Wat je even kwijt wil #71

Zelf yolo

5 likes

Alles wat ik zelf aan mijzelf sleutel gaat wel beetje mis haha al kan ik redelijk goed mijn wenkbrauwen verven

Wordt vervolgd

3 likes

Ik snap jouw reactie wel hoor! Asociaal vind ik het niet echt want ik heb het aangegeven maar het voelde wel heel raar toen ik daar lag. Het is niet alsof ik het heb verzwegen. Als ik bij de tandarts een afspraak annuleer dan komen er ook kosten maar geen 90 euro. En de tandarts heeft een beleid dat als je in het weekend ziek wordt dat je maandag voor een bepaalde tijd kan afmelden.

En die edit was niet nodig geweest. Ik heb 375 betaald ja, maar jij weet niet of ik daarvoor heb gespaard oid. Zo fijn als mensen altijd conclusies trekken nav wat mensen kopen/doen.

14 likes

HĂ©? Ik heb ook 400 euro betaald voor mijn wenkbrauwen en daar heb ik voor moeten sparen. En 90 euro zou voor mij alsnog veel voorstellen. Hoe kom je daar nou bij?

8 likes

Ja dat was idd extreem serieus bedoeld! Vind het gewoon een leip bedrag.

3 likes

Jij geeft misschien veel geld uit aan iets waar een ander bij denkt ‘wat een bedrag!’. Echt behoorlijk judgemental dit

11 likes

Wat maakt jou dat nou uit waar iemand z’n geld aan uit wil geven? Waarom zo judgy

6 likes

Mag ik toch vinden Bal!

Ik zeg toch niet dat jij en AmazoneSlash dat van mij niet mogen of dat ik jullie daarop beoordeel?
Waarom voelt iedereen zich aangevallen als ik €400 voor wenkbrauwen veel geld vind, jullie moeten dat toch zelf weten. En ik heb hierboven oook al gezegd dat ik €90 no show fee veel geld vind.

1 like

Het gaat denk ik om jouw opmerking dat die 90 euro annuleringskosten daarom per definitie ook niks voorstelt voor deze forummer. Je zegt letterlijk die 90 euro stelt voor jou dan toch ook niet zoveel voor.

21 likes

Sorry, ik zal even de bijpassende emoticons toevoegen zodat jullie begrijpen dat ik deze opmerking niet 100% serieus bedoel :slight_smile:
Ik zeg letterlijk in mijn bericht dat ze het goedkoper zou moeten verzetten

1 like

400€ voor je wenkbrauwen is ook gewoon bizar

4 likes

Dit gaat om permanente make up toch. Dan is dit geen mega bizarre prijs lijkt mij?

6 likes

Het is ook heel veel geld. Maar dat kosten powderbrows nou eenmaal, zeker als je naar een goede gaat. Ik heb het jaren gelden laten doen bij de beste (Angel ‘van’ Serena) en ben er nog steeds zo blij mee. Elke dag perfecte wenkbrauwen.

7 likes

omg, was echt fan van haar (haar).
op mijn 13e haar volume kapsel namaken met mijn sprietjes haar. :joy:

6 likes

Haha ja ze heeft heel erg mooi haar! Ben nu een paar keer bij haar geweest om ze bij te laten werken en in het echt is ze precies hetzelfde als toen online, een hele open leuke vrouw!

8 likes

Ik moet bij haar altijd denken aan een blogpost over haar aambeien :joy: :joy: erg open idd hahaha

2 likes

Oh vreselijk daar hou ik helemaal niet van :sweat_smile:

Hahaha sorry maar goed dat je die niet gelezen hebt dan :joy:

1 like

Als je ze blijkbaar soms moet laten bijwerken is het niet eens een eenmalige kost maar dus nog veel duurder. Ik judge niemand die dit neemt, maar je kan niet ontkennen dat dit bizar duur is voor iets als wenkbrauwen.