Wat je even kwijt wil #71

Ik heb vandaag de sleutel ingeleverd van de woning waar ik me zo ellendig en depressief heb gevoeld, zooo blij dat ik daar weg ben en nu een heel fijn huis heb

80 likes

KPN. Het is echt leip hoe dat bedrijf alles fout weet te doen wat maar kan. Heel ziek.

2 likes

Dit gevoel had ik laatst ook bij hen.
Zowel voor thuis internet als mobiel. Vreselijk

Ik denk dat we 10 afspraken hebben gemaakt voor het aanleggen van glasvezel, waarbij ze bij 6 niet zijn komen opdagen en 2 op een niet afgesproken tijdstip en toen vergeten zijn het daadwerkelijk te installeren. Nu moet er nog een monteur komen, die ze net weer probeerden af te zeggen maar no way.

2 likes

Nouja je had ook bij Odido kunnen zitten dus ik weet niet wat vervelender is :crazy_face:

20 likes

Ja dit geldt echt voor elke provider, zoveel geld vragen en de service is om te janken. Heb echt vaak half jankend van frustratie aan de telefoon gehangen, en dan geven ze je expres zo een random ingehuurde telefonist aan de lijn waar je niet eens echt boos op kan worden want zij kunnen ook niks haha.

Echt de ultieme scam. Nu alles werkt wil ik ook niks meer veranderen of overstappen want dat is denk ik mijn 13e reden.

3 likes

Ach, zo lang je gegevens niet op darkweb staan, zou ik al tevreden zijn.

Groetjes van een odido klant

6 likes

Ik zit bij odido en toen laatst m’n internet eruit lag stuurde ze iemand van kpn om dat op te lossen.

Love Ziggo. Nooit problemen mee en superaardige en helpende klantenservicemedewerkers.

2 likes

Kpn beheert het glasvezelnetwerk toch? Dus dat is altijd zo

5 likes

Niet landelijk hoor, er zijn er meer met beheer

Ik kijk wie is de mol en daar doet Geraldine Kemper aan mee en altijd als ik haar zie moet ik denken aan hoeveel ik haar vind lijken op (ja echt) Jack Black. Echt dezelfde mimiek of zo

2 likes

Ik ben in een hostel in Londen en onze kamergenoot was een vrouw van 50. Vanochtend heeft ze onze bedden opgedekt en al onze spullen (incl tandenborstel) onder de lakens verstopt omdat ze bang was dat onze nieuwe kamergenoten dingen willen stelen. Daarna is ze uitgecheckt. Komen we onze kamer binnen, zit ze er gewoon weer :joy::joy::joy: ze miste ons zei ze

37 likes

Lijkt me heel raar om op die leeftijd nog in een hostel te zitten… maar van de andere kant misschien: waarom niet?

1 like

Haar leeftijd lijkt mij wel het minst vreemde van dit verhaal.

31 likes

Huh hoezo? Als je weinig geld hebt/ wil uitgeven op reis moet je maar thuis achter de geraniums zitten?

Budgetreizen is op zich van alle leeftijden toch. Kan me ergens voorstellen dat de sociale functie ook gewoon chill is.

24 likes

Ja. Als 20’er echt leuke 70+ers in hostels tegengekomen. Vaak echt chille mensen en vol goede verhalen.

11 likes

Een hotel in Londen is heel duur

3 likes

zou echt not amused zijn als een of andere random kamergenoot aan mijn spullen gaat zitten.

18 likes

En terugkomen omdat ze je miste? Creepy

10 likes