Oké heb een sinaasappel gegeten en ik vind dit niet het meest speciale fruit, bit basic but okay. Maarrrrr omg dit is de beste sinaasappel die ik ooit gegeten heb. Het is sappig, vlezig, perfecte combo tussen zoet en zuur en het vlees is rood en oranje. Ik zou er eigenlijk een hartig gerecht mee moeten maken.
Ik liet mijn man raden en die begon met een tientje en zei meteen nee dat kan dus die eindigde op 25 euro met zijn gok van de prijs
Nu heeft ie al een aantal keer 62 voor zich uit gemompeld ![]()
Ik heb het ticketje voor mijn man verborgen en heb al gezegd dat ik speciaal voor hem passievrucht heb gekocht. Alles om die klap te verzachten
Klinkt als een bloedsinaasappel. ![]()
Omgggg hij doet het gewoon nog!!
Echt niet te geloven, er is de hele dag zoveel olie uit blijven lekken, echt een half flesje zat erin lol. Denk dat ik nog enigszins geluk heb dat het olie was en geen water
Ik ga binnenkort m’n eerste tattoo laten zetten en ik heb er vet veel zin in, maar vind het stom dat ik op m’n 37e nog steeds het oordeel van m’n moeder hierover niet helemaal kan loslaten🙃 zou ook niet weten hoe ik het haar ga vertellen
Ik noem maar wat: niet, ze ziet het vanzelf wel?
Ik hoop dat je heel blij gaat zijn met je tattoo, dat is het enige wat telt
Ik verwachtte vandaag een pakketje van dhl, dus toen ik het busje voor mn huis zag, stond ik als een blij kind in de deuropening. Die man was aan het rommelen maar ineens stapte die weer in. Hij hoorde me nog net roepen en toen zei hij: ja ik kan m niet vinden en het heeft geen zin alles overhoop te halen. Ik zei oke nou jammer.
Drie kwartier later ging de bel en stond ie alsnog met mijn pakketje voor de deur. Hij lag onder zn stoel. Nou het is gewoon zijn werk maar vond het heel leuk dat ie nog even terug was gereden.
Vanavond naar Lisa Ostermann geweest.
Heerlijk gelachen. Aanrader!
Ik was 31 bij mn eerste tattoo en woonde aan de andere kant van de wereld en als nog maakte ik me een beetje druk om de reactie van mn ouders. Inmiddels heb ik er een hoop en zijn ze er aan gewend.
Ik ben klaar wakker
vriend komt over een paar uur thuis van een feest en een uur later verwacht ik ‘m kind ook wakker. Ellende.
Same
zo kut altijd. Heb dit vaker als ik echt mn slaap “moet” pakken.
Ik was een baby aan het omkleden op werk. Dus ik wil de broek aan doen en liet hem “staan”. Vervolgens voel ik een vinger in mijn oor, een hand in mijn nekhaar en een speen met gezicht bij mijn andere oor. Mijn hoofd wordt opeens gebodyslamd tegen het verschoningskussen. Ik was zo in de war. Het was heel grappig maar het deed ook wel echt pijn bij mijn nekhaar.
Ik heb wel het volgende worsteltalent ontdekt op zeer jonge leeftijd.
Ik was er een paar weken geleden. Helemaal eens. Echt gegierd.
Ik wil nu ook musical dansjes doen als het tegenzit ![]()
Ik liep op de stoep, en voor me was een stuk afgezet voor werkzaamheden. Ik dacht, nou ik loop wel even langs dat lintje, geen zin om over te steken. Het is niet alsof ik van plan was onder dat lintje door te gaan ofzo. Schreeuwt zo’n man van die werkzaamheden keihard naar me “mevrouw, oversteken!!!” Echt zo aso, zijn collega’s keken ook echt op. Zegt er eentje tegen me “nou, hij is wel duidelijk.” Echt, rot op.
Ik weet niet waarom maar voel me de laatste tijd al niet zo top en ik moest er gewoon bijna van huilen. Ik kan het even niet aan dat er naar me geschreeuwd wordt haha. Dus ja ik zei niks en stak maar gewoon over, echt irritant want dat is een 4 baans weg en ik moest 50 meter later dus weer terug oversteken.
Snap wel de ergernis want het is een drukke plek en oversteken is daar kut, dus ja iedereen probeert natuurlijk erlangs te lopen. Maar doe gewoon normaal, je kan toch voorspellen dat dit gaat gebeuren. Maarja die vent kickt er waarschijnlijk op om voor een keer ‘macht’ te hebben.
Dit leest niet alsof het aso of zo is bedoeld. Het kan ook gewoon dat die man wil dat alles veilig verloopt, ook met wandelaars langs die drukke weg. Daar kunnen mensen in deze sector heel voorzichtig mee zijn. Wel vervelend dat je je de laatste tijd minder voelt. Snap dat zoiets dan wat harder binnen kan komen, wat de bedoelingen ook waren.
Ik heb mijn studieschuld volledig afbetaald
![]()
Nee hoe hij het schreeuwde was wel aso haha, zijn collega’s keken ook duidelijk verbaasd. Maar zoals ik zei snap ik de frustratie wel inderdaad. Had gewoon wel op een andere manier gekund.
Dat kan soms zo binnenkomen als iemand zo gaat schreeuwen, los van of iemand ‘gelijk’ heeft.
Ik werd laatst totaal uitgescholden, omdat ik vergat m’n hand uit te steken en daar had de vrouw achter me ook wel last van. Er viel alleen niemand en ze begon me echt voor allemaal vreselijke dingen uit te schelden. Fiets je dan met je zoontje achterop, stond echt te trillen daarna.