Haha echt zo true ik heb het nog lang volgehouden dat ik het wél nog steeds leuk vond om te luisteren omdat mijn man er echt een hekel aan heeft maar inmiddels vind ik het ook vreselijke zeikmuziek (grootste geheim in mijn relatie want ik ga dit noooooit toegeven).
heb nog even beach boys aangezet maar mn hersens wilden niet meer, nu maar geswitched naar the monkees & hermans hermits ![]()
![]()
Ik houd van The Monkees!
Sowieso jaren '60 ![]()
same! lekker vrolijk ook ![]()
Haha ik ben een Pokemonkaartenverzameling begonnen met alleen maar Eevee en evoluties. ![]()
Ik was zondag ook op een ruilbeurs met een goede vriend want hij wou heen omdat hij echt die hard alle kaarten spaart maar ik vond het echt leuk.
En ik heb van die vriend bijna alle kaarten gekregen die ik had gekocht (allemaal goedkope kaarten hoor haha), echt mega lief. ![]()
Ik heb er nu ongeveer 50 en ik begon zondag met 13 haha.
Die verkopers op de beurs waren ook super aardig toen ik aan gaf dat ik echt een beginner ben met verzamelen. Zelfs nog iets gratis gekregen.
Mijn man heeft gister een credit card aangevraagd voor onze gezamenlijke rekening en ik heb daar toestemming voor moeten geven en dat vond ik stiekem leuker dan gedacht. Dat ik als vrouw de man toestemming moest geven. En ik kan me dus niet herinneren dat hij toestemming moest geven toen ik een cc aanvroeg voor dezelfde rekening, dus dubbel winst, hahaha.
Ik moetttttttt de ramen echt wassen want dat heb ik bij sommige nog niet gedaan sinds ze geplaatst zijn vorig jaar mei dus moet je nagaan hoe smerig ze zijn, maar 1 raam is echt 2,5x3m. Dat is toch niet te doen joh.
Ik doe denk ik de gordijnen gewoon maar weer dicht.
Ja en extra rot dat ze waarschijnlijk niet gelijk goed schoon zijn door kit en andere meuk die erop zit. Ik heb ze al drie keer gelapt en steeds zie ik weer viezigheid die erop gebleven is.
Mijn man zag van de week een robotstofzuiger maar dan voor de ramen en nu wil ik die. Laatste (en eerste) keer ramen wassen is een jaar geleden.
Die werd getest en afgeraden door de mensen van de vrt. Koop zo’n machine van bij lidl van silvercrest, een paar dagen geleden nog besproken in het huishoudtopic.
Pfft shit :(. Ja ik heb gewoon al een drempel voor het überhaupt schoonmaken dus kleine kans dat ik dat ding wat besproken werd wel ga gebruiken. Heb ook een stokschoonmaakding gekocht en die staat ookal een jaar in de doos. Had al gezocht op de consumentenbond en die hadden ze niet beoordeeld. Nouja dan houden we gewoon vieze ramen ![]()
![]()
Ik ga zaterdag naar het wk schaatsen in Thialf en vind het zo leuk
werd net uitgenodigd
Ik had laag ferritine en B12, bijslikken afgelopen weken. Heb nu nog minder ferritine en Hb en b12 is minimaal gestegen. B12 slikte ik wel niet echt goed bij, vergeet het steeds. Dus dat zal mijn eigen schuld zijn sowieso
Ik moet nu strict dagelijk ferrofumaraat slikken maar vind het echt kut. Constipatie is irritant en je mag 2 uur na het nemen geen koffie, thee en zuivel innemen, ik start mijn dag altijd met koffie (werk begint om 7 uur).
Zag dat ze misschien ook mijn bloed hebben getest op Coeliaki waardes oid, nou mag hopen dat dat oke is. Moet nog terughoren van mijn HA
Sorry, ongevraagd advies, maar vraag of je over mag stappen naar Gentle Iron van Solgar. Dan moet je nog steeds wel opletten met zuivel en cafeïne, maar je wordt er iig niet misselijk of geconstipeerd van. Ik heb dit een hele tijd geslikt op advies van de verloskundige omdat ik echt ziek werd van de ferrofumaraat.
Dank, waardeer de tip! Ik probeer dit nog wel even aan, anders vraag ik dit aan de huisarts!
Ik heb m op mn nachtkastje liggen en slik m voor ik naar bed ga! Vond in de ochtend ook kut ivm koffie dus dit werkt ook zo.
Dit probeerde ik ook, maar het moet op een nuchtere maag geslikt. Hield nu minstens 2u na het eten aan, maar weet ook niet of dat genoeg is! is jouw ijzer nu op pijl? Slik je nu voor altijd elke dag dit?
Oh dat is mij eigenlijk nooit verteld, kan misschien wel verklaren waarom m’n waardes nauwelijks stijgen en slik het al bijna een jaar.
Zal de huisarts ff berichten hoe het nou zit haha.
Haha oeps, weet het ook niet precies hoor. Ik weet ook niet alles hoor, maar wellicht gunstig voor je om contact op te nemen.
Misschien moet ik ook maar stoppen met caffeine, blijkt ook goed te zijn voor alles haha