Wat je even kwijt wil #71

Heb ze nog nooit gehad, maar had er door jou helemaal zin in hahaha. Ze stonden bij mij ook niet in de app, maar liggen wel in de winkel.

4 likes

Begon iemand op straat om 8 keihard te schuren en weet ik het, bloedirritant gedrag. Anyways, toen begon het keihard te regenen en moesten ze stoppen en zie nu dat de regen nog de hele ochtend aanhoudt :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

God is real man

11 likes

Een paar van mijn vriendschappen waren de laatste jaren verwaterd na verhuizingen en dat soort dingen en dat was zo jammer eigenlijk want het waren echt fijne vriendschappen. Dus deze week met een paar mensen weer contact gezocht en dat was aan de telefoon meteen als vanouds en nu gaan we elkaar weer zien! Zo leuk

31 likes

Ik zat later nog te denken we weten natuurlijk helemaal niks verder over iemands sport- of eetgewoontes. Ik dacht straks is @Cam bv hard bezig haar eetgewoontes te veranderen, wie ben ik dan om te zeggen nee joh doe gewoon. Als dat zo is snap ik wel dat dat vermoeiend is. Gedrag veranderen is ook vermoeiend, maar soms wel beter. Hoe het er nu stond klonk het voor mij alsof het slecht is dat je bewust je voeding kiest, dat vind ik zelf helemaal niet slecht.

8 likes

Dat was toch mega lang geleden. Beetje oude koeien uit de sloot halen dit.

2 likes

Ja tja, als je weet dat veel mensen wel een verstoorde relatie hebben met eten zou ik zoiets zonder context plaatsen sowieso onnodig vinden. Ik baseerde me puur op de uitspraken.

@Cam even raar om jou niet te taggen hoor, maar ik gun je gewoon p.a.tat haha. En als je dat niet wil om idd gezondere eetgewoontes/ relatie met eten etc aan te pakken, vooral niet doen. Alleen vind ik nooit iets zonde om van te genieten na het sporten als je lichaam/ hoofd er gewoon even behoefte aan heeft.

3 likes

Hier heb je helemaal gelijk in! Ik ben momenteel echt te zwaar én een emo eter, dus ik probeer hier al een tijdje aan te werken. Ik ga deze week lekker nog friet eten :yellow_heart:

5 likes

Klein gelukske: Vergeten dat je nieuwe parfum draagt en denken ‘wat ruikt het hier lekker’ en dan beseffen dat je het zelf bent :nerd_face: :star_struck:

25 likes

Ja dit kun je niet posten zonder te zeggen welke parfum het is hè

5 likes

OMG ja ik denk dit ook altijd bij anderen en nu doe ik het zelf!!!
Het is zelfs officieel geen parfum, maar een bodyspray van Lush, Sticky Dates

6 likes

Omg er bestaat dus een lich parfum die ruikt naar hoe een lush winkel ruikt :smiley:

2 likes

Zoo lekker, dan vind je tumeric latte vast ook lekker. Maar dat is een seizoensgeurtje

3 likes

Ja! dat zou ze dan toch kunnen doen als ze de friet niet op krijgt?

2 likes

Na 4 jaar geen mascara te hebben gedragen heb ik er net weer een besteld. Ik heb echt een dip in mn zelfvertrouwen de laatste tijd dus wie weet geeft dit het weer een boost :clown_face:

7 likes

Zo schattig. Een buurmeisje van een jaar of 9 stond net voor de deur met een verjaardagsuitnodiging voor mijn hond. Haar hond wordt morgen 1 jaar en dat wil ze vieren met andere leuke honden uit de buurt. Dus morgen gaat mijn hond naar een hondenfeestje haha.

253 likes

Wat super lief dit! Ook echt heel leuk voor die honden :heart_eyes:

7 likes

Ik heb aangeboden om standby te staan tijdens de gemeenteraadsverkiezingen en nu word ik ineens voorzitter van een stembureau. Ik heb nog nooit verkiezingen gedraaid en ik ben ook helemaal geen natuurlijke leider, dus nu begin ik wel een beetje spijt te krijgen.

Het is maar op een heel klein stembureau met beperkte openingstijden, dus het zal allemaal niet zo chaotisch worden en het is geen hogere wiskunde. Maar ik hoop echt dat ik het voor elkaar krijg om alles netjes te managen :sob:

24 likes

Superleuk! Heb het zelf ook jaren gedaan (voorzitter ook) en ga nu als stembureaulid op een stembureau zitten. Tip, neem de tijd om alle instructies goed te lezen en alles goed in te vullen. Laat op dat moment de andere leden de paspoorten checken enzo. En misschien heb je wel stembureauleden op jouw stembureau die dit vaker hebben gedaan en je wat op weg kunnen helpen. Succes!

2 likes

Moet je ook het tellen aansturen? De taken overdag vielen mij erg mee.

1 like

Wow heftig dat ze je dat laten doen zonder dat je nooit lid bent geweest. Succes!

3 likes