Wat je even kwijt wil #71

En ik maak er ook tussendoor mee schoon, er zijn niet genoeg vaatdoeken op de wereld nl als je smetvrees hebt haha.

Soms ook onder m’n snijplank etc. Echt m’n schatje die rol.

24 likes

Oh ja ik kook niet graag haha, ben meer van de voorgesneden groente enzo

Hiet thuid wordt het vooral gebruikt om katten kots op te ruimen.

5 likes

Ik heb net vijf euro veertig voor een cappuccino to go to betaald

Er hing geen prijzenlijst en toen het bedrag op het schermpje verscheen heb ik mid-beroerte betaald en ik loop nu buiten in shock

11 likes

Was ie wel te zuipen of dat ook nog eens niet?

1 like

Ik heb gisteren 6,50 betaald voor een stuk cheesecake. Bij het inpakken vroeg hij: Eentje maar?
En ik begon bijna te proesten want hoezo zou ik 13 euro willen betalen voor 2 stukken cheesecake

7 likes

Jawel maar bestaat er koffie die dat geld waard is? Wat gênant ook dat je achter die toonbank staat en dat met droge ogen aan mensen vraagt

2 likes

Was het kopi luwak aka kattenpoepkoffie?

3 likes

En dan nog de optie voor fooi wat je aan moet klikken :joy: >>> 0%

4 likes

hier word ik ook echt leip van ja

1 like

Ik kan dus nooit 0% klikken, doe vaak 10%. Moet echt op cursus bij iemand.

2 likes

Het is hier ook soms dat je zelf je bedrag in moet typen incl fooi = super verwarrend

JA

@Nefertiti nee gewoon koffie, de melk kwam wel uit een glazen fles :joy:

1 like

Ik moest gister 4 euro afrekenen voor 1 kipcorn. Ja, het was lekker, maar niet 4 euro lekker. Ik was oprecht in shock door die prijs

3 likes

Overgegoten uit een pak waarschijnlijk :sweat_smile:

Omdat je je verplicht voelt? Of rot vindt om nee te zeggen?

1 like

Ik heb sinds 2 maanden geen elektrische fiets meer maar een loodzware mamafiets. Morgen is m’n nieuwe stadsfiets klaar dus dan wordt alles beter.
Maar ik ben zoo slecht in tijd inschatten nu ik niet elektrisch fiets, terwijl ik niet eens zo snel fietste (20 km/u en nu 16 denk ik). Ik ben echt heel blij dat ik niet meer elektrisch fiets maar oh ik vind dit zo enorm wennen. Deze week 3 x laat geweest en dan ga ik ook uitgebreid m’n excuses maken want ik vind het zo lullig. Terwijl het niemand boeit dat ik er om 15.00 of 15.02 ben.

2 likes

Dit moet ik ook altijd zo erg afleren. Ik ben voor mijn gevoel iemand die als 'ie met vrienden afspreekt ofzo altijd te laat is (want ik kom inderdaad heel vaak om 15.02 aan ipv om 15 u, voornamelijk omdat ik altijd onderschat hoeveel tijd het kost om m’n fiets te pakken en weer weg te zetten). En ik zit mezelf dan op de fiets echt mega op te vreten en helemaal het zweet in te fietsen. Blijkt dus dat mijn vrienden dit helemaal niet eens opmerken als “te laat komen”???

Maar goed idealiter leer ik mezelf gewoon aan om 5 minuten eerder de deur uit te gaan want dat maakt het leven wel een stuk relaxter

2 likes

Ik wilde laatst op theaterfestival hier een kaassoufle. Ik had al besteld en toen zag ik 4,25 staan… toen heb ik meteen geroepen ja daaaaag zo’n honger heb ik ook weer niet, doeiiii!

5 likes

Ja, ik denk dan dat ik het rot vind om niks te geven? Dan denk ik, oh die persoon is heel aardig en wat boeit mij die 10% op mijn al veel te dure drankje. Terwijl ze wss bij die 70 cent ook niet warme gevoelens krijgen hahah.

In Amerika gaf ik dan bijv vaak weer meer dan het minimale omdat ik dan dacht, doen ze beter hun best op m’n broodje. Ik ben van nature ook best een people pleaser. Heb geen moeite met nee zeggen als ik echt iets niet wil ofzo.

2 likes