Wat je even kwijt wil #71

Wij hebben toen we ‘s nachts terug kwamen van vakantie onze caravan afgekoppeld en (disclaimer: in overleg met de buren) schuin over 3 parkeerplaatsen gezet. Disselslot erop, auto aan de achterkant zodat de caravan niet gestolen zou worden want daar waren we heel bang voor.

Belt de volgende ochtend onze buurman aan. Hadden we 1 deur en de kofferbak van de auto opgelaten. :sweat_smile: Maar dat zagen we niet omdat hij achter de caravan stond.

Volgende vakantie……
gebeurde weer hetzelfde. Je zou toch denken dat je (m’n vriend deze keer, hij haalde de auto leeg) dit 2 keer checkt als het je al eens gebeurt is.

Beide keren gelukkig niets gestolen.

2 likes

Ik ook, en mede door mij (en 30.000 anderen) zit Barbara Kathmann nu in de Kamer :partying_face:

12 likes

Wat leuk! Ik ben afgelopen zomer alleen naar Barcelona geweest. Tip: doe een fietstocht door de stad met een gids, zo ontmoet je ook makkelijk mensen. Ik kwam iemand tegen die vlakbij bleek te wonen in NL en we zijn een paar dagen samen opgetrokken :blush:

4 likes

Ik ga volgende week naar een concert van mijn favoriete band. Alleen, omdat niemand in mijn omgeving ze ook kent, of kan waarderen. Word ik vanmiddag aangesproken door mijn (toffe) nieuwe collega, dat ze het op mijn agenda zag staan en dat zij ook gaat. Zo chill dit!

41 likes

Wij hebben jaren geleden toen we nog een hond hadden ook de deur openlaten staan, toen liep mn buurvrouw langs en zat mn hond in de deuropening te blaffen :joy::joy::joy:. Niet weglopen ofzo maar blaffen van hallo dit klopt niet. Dus zij er naartoe gelopen, beest ging naar binnen en de deur dicht gedaan.
Die beesten zijn echt niet achterlijk hahah

7 likes

Wat leuk! Welke band?

1 like

Ik wil gaan zwemmen om meer te bewegen, heb zwemmen vroeger altijd leuk gevonden en dat is ook iets wat ik goed kan. In tegenstelling tot krachttraining waar ik ook niks aan vind. Maar ik merk dat ik het niet zo goed durf, ken het zwembad niet en voel me niet op mijn gemak in zwemkleding. Echt heel erg irritant :sob:

2 likes

Ik kijk de slimste mens en ben echt positief verrast door chris bauer! Leuke vent en weet ook wat

3 likes

Gewoon gaan. Niemand die er op let bij het zwemmen en je ziet er bovendien ook niks van als iemand ik het water ligt (plus denk dat twee derde bejaard is waar ik zwem)

5 likes

Bij banen zwemmen is er echt 0 focus op hoe je eruit ziet of badkleding etc zoals @Hendrik ook al zei.
Ik heb littekens maar tijdens banen zwemmen voelde ik me best comfortabel! Het is even 2 minuten het erin gaan en eruit (kan ook sneller maar dat ben ik niet haha) en daarna kun je lekker licht bewegen in het water!

9 likes

Aah ja ik snap heel goed dat het spannend is maar mijn ervaring is (vooral als je op een ‘bejaardentijdstip’ gaat) dat iedereen zo lief en vriendelijk is en zich vooral bemoeit met zichzelf. En als je er eenmaal in ligt is het zo fijn! Je gaat jezelf er echt een plezier mee doen om het wel te gaan doen. Na 1 keer weet je ook waar alles is enzo dus dan is het de keren daarna al veel makkelijker. De eerste keer kan je het even vragen bij binnenkomst. Komt echt goed!

6 likes

Haha ja ik ook! Grappig net als zijn vader wel, eerlijk is eerlijk. Kan me dat nog wel herinneren van De Bauers vroeger op tv

1 like

Jaaa zijn ouders zijn natuurlijk ook super sympathiek dus was vreemd geweest als hij dat niet was!

Ik heb al sinds ik kind ben dezelfde tandarts, dus al ruim 32 jaar en nu stopt ze ermee :pensive:

4 likes

La Dispute!

3 likes

Ik vond hem zo suf in de verraders.

2 likes

Haha eens! Hij lijkt me echt superaardig maar jeetje wat goedgelovig was ie daar zeg

2 likes

Ik heb opeens heel veel trek in de slagroomtaart met spikkels van de Hema. Normaal zou ik nooit slagroomtaart kiezen dus weet ook niet waar dit vandaan komt :weary:

5 likes

Er lag een fucking dode salamander in de gang? Ben zo confuus

3 likes

Huh waar de fuck woon jij

1 like