Wat je even kwijt wil #71

Het gaat hier wel wel vaker over de generatie geboren ongeveer 1950, nu echt weer wat gehoord echt wat mankeert die mensen toch

Jong iemand in de omgeving omgekomen bij een ongeluk, mevrouw van deze generatie ‘Wat zonde, ze was zo mooi slank’

2 likes

Jeeeeeezus sorry maar echt bijna lachwekkend
Hoe kom je erop om dit te denken??

12 likes

Ik ben volgepropt met pcm toch gegaan met mondmasker. Ze gaf ook aan het heel vervelend te vinden dat het afzeggen van een afspraak nu ten koste gaat van mensen die echt iets hebben. Ze is wel super vlug en altijd heel aardig, dus al met al stond ik snel weer buiten en heb ik het volgehouden. Hopelijk wordt zij niet ziek…
@Nox @Enthusiasm

4 likes

Best asociaal eigenlijk? Als zij nu ziek wordt loopt ze waarschijnlijk inkomsten mis. 25% van het bedrag is ook niet zonder reden. Bij de tandarts moet je ook gewoon betalen als je ziek bent toch?
Ik snap dat €90 echt veel is hoor en het zou beter zijn als je het (goedkoper) zou kunnen verzetten maar je zo beroerd voelen en dan wel bij iemand in de stoel gaan liggen die vlak op je gezicht moet werken is niet echt ethisch

Edit: ik bedenk me nu dat je dus ongeveer €400 uitgeeft aan je wenkbrauwen?! Dus die €90 stelt dan voor jou ook niet zoveel voor toch
Edit2: :crazy_face::crazy_face::crazy_face: :rotating_light:niet serieus bedoelde opmerking! :rotating_light:
Voor de oplettende lezer: hierboven zeg ik dat ik €90 veel geld vind!

4 likes

Ik moest er hardop om lachen terwijl het totaal niet grappig is. Hoe komt iemand er bij om dat te zeggen :sweat_smile:

3 likes

ja sorry hier moet ik ook gwn om lachen, zo absurd

echt een triest leven heb je als dit je eerste gedachte is

8 likes

Ik ga zo goed op die filmpjes van de ramadan katjes. Zij kijken allemaal zo vermoeid en verward naar wat hun baasjes aan het doen zijn

12 likes

Haha dit was serieus hoe ik erachter kwam dat de Ramadan weer was begonnen, toen ik deze filmpjes weer op mn fyp kreeg :sweat_smile:

2 likes

Het is echt een heel fenomeen geworden op socials haha. The Ramadan cats :heart:

6 likes

Besef dat ik verontwaardigde reacties op FB heb gelezen van mensen die dachten dat moslims hun katten lieten meevasten :rofl::rofl::rofl:

10 likes

Ok, maar toen ik zo’n filmpje zag dacht ik dat eerst ook ff :joy:

Dat is toch haar eigen beleid waarbij ze dit letterlijk over haal zelf afroept toch?

28 likes

Ik heb laatst geleerd dat de traumaheli over het algemeen alleen de arts naar de patiënt brengt. Een soort vliegende artsentaxi zeg maar. Ik dacht dat ook patiënten daarmee heen en weer werden getaxied (??) maar helaas.

3 likes

Ze had ook zelf kunnen aanbieden de afspraak toch te verzetten toen ze zag dat @AmazoneSlash echt ziek was

7 likes

In andere landen wel, in NL bijna alleen vervoer van artsen idd. Love programma’s over trauma heli haha

1 like

Ik denk dat we hier ook altijd wel relatief dicht in de buurt van een ziekenhuis zitten? Als je kijkt naar de Yorkshire Air Ambulance, als zij een patiënt met de ambulance moeten vervoeren zijn ze zo een uur of twee onderweg.

1 like

Ik twijfel enorm om een streepje in mijn wenkbrauw te laten scheren, maar ik twijfel of ik genoeg wenkbrauw heb. En genoeg facecard hahaha

4 likes

Zeker niet altijd, maar toch best regelmatig. Mijn werkplek kijkt uit op het helicopterplatform en als hij op ons dak landt komt er in een derde of misschien wel de helft van de gevallen ook een patiënt uit denk ik. Onze regio is niet enorm dichtbezaaid met traumacentra, dus misschien nemen ze iets sneller iemand mee dan als er een ziekenhuis om de hoek is.

7 likes

Dat is echt zo snel weer dichtgegroeid. Ik heb dat wel tien keer gedaan en na ongeveer twee weken zie je er bijna niks meer van. Dus gewoon doen

7 likes

Oke oke ik ben overgehaald, zelf doen of langs een Barbier?

1 like