Nou het gaat lekker hier. Vorige week die stoelen gevonden op straat en gisteren dit leuke kastje. Was nog wel dof en vies, maar ik heb 'm net een beetje opgekalefaterd. ![]()
Waarom zijn macadamia’s zo lekker met zo’n lekkere bite maar kost een klein bakje een nier.
Wat een droom!!
Nice! Ik moet geloof ik verhuizen, hier staan alleen verlepte matrassen en oude bankstellen bij t grofvuil, haha.
Die van de aldi zijn echt mega lekker!
ZO MOOI! Doe normaaaaaaal wie zet al die dingen aan de straat bij jou?!
Ik vind dat er juist zo leuk aan! Bij “mijn” partij staat de poster vol met allemaal gekke kneusjes en ik steun ze met liefde en plezier. Vind het bij gemeenteraadsverkiezingen juist fijn en leuk dat het (relatief) laagdrempelig is en dat mensen de politiek inrollen die dat verder misschien niet zouden doen.
Jammer dat het de VVD is, maar verder 5 sterren!
Nu heb ik zin om de vreemdste posters voor de gemeenteraadsverkiezingen te verzamelen. Vast veel pareltjes.
Wat doet Samson daar?
ik denk dat we ein-de-lijk Bobientje eens zien
Zo dat is een deep cut. Ik moest even opzoeken wie dat is.
Dag meneer spaghetti
Ben ons appartement echt zat, maar de huurprijzen hier (west-US) zijn echt zo omhoog geschoten dat we ook niet echt weg ‘kunnen’. Het kan wel, maar dan gaan we gewoon 1200-1500 per maand meer betalen voor hetzelfde niet geïsoleerde hol. En qua locatie zitten we zoooo fijn. Maar goed.
Hier is de grootste pestkop van de middelbare school opeens de grootste Jordaan-bejaardeliefhebbende-influencer geworden ![]()
Huh serieus Lynn?
Denk die Kiki?
Wow als het Kiki is dan had ik dat echt niet verwacht. Weer een bevestiging dat niets is wat het lijkt op socials
Het is sowieso Kiki
waarom posten jullie allemaal dit soort dingen zonder naam ![]()