Wat je even kwijt wil #71

Ja
En wie zijn Kiki en Lynn

16 likes

Is dit haar?

https://www.tiktok.com/@kieklola/video/7555904155143916833

2 likes

Volgens mij is dit wel die ze bedoelen inderdaad

2 likes

Dat is niet doxen.

Edit: Ik zou hier wel een apart topic over willen :sweat_smile: bij mij was de pestkop kind van een bankdirecteur, ze vroeg bloedserieus aan mij waarom we geen auto hadden. ‘Je krijgt toch gewoon een bedrijfswagen als je werkt??’ Ze heeft nu een hoge functie bij de stad, iets met sociale woningen. Heeft zij nog nooit van dichtbij gezien. Ze mocht ook op kamers gaan terwijl ze op fietsafstand van de uni woonde, ‘voor de ervaring’. En niet kunnen vatten dat dat extreem privileged is.

5 likes

:sob:

I is so stoopid

Moest een vaas wegzetten en zette die op de vloer in de gangkast

Micro gedachte: Oh die vaas staat hier niet zo veilig er zou wel eens iets op kunnen vallen en dan is-ie kapot maar ja ik zet hem toch neer

Two minutes later

Ik: leg een mega klein object een paar planken boven de vaas, je raadt het al, rolt dat naar beneden precies op de rand van die vaas: vaas kapot, spat uit elkaar in duizend stukjes

Ik heb de deur meteen weer dichtgedaan en ben nu aan het lachhuilen om deze domme situ die ik zelf heb gecreëerd,
Ik deal later wel met de glas Apocalypse :sob:

15 likes

Ik heb echt m’n dag niet. Raakte m’n bed niet uit vanmorgen, waardoor ik plots heel erg moest haasten om op m’n werk te raken. Realiseer ik me wanneer ik aan m’n bureau sta dat ik mn laptop thuis ben vergeten :sob:
Beetje behelpen met een spare laptop maar daar kan ik ik niet al m’n werk op doen dus straks nog een uur over en weer fietsen om m’n eigen laptop op te halen.
Wat ik wĂ©l nog snel in m’n tas had gegooid in de haast was een flesje haarolie om hier op m’n werk te bewaren, omdat ik hier soms douche. Is die natuurlijk helemaal uitgelopen in m’n tas. Alles heeft dus lekker in een oliebad gelegen en het grootste gedeelte is in mijn super dure Sennheiser koptelefoon gelopen :sob: :sob: :sob:

12 likes

Omg is het vrijdag de 13e of zo :sob:

2 likes

Die heeft nu een onwijze pick me-Reel geplaatst over dat ze zich onvrouwelijk voelt in/door de gym als ze de beautyroutine van andere vrouwen ziet

2 likes

Misschien een geluk dat die laptop niet in die tas zat :sweat_smile:

15 likes

Ik ben naar de fruit- en groenteboer gegaan en op het moment van afrekenen zegt die mevrouw 62 euro aub!
Ik ben nu thuis en elke keer als ik de tas zie met dat fruit moet ik weer huilen. Het is wel het beste fruit ooit maar gosh 62 euro’s

17 likes

Dat was dus 2 weken geleden. En over 2 weken weer :expressionless:

1 like

Ben benieuwd waar je dan heen gaat, want hier ga ik naar de groente- en fruitboer op de markt en schrik ik elke keer juist van hoe goedkoop het is :sweat_smile: (in vergelijking met bijv. de appie)

4 likes

Noemen ze zichzelf toevallig groentejuwelier? Daar ga je echt failliet :sob:

5 likes

Ja normaal koop ik mijn fruit ook op de wekelijkse markt of bij de Turkse supermarkt maar nu ging ik voor het eerst naar die fruitboer die heel veel biofruit verkoopt en daar top of the bill voor vraagt. En ik heb het volgende gekocht:

• Gariguette aardbeien
  • Witte druiven
  • Gele kiwi
  • Sinaasappels
  • Passievrucht
  • Bananen

Kon even goed naar de cru gaan

9 likes

Ja schat die kiwi gold zijn al €20 per stuk :sob:

13 likes

Het was 3 voor 5euro, die prijs zag ik staan :sweat_smile:

2 likes

Dit voor 62 euro? :sob::sob::sob::sob:

2 likes

Ben de vier peren vergeten :sob:

3 likes

Wow ik had op z’n minst verwacht dat je wat exotisch a la rambutan of mangosteen had gekocht.

6 likes