Wat je even kwijt wil #71

Een collega zegt nooit comments te lezen?!
What the fuck do you mean, de comments zijn vaak beter van de video zelf :sob::sob:

19 likes

Dit is toch echt te lief I cant :sob:

6 likes

Hahaha, dit is zoo schattig.

2 likes

Haha altijd als ik geen zin heb om de hond uit te laten dan ga ik heel hard oude muziek luisteren en nu loop ik als een of andere witte nep-gangster door de wijk te shufflen op T.I. en LIFE IS GOOD. :ok_hand::sparkles:

afbeelding

Edit: we gaan nu over op Daniel Bedingfield.

20 likes

I DONT WANNA RUN AWAY BUT I CANT TAKE IT I DONT UNDERSTAND IF YOURE NOT MADE FOR ME THEN WHY DOES MY HEART TELL ME THAT I AM IS THERE ANYWAY THAT I CAN STAY IN YOUR AAAAAAAAAAAAAAARMS

banger

29 likes

dit doet me denken aan dat koppel uit amsterdam dat er zo extreem perfect uitziet dat de comments helemaal los gaan. kent iemand die? zij krijgen altijd comments van ‘earths profile picture’ enzo maar mensen zijn echt creatief

4 likes

Ik ben dus oud genoeg om romantische :clown_face: :nauseated_face: herinneringen bij dit nummer te hebben, haha heftig.

1 like

Bedoel je die donkere man met die witte vrouw?
Oh nee laat maar die zijn Engels

1 like

Zo, als ik door een storing geen comments kan lezen dan sluit ik de app weer. Hoezo je collega leest geen comments? Wat een gek

6 likes

het zijn wel een zwarte man en een witte vrouw. isabel marie heet zij was ff haar naam vergeten

2 likes

@Schorem ik heb ook sinds vorige week neuspiercing! Was wel heel spontaan haha. En paar maanden geleden halve sleeve (al had ik wel al andere tattoos), lijkt wel de tijd nu :joy:

2 likes

Heb even gekeken maar ja die bedoel ik! Ik dacht door de Engelse teksten dat ze Engels waren maar we bedoelen idd dezelfde

1 like

Ehhhh het sneeuwt…?!!

1 like

Pardon?

3 likes

In het vandaag niet zo zonnige zuiden van Nederland :sweat_smile:

Burgerlijke domestic bliss op de zaterdagochtend: mijn vriend is met ons kind opgerot naar de Ikea om saaie dingen te kopen waar ik geen interesse in heb (idk lampjes ofzo) en ik zit met koffie in bed het nieuwe seizoen Mormon Wives te kijken :two_hearts:

36 likes

Houd het vooral daar

5 likes

Het is gelukkig alweer over. Houden zo :sweat_smile:

1 like

Ik vond deze terug, dus heb een dvd speler gehaald bij de kringloop. Allemaal lang genoeg geleden gezien om ze te herkijken komend jaar zonder die stomme netflix keuzestr

EDIT ik wilde even disclaimen dat The Notebook van mn partner was en niet van mij.

29 likes

Het zetten viel heel erg mee, paar seconden pijnlijk maar daarna ook meteen weer prima! En het genezen gaat heel goed (even afkloppen wel haha). Hij zit er nu 1,5 week in en heb nergens last van, is ook niet gevoelig of zo. Een bult op mn neus lijkt me ook zo kut dus ik hoop dat het zo blijft :crossed_fingers:

2 likes