht net een film
Zo’n heli is ook veel groter dan je denkt!!!

Disclaimer voor de Karens: het is natuurlijk nooit leuk dat een traumahelikopter ingezet moet worden en het belangrijkste is dat ze slachtoffers goed helpen etc etc

5 likes

Ugh ben sinds gisterenochtend ziek. Ik had gehoopt dat het vandaag al minder zou zijn maar helaas. Ik heb vandaag een pmu afspraak voor mijn wenkies en kan deze niet verzetten of annuleren zonder dat er kosten in rekening worden gebracht (za middag was de deadline dus kon het gisteren ook niet verzetten). Dus straks maar pcm en er heen maar ben echt beroerd.
Nu voel ik mezelf echt zielig en denk ik: waarom ben ik niet za ochtend ziek geworden. Aan de andere kant vind ik het ook heel stom van de salon want er ligt vanmiddag een ziek iemand die haar weer kan aansteken.

2 likes

Sowieso beterschap!

Ik zou ze even bellen en dit vertellen. De keuze bij hun leggen of ze een zieke klant in de stoel willen met kans op aansteken.

4 likes

Dankjewel!
Ik had gisteren geappt en uitgelegd maar ze deed het niet zonder verzet/annuleringskosten. Ze legde uit dat dit ook vaak wordt gebruikt als smoes en dat snap ik ook wel van haar kant. Dus nu is het maar zo.
De kosten zijn 25% van het bedrag dus dat is 90 euro ofzo, dat vind ik veel geld om te verzetten. Nu denk ik maar: ja ik ff er doorheen en zij dan maar een echt zieke klant. Haar keuze…

5 likes

Dan maar kans op aansteken. Ik snap haar ook wel hoor.
Hopelijk vergoed ze dezelfde kosten naar haar klanten als zij volgende week moet afzeggen.

1 like

Wat kut zeg, misschien een mondmasker op doen ofzo als je die nog hebt liggen haha

2 likes

Ik vraag me af wat ze doet als je duidelijk ziek (met mondmasker) binnenkomt. Misschien dat het dan opeens wel verzet kan/moet. Hopelijk is het een beetje in de buurt

3 likes

Ik word echt gelukkig van die dubbele cijfers in de weer app.

16 likes