Ik wou vandaag koffie drinken bij mn opa, maar hij is tegenwoordig wat meer in de war. Meestal bel ik dus gewoon op de dag zelf, want dan kan hij wel overzien op welk tijdstip het wel kan.
Nu had mn moeder besloten dat ik volgens mn oom te lang niet langs was geweest, dus ze heeft eerst mij steeds gebeld “waarom ik nooit langs ga”, ik had verteld over m’n plannen maar dat heefr ze al tegen mn opa verteld, die gisteren al 4x heeft gebeld om te vertellen dat ie toch niet kan op zaterdag (ik zo nee ik kom zondag), toen weer dat ie op maandagochtend helemaal niet kan, toen belde hij weer maar denk dat zn gehoorapparaat uit stond want hij kon me niet verstaan, als ik m een bericht stuur dan reageerde hij niet en belde hij en kon me zelf niet verstaan. In de tussentijd hebben mn moeder en mn oom weer meerdere keren gebeld en geappt over dat ik op een tijdstip moet komen dat het voor hen uitkomt want dan kon ik vantevoren even boodschappen doen voor mn opa blablabla
Hele bevalling zo allejezus, als mn familie zich gewoon even met zichzelf kan bemoeien ipv bedenken dat ze zich ermee moeten bemoeien. Ik ga regelmatig bij mn opa op bezoek en werkt altijd prima als ik gewoon even bel, maar inmiddels kost de hele afspraak maken me al meer tijd en energie dan op de koffie gaan zelf.