Vind die bolognese echt veel minder sterk qua smaak geworden was echt mn favo maar is nu echt flauw
Oh ja ik eet eigenlijk altijd de croky paprika en die vind ik erg lekker.
Ik heb een tijdslimiet op insta gezet, in die tijd dat mn limiet over is, heb ik de app al een keer of 7 geopend terwijl ik een serie kijk
Probeer de app Screenzen! Staat heel veel over in het āmeer offlineā topic en werkt voor mij echt als enige optie tot nu toe daadwerkelijk (en sowieso veel veel beter dan welk tijdslimiet dan ook)
Oh thanks. Insta heeft nu als startscherm dst de tijd op is (kan die wegklikken, maar dat heb ik nog niet gedaan). Het forum is ook een goede klik, of mijn mail, het weer, mijn werkapp loopt echt uit de hand hahaha
Wij gebruiken allebei een Google e-mailadres en die staat in de Apple-agenda app. Je kunt in de instellingen>mail >accounts gewoon een mailadres toevoegen en dan kiezen dat je alleen de agenda wilt synchroniseren, dan kan je die ophalen vanuit je agenda-app. Werkt in principe met elk soort e-mailadres (tenzij het goed beveiligd is door het werk, maar ik had ook mijn werkmail erop).
Wij hebben op de iPhone de Weekcal app als agenda, die vinden we fijn (de gratis versie, pro voegt niet zoveel toe).
Hahahaha ik ging net een postNL pakket ophalen bij de lokale Karwei. Is er iemand voor me, loopt de medewerker naar achter voor die persoon maar nam meteen mijn pakket ook al mee . En ik ken deze persoon niet dus dit is echt een teken dat ik te veel bestel denk ik
Ik begrijp het niet als mensen nooit keukenrol in huis hebben. Moet er ineens aan denken omdat ik net 8 rollen heb ingeslagen. Ik vind het al irritant als het bijv 2 dagen op is. Een vriend van mij heeft dat nooit in huis want ja hij heeft toch wc papierā¦
Ik snap dit dus ook echt niet en vind het echt zoo gierig. Het werkt ook veel minder fijn met wc papier want dat plakt er helemaal op vast.
Maar wat doe je dan allemaal met keukenrol? Wij hebben er 1 ofzo in huis, en die gaat al lang mee want gebruik het maar af en toe?
Heb een brief van de NVWA ontvangen dat de Aziatische tijgermug in mijn buurt is gevonden en moet nu al het stilstaand water in de tuin verwijderen. Moet dus mijn beide regentonnen (ben in de zomer best zuinig op dat water) volledig laten leeglopen en van binnen schoonmaken
Wat balen zeg :(. Knap wel trouwens dat je er uberhaupt nog water in hebt zitten. Hier zijn ze al heel lang weer leeg.
En als je een vijver zou hebben?
Balen! Maar wel goed dat dit in de gaten gehouden wordt een geprobeerd wordt om er iets aan te doen.
Ik vraag me wel af hoe lang nog echt te voorkomen is dat de tijgermug zich hier vestigt en of een dergelijke aanpak effectief is. Zal wel zo zijn, anders zouden ze het niet doen.
De NVWA heeft een middel waarmee ze water kunnen behandelen dat muggenlarven doodt, en dat verder ongevaarlijk is voor andere dieren en mensen. Maar dat is alleen bedoeld voor stilstaand water dat niet verwijderd kan worden.
Maar heb een rondje door de tuin gedaan, alles waar water in zou kunnen blijven staan ondersteboven gezet en de regentonnen geleegd, schoongemaakt en ondersteboven gezet. Denk dat mijn werk er op zit
@Eline_A toevallig heeft nu.nl er onlangs een artikel over geschreven!
Het is wachten tot tijgermug zich ook hier vestigt: āBinnen 3 tot 5 jaarā https://www.nu.nl/dieren/6363980/het-is-wachten-tot-tijgermug-zich-ook-hier-vestigt-binnen-3-tot-5-jaar.html
Dank voor het artikel.
Ik was een paar jaar geleden op vakantie in een gebied in Italiƫ waar ze zaten. He-le-maal gek werden we ervan, vooral dat ze overdag actief waren.
Ik gebruik dat ook niet. Maar ook geen wc-rol in de keuken hoor.
Nee ik heb gewoon vaatdoeken. Tenzij je heel vaak iets morst ofzo snap ik niet waar al die keukenrollen aan op gaan
Keukenrol niet zozeer voor schoonmaakdingen, eerder eetgerelateerd: aubergine droogdeppen, vis droogdeppen voor je het bakt, iets dat met vet gebakken is even uit laten lekken. En vet uit een pan halen om weg te gooien, zodat dat niet in de afvoer gaat.
Ja precies dit idd!