Aarsmaden
haha ja dit herinner ik me en dan het artikel had een foto van iemand die aan z’n bilnaad krabt
Deze herinner ik me ook ja
.
Ik zie dan altijd helemaal voor me hoe die stockfoto gemaakt wordt. “Ja en dan nu even drie kootjes diep tussen je billen graag. Nee, nog ietsjes verder. Ja, perfect zo!”
O maar dat is heel normaal, dat is waar de aarsmaden zitten he, waar had hij anders aan moeten krabben op de foto
![]()
Haha ja dit artikel stond vorige week open op de pc van een collega, en toen hoorde ik ineens allerlei verhalen waardoor ik mijn kindvrije bestaan maar weer eens extra waardeerde ![]()
Ik hoorde net de eerste scholekster weer roepen
ik vind dat zo’n heerlijk geluid, eindelijk richting de lente
Ligt het aan mij of smaken de nibbits anders?
Ik denk dat ze de receptuur hebben veranderd
Kut, ze zijn heel kartonachtig nu ![]()
Er staat op kantoor een pop waarop we kunnen oefenen met bijvoorbeeld een sonde plaatsten of een tracheostoma.
Maar die kijkt uit der doppen alsof die 20 pillen heeft genomen en nog een paar lijntjes heeft gesnoven ![]()
Ik heb er twee post its op geplakt met twee kruisjes over de ogen.
Mijn collega heeft er een deken over gedaan omdat het een eng ding is
We hebben haar/hem/het dooie Dorus gedoopt.
Dooie Dorus is beenloos en ligt op een brancard ![]()
Misschien kan je er googly eyes op plakken
De sticks of de rings? Ik heb altijd de rings en daar nog niks aan gemerkt
Grappig, ik ook!
Triodos Bank heeft sinds vandaag een nieuwe huisstijl. Het is zó lelijk???
Laatst vroeg ik iets in de trant van “wat voor nut heeft een ebhodoos als je alleen woont” toen door jullie uiteraard al besloten dat ik die van mij ga verbeteren. Nou ik heb mijzelf (letterlijk) hiermee in de vingers gesneden.
tw als je niet over bloed verhalen enz.
Laatst wat het bijna raak en nu helemaal.
Met scheermes openen, in mn duim gesneden. (Wilde die wenkbrauw scheren gvd)
Kwam zoooveeel bloed uit, dat ik in bijna paniek mijn verpleegkundige vriendin vroeg wanneer men naar de ehbo moet. Was achteraf wat overdreven. Haar antwoord: als je roze weefsel ziet.
kon niet goed zien maar leek niet het geval haha
Anyway zit met een kloppende duim en bloed over mn hele plee de avond uit. Ga morgen ook nog bowlen ![]()
Goeie, heb ze alleen niet in huis ![]()
Ik zal dooie Dorus morgen wel beter pimpen. Ben benieuwd wat mijn collega ervan denkt als ze de deken ervan haalt ![]()
Dat wordt bowlen met links of met je voeten (dat laatste zie ik nog niet helemaal voor me, maar het kan vast)
De sticks
Challenge accepted
Ik zag vanmorgen weer een jager. Ze hebben zo’n plastic buis die ze over prikkeldraad hangen om makkelijk in een weiland te kunnen komen. Dus op de terugweg heb ik die buis weggehaald. Succes met je prikkeldraad.