In de app hoor je alle toch gewoon te kunnen zien? Omdat je ook kan bestellen
Ik vind het jammer dat ik niet van luisterboeken hou. Ik krijg dan echt amper iets mee van het verhaal omdat mijn gedachtes dan alsnog ergens anders naar toe gaan of ik aan het multitasken ben. Een boek lezen werkt beter voor mij en dan werkt mijn fantasie ook veel beter. Wel jammer want op Podimo staan veel leuke luisterboeken maar kan echt niets navertellen van het verhaal.
Ik moest hier weer aan denken, heb je er nog wat bij neergelegd?
Ben een emotioneel wrak met een ziek kind en slaaptekort. Mezelf toch de deur uitgesleept om te gaan sporten maar nu ruik ik friet en ben in staaaaat om om te draaien en te gaan vreten.
Lekker p.atat eten! Heb je soms nodig! L
Ik kan het ook alleen als ik iets anders doe. De afwas of een dom spelletje op mn telefoon. Anders ga ik ondertussen āevenā forum lezen en mis ik weer de helft
iets korter sporten en daarna friet halen?
@Kauai @PaulieBleeker na het sporten voelde het zonde om friet te gaan eten ![]()
ik hou het tegoed voor later deze week!
Extra van genieten dan! Hopelijk voel je je snel wat beter!
Als je moet kiezen is het beter om na het sporten p.atat te eten dan op een dag dat je niet bent gaan sporten. Milkshake erbij, klaar haha
Ja hou op hou op want anders rijd ik nog naar de Mac ook.
(Nee ben sterk dit keer)
Lijkt me echt mega vermoeiend om zo met eten om te moeten gaan
Is het ook, maar helaas wel de (ongewenste) realiteit van veel mensen.
Fijn dat jij er niet zo bezig mee bent!
Alsof het ook wat uitmaakt of die calorieƫn vandaag of morgen je mond in gaan.
Ik ben een echte emo eter, dus op dit soort momenten vind ik mezelf idd vermoeiend.
Nee, helaas! Ik had al wel paaseitjes gekocht om erbij te leggen, maar ik had het daarna erg druk en was het vergeten. Toen ik er weer aan dacht zag ik dat de gemeente gesnoeid had en lagen er veel takken in de buurt van de verstopplek en het bundeltje takken van de verstopplek was weg. Ik denk dat ie een andere plek heeft nu, maar die heb ik nog niet gevonden haha.
Wat vind je dan vermoeiend? Dat je bewust kiest of je wel of geen fast food eet?
Mwah, sowieso het zonde vinden om na het sporten wat lekkers voor jezelf te halen vind ik al best problematisch klinken. Ze geeft zelf toch ook aan dat ze een emo eter is, vind dat ook vervelend voor haar. Dat je dan even zo een behoefte voelt, maar jezelf dan dubbel straft.
Was jij niet degene met afwasmiddel over snacks voor je ze weggooide?![]()