Wat je even kwijt wil #71

Weet je wat ik echt geestig vindt
Een dealer doet aan ramadan hahahahah
Aub je dealt in verboden middelen hahaha

17 likes

Bedoel je dat als dit gebeurt mensen geen positieve dingen mogen benoemen? Want alle dingen die je opschrijft zijn niet bepaald zaken waar ik achter sta of waar ik voor gekozen heb

4 likes

@popieju stop nu maar met posten.

9 likes

Het is vrij opmerkelijk dat je van mooi weer en wandelen in de pauze ā€˜wonen in de VS is zo fijn’ maakt. Tuurlijk vallen daar mensen over met de huidige politieke situatie (waar je zelfs naar verwijst). Jouw boodschap is anders dan ā€˜heerlijk in de pauze kunnen wandelen in het zonnetje’ of zoiets.

13 likes

snap je nu na alle reacties nog steeds niet waar mensen over vallen? het gaat erom dat je zegt dat de vs zooo fijn en heerlijk is en als ā€˜het enige nadeel’ noem je allerlei grote dingen op waaraan (voornamelijk minder bevoorrechte) mensen letterlijk doodgaan. als je had getypt ā€˜een voordeel van in de vs wonen vind ik dat het altijd lekker weer is’ kwam het al anders over

8 likes

Ik begrijp nu inderdaad dat mensen vallen over ā€˜enige nadeel’, ik dacht dat het ging omdat ik het weer prettig vond in de US momenteel. Begrijp nu dat het redelijk kut over komt in een getypte tekst.

Wilde zelf benadrukken dat het mooie weer niet per se een positief punt is om met zijn allen naar Amerika te verhuizen met ā€˜enige nadeel’, maar snap dat mensen daarover vallen.

Maar net zoals ik niet direct snapte waar mensen over vallen is het dus ook logisch dat mensen niet meteen snappen wat ik wilde brengen met mijn post, maar dat is niet per se reden om direct gemeen te doen? Ik snap dat jullie mij niet kennen, maar dat is geen reden om uit te gaan van mijn allerslechtste bedoelingen?

9 likes

Ja, ik weet het niet. Ik denk vooral dat ik dagelijks moet nemen, omdat ik het nu 2/3x per week slik en mijn waardes zijn alleen maar meer gezakt.

Kom je niet in aanmerking voor een infuus?

Ik slik het ook namelijk; 2x p/w, in de ochtend op lege maag met sinaasappelsap. Ik merk wel dat het werkt tegen mijn klachten van bloedarmoede

1 like

Jaaa een infuus is het beste! Ik heb het toen gekregen toen ik al in het ziekenhuis lag en mijn waardes weeeeer gevaarlijk laag waren maar dat hielp meteen zoveel! Naar mijn idee zetten die pillen geen zoden aan de dijk, zelfs niet toen ik ze 3x per dag nam.

1 like

Oh geen idee, zo ver zijn we nog niet! Ik hoop dat ik vandaag de huisarts kan spreken voor meer informatie! Het is bij mij nog niet zo laag dat er rede is tot paniek geloof ik. Gewoon alles lager dan hoort

Ga dan ook voorleggen dat 2x per week of dagelijks etc

De afgelopen dagen heb ik zo’n last van mijn ogen. Alsof ik een ui aan het snijden ben. Ook dikke tranen op de fiets. En ik dacht: wat is dit joh?!
En nu denk ik hooikoorts en ik heb de afgelopen jaren al lichte klachten maar elk jaar lijkt het erger te worden :angry:

Ik zit in een fuik van tiktok filmpjes waarbij honden hun eigen adoptie baasjes uitkiezen en I can’t! 🄹

8 likes

Je weet dat dit niet echt is he

20 likes

Zo mooi om te zien dat er plekken op de wereld zijn waar ze gewoon een hele zaal vol zeer diverse type geschikte baasjes vinden voor dezelfde ras hond die dan allemaal op dezelfde dag aanwezig kunnen zijn en dan ook helemaal stil blijven zitten tot de hond gekozen heeft, wat altijd net de persoon is voor de camera, waarna de honden gewoon weten dat ze dan op moeten springen en de mensen ook nog eens altijd moeten huilen en de honden dan aan de nek optillen :heart: mooiste was dat ik net 1 zag waarbij er 1 vrouw ook niet meer was dan een rompje :heart:

15 likes

Ik ben voor de eerste keer tante geworden! Mag mijn neefje vanmiddag ontmoeten! :yellow_heart:

52 likes

Hoezo niet :crying_cat_face:

2 likes

Godsamme

3 likes

rittersport pistache is echt lekker, weet niet of ie nieuw is, maar wel voor mij

3 likes

https://youtube.com/shorts/EKz7nTkf40k?is=3NGeahd_EhKx0wu8

Altijd leuk als ik, al chocola vretend op de bank, volgens m’n Apple Watch zowel m’n ā€œstaanā€-ring als beweegring heb volgemaakt :upside_down_face:!
Fanatiek chocola eten wordt beloond

6 likes