Omg wat een HEERLIJKE dag dit ![]()
Ik heb een spiegel op m’n balkon met een etensbakje eraan en de afgelopen maanden bezochten allerlei vogels dat bakje, maar nu is er opeens de afgelopen dagen een pimpelmees die in gevecht is met zichzelf in de spiegel
Blijkbaar krijgen vogels een beetje de kriebels nu de dagen langer worden en dan kunnen ze opeens heel territoriaal gaan doen. Heb nu de spiegel maar omgedraaid want hij bleeef maar terugkomen en tegen die spiegel aan bonken ![]()
Ik heb er speciaal voor vrij genomen ![]()
Ik was er helemaal klaar voor maar miezer en bewolking hier?!?
Komt vast nog🤞
Jaaaa dit weer!!! Heerlijk fietsen door de zon zonder dat het zo koud is, dat doet me ZO goed
Snap ik helemaal! Ik ben sowieso altijd vrij op woensdag dus dat was al top. Maar ik kan nu gewoon een verjaardagslunch doen op een terras
. Geloof niet dat ik dat ooit eerder heb gekund.
Ik heb het bloedheet met m’n winterjas nondeju, HEEEEEERLIJKKKKKKK
Ik ook ![]()
![]()
Met een cappu in de zon op het balkon. Kat op schoot, niets meer aan doen
Het besef dat ik sinds november in een overlevingsstand heb gezeten. Zowel fysiek als mentaal (mssn winterdepressie?). Wat doet een dag zoals vandaag deugd! Alsof ik vanonder het stof wordt gehaald en er terug mag zijn ofzo
Yes thank god dat de zon tijdens m’n pauze eindelijk is doorgebroken ![]()
![]()
![]()
Ik voel mij bijna zo’n persoon die en de winter een korte broek draagt, maar ik zit in mn pauze aan het water met korte mouwen en het is zo heerlijk. Ik voel meteen weer wat levensvreugde opkomen!
Bleggh had net een werkafspraak die leuk zou moeten zijn, maar die zooo stom verliep dat ik voor mijn gevoel echt mijn eigen glazen heb ingegooid.
Gelukkig heb ik wel een idee hoe ik het weer goed kan maken, maar ik baal wel van mijn eigen optreden
Mijn katten komen door dit weer ook uit hun winterslaap. Ze dartelen nu de hele tijd buiten op het gras en proberen vliegjes te vangen ![]()
Jongens wat een heerlijk dagje!!! ![]()
Lekkere boswandeling gemaakt, daarna 7 tegels op mijn dakterras schoongemaakt die helemaal groen uitgeslagen waren (nog iets van 20 tegels te gaan maar ik had geen zin meer).
En eerste ijskoffie van het jaar gemaakt! ![]()
Bedankt voor dit idee!! Ik zit nu ook heerlijk te genieten van een ijskoffie 🩷🩷
Leuk om jullie vrolijke berichtjes te lezen. Ik vond het ook heerlijk, met een vriendin op de racefiets gezeten in het zonnetje en afgesloten met nachos op het terras
. Idd weer wat extra levensvreugde @PaulieBleeker
Het ruikt buiten naar zomeravonden ![]()
Nouuuu kom er net achter dat er dus een reünie van m’n oude middelbare (alleen onze stroming, niet de hele school) is. Wist dat het idee er was want nog jaar terug met een oud docent over gehad die ik bij een concert tegenkwam.
Is het noooondeju de ene zaterdag dat ik met een van m’n beste vriendinnen, die anders ook graag naar die reünie had gewild, in het buitenland zit! Ik vind het zo jammer
. Missen ze sowieso dé twee gangmakers van ons schooljaar 🥹. Ergens wel full circle want we hebben elkaar daar in de brugklas leren kennen maar toch