Wat je even kwijt wil #71

Wow ik zie het ook een beetje. Het zit m o.a. in een onaanraakbare blik en het stukje onder de ogen/jukbeenderen. Maar nog wel meer, weird!

4 likes

Dit verhaal vat echt alles samen wat ik in aan hostel haat

12 likes

omg ik ga stuk maar ik zie het eigenlijk ook wel

2 likes

1 man uit mijn buurt is fanatiek aan het actie voeren/ flyeren voor de gemeenteraadsverkiezen, nu is 1 van zijn speerpunten een fatbikeverbod.
En hoewel ik helemaal voor een fatbike verbod ben, vind ik die vent zo hypocriet, zijn kinderen hebben allemaal zo’n ding

17 likes

Misschien wil hij daarom een verbod haha

Ik heb me ingeschreven voor 2 workshops bij Bauhaus voor alleen vrouwen, echt leuk dat ze dat doen. Veel was al vol.

7 likes

Ik lig lekker met een hemdje aan in de zon :sun_with_face:

1 like

Het is inderdaad echt mega lekker weer! Was net helemaal verbaasd dat ik meerdere mensen met handschoenen aan zag fietsen.

1 like

Ik vind het ook heerlijk om met dit weer op een terras te zitten en alle verschillende soorten kleding voorbij te zien lopen hahaha, ene loopt nog net niet met snowboots aan en de ander idd in een hemdje

1 like

Haha ja het contrast is echt groot op zulke dagen!

Wow ik wilde ook maar het waait hier echt zo godvergeten hard (en de wind is KOUD).

4 likes

Die koopzegels laten uitbetalen voelt toch altijd als gratis geld
En bloed irritant dat je daarvoor altijd naar de fysieke winkel moet man man man

3 likes

Wat leuk! Welke workshops ga je doen? Heb ook meteen gekeken maar bij de locatie bij mij in de buurt is vrijwel alles al vol inderdaad. Hopelijk gaan ze dit nog eens doen!

Ik zit sinds vrijdag in een huisje met mijn familie en ben stiekem heel blij dat we morgen weer naar huis gaan.

13 likes

Ik bedenk me opeens weer hoe ongeïnteresseerd ik ben in reizen die andere mensen maken. Mijn broer en schoonzus zijn vier maanden op reis geweest. Leuk hoor, maar ik heb het meeste van je online blogs al gelezen dus wat mij betreft hoeven we het er verder niet meer over te hebben. Mijn ouders zijn ondertussen beiden met pensioen en gaan dus 36468 keer per jaar een nachtje, weekend weg en tig keer naar Frankrijk en Italië. Leuk voor ze, maar ik hoef echt niet te horen welke vlinders je allemaal hebt gezien, hoe het weer was en dat het heus wel meevalt met de klimaatverandering en dat zij nooit last hebben van hittegolven of bosbranden daar.
Andersom heb ik ook geen behoefte om uitgebreid over mijn vakanties te vertellen. Ik ben ergens geweest, was leuk (of niet), nu ben ik weer terug.
Echt 0 sociaal talent.

36 likes

Nou gelukkig ben ik hier dus niet de enige in :sweat_smile:

1 like

Ik vind het ook zo BLOEDsaai om polarsteps te lezen. Iedereen schrijft ook dezelfde semi-lollige manier

26 likes

Ja klap gewoon die foto’s op insta, maar dat doen we dan niet meer, maar dan moet ik wel die polarsteps en t fotoalbum doorakkeren, ja doei

3 likes

Weer online

30 likes

ik luister the smiths om nostalgische redenen en ja heerlijk op zich maar ook JEZUS WAT EEN ZEIKMUZIEK maar zeg maar niet een beetje!!

ik schiet er gewoon van in de lach soms, dat melodramatische gehinnik van Morrisey. en dan zo fucking ONserieus ‘girlfriend in a coma I know I know, it’s serious’ like alle tragische onderwerpen waren al bezongen, potje met briefjes op tafel, even grabbelen, ‘vriendin’ & ‘coma’ allrightyyy let’s get to writing

ik had een tijdje geleden een EXTREME kutdag en ik was echt verdrietig en boos en toen zette ik ‘Please let me get what I want’ op maar zelfs toen kon ik mijn lach uiteindelijk niet inhouden terwijl ik op de fiets in de regen mee aan het zingen was, gaat toch niet joh :joy:
echt heel blij dat ik dit als depressieve cynische puber heb kunnen luisteren wel :black_heart:

18 likes

hahaha dit is zo waar, ik verbaas me ook altijd over de teksten maar alsnog is het zo heerlijk meezingen

hang the dj, hang the dj, hang the dj, hang the dj, hang the dj :sparkles:

3 likes