Ik zit flikken maastricht te kijken en moest denken aan de discussie pas met oa @Krabsalade over hoe medisch accuraat een serie was: check dit infuus
Ik zit flikken maastricht te kijken en moest denken aan de discussie pas met oa @Krabsalade over hoe medisch accuraat een serie was: check dit infuus
Ik voel me teringdom maar wat is hier mis mee?
Infuus zit meestal op je hand of onderarm. Dit lijkt meer op een bloeddonatie vind ik haha
Niet iets heel specifieks maar ik vond het er gewoon zo niet professioneel uitzien. Door witte pleister (niet doorzichtig), geen ‘kraantje’ aan infuus maar gewoon alleen een buisje en ik weet niet. Ik vond het grappig ![]()
Ik heb ook wel eens infuus daar gehad maar is extreem kut met slapen ![]()
Ja het zal ongetwijfeld wel gedaan worden hoor!
Ik had zelf door de plaats + rode vloeistof erg een bloeddonatie associatie haha
Sowieso is de infuuszak leeg want er loopt bloed terug in de lijn.
En locatie is inderdaad zwaar kut want zodra iemand te veel beweegt is hij om zeep en het is niet comfortabel.
Maar infusen zoals dit komen helaas toch irritant vaak voor. Inclusief lege infuuszakken waardoor je lijn ook sneuvelt. Kun je wel flushen maar dan zou een driewegkraantje wel handig zijn en die is hier niet.
Dus ja ik vind het ook een irritant plaatje!
Een iv lijn werkt ook op zwaartekracht
Er is geen fixatie of kraantje geen terug slag kleppen
Had een ijsje vandaag. WAT EEN WEER.
Ik vraag me nu af hoe zorgmedewerkers het kijken van de serie House hebben beleefd
Daar was er elke aflevering wel weer een medisch wonder waardoor het goed afliep ![]()
Of Greys anatomy, waarbij zelfs reanimeren niet op de juiste manier werd gedaan ![]()
er is één vrouw die ik ken van m’n eerste studie (13-11 jaar geleden) en toen was ik al erg onder de indruk van haar maar nog steeds elke keer als ik een foto van haar zie op instagram krijg ik gewoon kriebels in m’n buik?
ik vind haar zó absurd mooi en ik weet ook dat ze echt heel leuk en grappig is
behalve met één andere vrouw (die ik toevallig datete in diezelfde tijd dat ik haar ken, en zij hadden ook altijd iets met elkaar) heb ik dat letterlijk nooit met vrouwen, met die vrouw die ik toen datete ook niet meer, grappig hoe dit dan zo blijft hangen
Als ik iets van de gemeenteraadsverkiezingen zie vraag ik me zo vaak af of het satire is. Filmpjes zijn echt tenenkrommend. En de posters in mijn woonplaats ook… iemand staat er op met zn hond?
Er is geen enkele serie waarin ze goed reanimeren, het is altijd veel te oppervlakkig. Maar hoe diep je het echt moet doen kunnen ze de acteur ook weer niet aandoen, beetje lullig om ribben te laten breken ![]()
Heerlijk toch?! Kan er zo van genieten
Ik ben er vandaag achtergekomen dat de ergste pestkop van mijn middelbare-schoolklas, een momfluencer is geworden.
Vind dit zoooo extreem typisch
Naam en rugnummer ![]()
hahaha ze is niet extreem bekend, 15.000 volgers. Dus ik wil haar niet doxxen ![]()
Nibbits weet ik niet, maar ik had net Hamka’s en die zijn ook veranderd. Een stuk zuurdwr geworden ![]()
Ik was vanochtend voor een snee in mijn duim toch even naar het inloopspreek uur van de Huisarts, uiteindelijk niks wat ze nog voor mij kunnen doen verder.
Kreeg wel complimenten over hoe goed/clean ik mijzelf heb gesneden (lol) en daarna eerste hulp aan mijzelf heb verleend. Toch goed om te horen haha