Wat je even kwijt wil #71

@Cajun-moon Hoe heeft je hond het gehad? Is hij thuisgebracht met een zakje brokjes?

22 likes

Volgens mij heel leuk! Ze was bekaf de rest van de dag. En hahaha helaas niet, ik vind het wel een goed idee, zal het doorgeven als feedback haha.

Foto's hondenfeestje

263 likes

Haha zooo leuk!

7 likes

Te schattig haha

7 likes

Zooooo lieeeef!!

4 likes

:sob::sob::sob::sob::sob:
Wat schattig

5 likes

Ik heb afgelopen jaar tweede gaatjes laten piercen, een tattoo laten zetten en ik overweeg nu een neuspiercing dus ik denk wel dat ik nu officieel in m’n midlife crisis zit

20 likes

Nu moet jouw hond ook een verjaardagsfeestje gaan geven he, zo gaan die dingen.

Maar dit is echt zo cute allemaal :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Haha yep!

2 likes

Wat voor filmpjes/accounts? Ik wil ook meer lachen

1 like

Echt zo leuk :heart_eyes: Ik had ook willen komen. Jammer dat je toch wel een beetje 11 jaar oud moet zijn om zoiets te kunnen bedenken en doen.

1 like

Was gewoon aan het scrollen op m’n for you pagina dus niet perse accounts die ik volg. Ik had ze moeten liken dan had ik je er een paar kunnen sturen en zelf meer kans gehad op parels zoals vanmorgen, gemiste kans :sob:.

2 likes

Omg ik had hetzelfde

Mijn fyp was gisteren ook echt on fire gewoon

Zoooo veel gelachen maar vooral de comments in TikTok die zijn eigenlijk NOG grappiger en al helemaal sinds dat je stickers kunt gebruiken
Ik stuur soms zelfs comment secties door naar vriendinnen omdat ik echt vaak moet huilen van t lachen

Mensen op TikTok (dus juist ook in comments) hebben echt veeeeeeeel meer of betere humor dan insta
Zit nooit meer op insta dooie bedoeling

15 likes

Ah shit, nou mocht je weer wat leuke accounts tegenkomen (en onthouden haha), houd ik me aanbevolen!

2 likes

lay low for a while :joy:

6 likes

Ik heb vorig jaar derde gaatjes laten schieten en heb sinds vorige week een neuspiercing (en twijfel nu over een tepelpiercing). Ik zeg doen!!! Tot nu toe alleen maar heel leuke reacties gehad behalve van mn schoonouders hahaha

4 likes

Als je naar je eigen profiel gaat staat er kijkgeschiedenis, kun je alles terug zien!

2 likes

Hahahaa jaaaa goud

2 likes

O wat een goed bericht! Deed het zetten pijn en hoe is de genezing? Ondanks m’n pre-bejaarde leeftijd, ben ik nog wel te ijdel om maanden met vochtbulten etc te lopen haha

2 likes

Mensen (collega’s met name) zitten me altijd belachelijk te maken als ik zeg dat ik op TikTok zit, maar TikTok heeft 1) een beter algoritme, 2) idd comments die soms nog beter zijn de tiktok zelf, 3) alles wat ook op insta reels voorbij komt maar dan 2 weken eerder

Alleen veel te verslavend maar dat is met andere apps ook helaas

8 likes