Wat je even kwijt wil #71

Jaaa ik vind het ook echt een leuk uitje altijd :joy: ik geef plasma dus dan lig je daar lekker halfuurtje te chillen en iedereen is zo aardig voor je, voel me dan altijd even een heel goed mens :sunglasses:

Mag alleen heel vaak een periode niet geven (ferritine en/of heb te laag), nu ook weer een half jaar niet, maar kom altijd weer terug haha

6 likes

Mijn bloeddruk was een keer zo laag dat ik de halve voorraad heb op lopen vreten. Toen keken ze toch wel een beetje oordelend :laughing::laughing::laughing: (had ook megaveel buikpijn later die dag hahaa)

1 like

Ik ben een nerdvote voor de gemeenteraadsverkiezingen en vind dat (niet zo) stiekem heel cool :sunglasses:

30 likes

Merels zijn mijn favo, ik krijg dan altijd een soort flashback naar mijn kindertijd. Ik link dat geluid aan van die warme zomeravonden waarop je als kind al in bed moest liggen maar niet kon slapen doordat het nog licht was buiten 🄹

20 likes

Ooohhh ja inderdaad!! Zo’n nostalgisch geluid en gevoel! :face_holding_back_tears:

1 like

Ik heb echt een haat/liefde verhouding met Marktplaats. De helft van de mensen komt z’n afspraken niet na. Dan vraagt iemand: is het nog te koop, en reageren ze vervolgens niet meer. Maar er zijn gelukkig ook nog sommigen die wel netjes de spullen komen halen .

Soms vraag ik me af of sommigen het expres doen. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Wat is een nerdvote?

5 likes

Heel leuk! Lekker bezig @Sedana. Ik heb hier bij de vorige verkiezingen ook gebruik van gemaakt.

5 likes

In mijn geval wel specifiek voor GLPvdA https://netwerkdigitalesamenleving.groenlinks.nl/agenda/gemeenteraad-2026#kandidaten want nerdvote.nl richt zich volgens mij alleen op de tweede kamer.

8 likes

Wij hebben vanacht de voordeur open laten staan, echt gewoon meer dan op een kiertje… we wonen ook nog eens aan de straat kant, echt mega geluk gehad dat er niks gebeurd is. Mijn werklaptop en iPad liggen standaard beneden :weary:

Vond vanochtend al dat ik de buren zo goed hoorde vertrekken…

1 like

Wat een geluk! Fijn dat er.niks gebeurd is.

Ik heb wel eens in Utrecht (Zuilen) de sleutel aan de buitenkant in het slot laten zitten. Ook gewoon de hele nacht, in een tussenwoning, direct aan straat (geen voortuin). Echt ongelooflijk dat er toen ook niks gebeurd is. De autosleutel zat er ook nog aan, echt ƩƩn van mijn domste acties ooit.

2 likes

Ja sleutel ook wel eens overdag, maar toen belde er gelukkig iemand uit de straat aan! :clap:

3 likes

O nee, zo eng is dat. Hier ook wel eens deur opengelaten, en een keer de hele nacht de sleutelbos erin. Zelfs een keer een paar dagen lang (vakantie) het raam aan de straatkant opengelaten :sob: wat jong ouderschap met je brein doet… Ik heb ook wel eens bij buren aangebeld toen ik de sleutel nog in de deur zag, zij hadden ook een baby.

3 likes

Ik zie heel vaak filmpjes voorbij komen van bijv Jimmy Fallon die Trump helemaal belachelijk maakt in z’n show, zou zoiets geen gevolgen hebben voor hem? Zou het niet wachten zijn totdat een trump gekkie hem een keer neerschiet ofzo.

1 like

Hier iemand zonder kinderen of stress… ik heb ook wel eens de sleutels in mijn voordeur gelaten (ook 's nachts) en kwam er alleen achter omdat een vriendin de volgende dag langsliep en belde of het de bedoeling was dat mijn sleutels in de deur zaten, oeps.

3 likes

O sorry, ik zie @Cam vaak in het kinderdeel, dus dacht dat ik daar zit! Gelukje dat je vriendin langs liep:)

Haha oh nee geen sorry zeggen, bedoelde meer om aan te geven dat mensen zonder kinderen ook een chaotisch brein hebben :rofl:

2 likes

Ik kan me nu al verheugen op scary movie 6. Ik hou zo van die mega slechte humor. En hoe leuk ook dat veel van die acteurs allemaal weer meedoen. :heart_eyes: cindy and brenda are back!

9 likes

Yes ik ook!!! Scary movie 1 staat ook op netflix en ik heb hem deze week nog gekeken.

4 likes

Toen ik nog in een stad woonde, heb ik eens de autosleutel een hele nacht op het dak van de auto laten liggen. Ook heel briljant. Hij was gelukkig vanaf de straat niet goed te zien (tenzij je 2 meter lang bent), lag goed verstopt achter de dakrail.