Wat je even kwijt wil #71

Het is ook heel veel geld. Maar dat kosten powderbrows nou eenmaal, zeker als je naar een goede gaat. Ik heb het jaren gelden laten doen bij de beste (Angel ‘van’ Serena) en ben er nog steeds zo blij mee. Elke dag perfecte wenkbrauwen.

7 likes

omg, was echt fan van haar (haar).
op mijn 13e haar volume kapsel namaken met mijn sprietjes haar. :joy:

6 likes

Haha ja ze heeft heel erg mooi haar! Ben nu een paar keer bij haar geweest om ze bij te laten werken en in het echt is ze precies hetzelfde als toen online, een hele open leuke vrouw!

8 likes

Ik moet bij haar altijd denken aan een blogpost over haar aambeien :joy: :joy: erg open idd hahaha

2 likes

Oh vreselijk daar hou ik helemaal niet van :sweat_smile:

Hahaha sorry maar goed dat je die niet gelezen hebt dan :joy:

1 like

Als je ze blijkbaar soms moet laten bijwerken is het niet eens een eenmalige kost maar dus nog veel duurder. Ik judge niemand die dit neemt, maar je kan niet ontkennen dat dit bizar duur is voor iets als wenkbrauwen.

Goede vorm, kleur van wenkbrauwen hebben wel een grote impact op je gezicht. Dan is die 400 euro toch wel goed uitbesteed. En er zijn mensen die 400 euro uitgeven aan hun haar, is toch allemaal oké zolang je het zelf niet betaalt. Uw portefeuille, uw probleem toch?

42 likes

Het is toch in principe een soort tatoeage, ook nog eens met hetzelfde doel namelijk je uiterlijk aanpassen naar je eigen smaak. Maar daar hoor je nou nooit iemand over: “echt bizar om honderden euro’s aan een stukje arm uit te geven!”

3 likes

Jawel joh, ongevraagd commentaar op tatoeages?
Zonde van je geld en zonde van je lichaam!!!

3 likes

Ja dat laatste idd, maar zonde van je geld heb ik zelf nog nooit iemand horen zeggen (over/tegen anderen, mijn eigen eerste zomer met komt nu haha dus ik ben benieuwd :crazy_face:)

1 like

omg ik woon nu een paar maanden in een kamer van 8m2 met een eenpersoonsbed, en heb een huisgenoot waar ik niet zoveel mee kan, maar ik kan waarschijnlijk naar een studio doorschuiven, hoop zoooo dat het door gaat

edit: dat ging opeens snel, net het contract getekend :sunglasses:

78 likes

https://www.nu.nl/wetenschap/6387221/record-oudste-kontgat-verpulverd-door-vondst-290-miljoen-jaar-oud-reptiel.html

Ik vraag me echt af welke gen-z’er ze hierop hebben gezet, kontgat :sob:

4 likes

Ik ben zenuwachtig voor de belastingaangifte zondag? Twee banen en een WW uitkering gehad dus misschien terugbetalen. Moet sowieso een deel toeslagen terug betalen dus hoop dat de belastingaangifte meevalt. 🥹

4 likes

Laatst hadden ze een titel met het woord ‘aarsmaden’ doe ff normaaal

Geen idee waar dat bericht over ging maar das toch gewoon de daadwerkelijke term die gebruikt wordt voor wormen die je als mens kan hebben?

1 like

Het bericht ging volgens mij erover dat het medicijn ertegen moeilijk te verkrijgen is momenteel. Zou niet weten hoe dit anders te verwoorden dan haha
@Banananana

2 likes

Ja dan lijkt het me nogal logisch dat je dan het woord aarsmaden in de titel gebruikt

Nou sorry wormen/wormpjes kan ook gewoon toch. Of wormenkuur. Je gaat dan toch niet aarsmaden zeggen gatverdamme

3 likes

Ja maar dat is gewoon de medische term? Dan is het toch normaal om dat te gebruiken en niet een ander woord?

5 likes