Dit is echt het leukste nieuws van de dag ![]()
Huh, moest je hier geen âtrainingâ (online) voor doen? Moest ik wel altijd verplicht!
Dit vind ik zo lief! Ik wil ook naar zoân feestje ![]()
Hahaha zo leuk dit! Zet je de hond af en ga je zelf naar huis, of mag je er zelf ook bij zijn?
Haha ja ik mag er zelf bij zijn, maar ik moet werken. Dus ik gooi zo onze sleutel daar in de brievenbus en dan kunnen ze mijn hond ophalen.
Nee tellen hoef ik niet te doen! Dus dat scheelt denk ik wel ja. Het komt denk ik wel goed, maar gisteravond zat ik hem even te knijpen ![]()
@LeeftOnderEenSteen Online training zit er wel bij hoor. Maar alsnog vind ik het wel een dingetje!
Zo leuk. Wij zeggen dat hier ook soms voor de grap als onze hond jarig is dat we een feestje gaan geven en dat al haar vriendjes mogen komen.
Heb je een cadeautje gekocht voor de jarige?
HĂš ja een bot met een strik erom ![]()
Haha niet gekocht, want de uitnodiging kwam pas gisteravond laat. Maar ga iets lekkers geven dat ik al thuis heb liggen.
Het voelt echt alsof ik een kind heb die naar een kinderfeestje gaat haha.
Ik ben mijn broertje gisteren helemaal vergeten te feliciteren met zijn verjaardag⊠Voel mij zo slecht ![]()
Ik heb mij een paar jaar geleden aangemeld bij consumentenclaim met een polis van Reaal dat mijn vader lang geleden voor mij heeft afgesloten
Krijg nu bericht dat ik âŹ450,- compensatie krijg!
Waar dat bedrag op gebaseerd is, geen idee. Het is ook maar een kleine verzekering.
12 jaar geleden kreeg ik ook compensatie voor een woekerpolis dat ik gehad had. âŹ2,80 ![]()
Oh en echt ingepakt. Zalig!
Dit is echt zoooooooo lief en leuk
Mijn nicht uit Canada was de afgelopen week hier en ze gaat vandaag weer weg en wat vind ik dat weer kut. Het is elke keer te kort en duurt veel te lang voor we elkaar weer zien, ook omdat we niet weten wanneer dat is. Kan echt wel weer janken en ik voel ook aan alles dat we straks een goed Hello Goodbye moment hebben op t vliegveld.
Het was gewoon weer zo fijn om elkaar te zien en zo fijn en bijzonder dat ze mijn dochter ontmoet heeft.
Ik ben door de schimmel opmerking van @Yzile mijn tassen gaan zoeken in de garage. Niet gevonden. Toen een week enorme interne stress gehad omdat ik bang was dat ik âdesign tassenâ op de doos had gezet en dat die doos was gestolen tijdens de verhuizing.
Gister weer gaan zoeken in de garage, op zolder en in de kelder. Alle dozen opengemaakt, ook als er âpaas decoâ op stond bijvoorbeeld. Bleek er in de kast van mijn vriend een doos te staan met de tekst naar de muur toe waar mijn tassen in zitten.
Terecht ![]()
Snap ik! Maar ik zou me ook wel kunnen voorstellen dat mensen het vergeten als ik zelf jarig was. Dus hopelijk vond hij het niet heel erg.
Mijn man feliciteerde laatst ineens in de familie groepsapp mijn ouders met hun trouwdagâŠdie mijn broertje en ik waren vergeten
. Toen voelden we ons ook echt ongeĂŻnteresseerde kinderen. Zo stom, maarja ze konden er wel om lachen.
Ik ben een keer mijn moeder haar verjaardag vergeten
was toen een weekendje weg met een vriend en had er totaal niet bij stilgestaan, ze was echt not amused.
Moet toegeven dat ik het zelf stiekem ook wel een beetje kut zou vinden maar zou er niet in blijven hangen. Kan de beste overkomen en ga er vanuit dat ik niet vijf dagen later pas alsnog een felicitatie krijg hahaha.
Ik zat echt in een heerlijk algoritme op TikTok, kwartier lang tranen over mân wangen van het lachen.
Ja, mijn broertje zei gelukkig: kan gebeuren! We gaan er dit weekend heen en blijven slapen. Dus genoeg tijd om even lekker bij te kletsen en quality time te hebben!