Wat je even kwijt wil #71

Ik doe sinds kort elke week mijn groente/fruit weekboodschappen bij een bio-super, en het is zo fantastisch qua aanbod in groenten. Palmkool, Radicchio, echt mijn droomgroenten die niet bij AH zijn en ik vergiftig mijzelf niet meer met al dat fucking gif van de grote supermarkten. Valt me ook echt mee hoe duur het is.

14 likes

Elke keer als ik drie dingen koop bij de ekoplaza moet ik 73 euro afrekenen :sob:

25 likes

Venkel? :grin:

Mijn partner doet nu een minor in iets dat nieuw is voor hem, maar waar ik in gestudeerd heb.

Dus ik zou hem een beetje helpen met een onderwerp voor een verslag, een opzetje maken etc. Maar ik vond het onderwerp zo leuk, dat ik eigenlijk zonder dat ik het door heb 8 uur aan dat verslag gewerkt heb en hij bijna af is :rofl::weary: oops, dat was niet de bedoeling.

11 likes

En wat vind je partner ervan dat je zijn huiswerk doet?

3 likes

Ik had nu 2 kg aardappels, een grote zak palmkool een radicchio en 4 appels voor 9 euro. Niet bij ekoplaza maar Biowinkel (zit alleen in utrecht en zoetermeer)

9 likes

Ben benieuwd! Ik denk dat hij het wel chill vindt dat het hem tijd scheelt naast zijn fulltime baan, maar of hij het onderwerp leuk vindt of het met mijn betoog eens is… dat is een ander verhaal, haha. Maaarr hij mag natuurlijk altijd ervoor kiezen om er niks mee te doen.

Ik vond het in ieder geval wel weer heel leuk om een verslag te schrijven :rofl: ik mis school.

10 likes

Ik ben zo’n 3 jaar geleden bevriend geraakt met een vriendin van mijn zusje. Denk 1,5 jaar geleden is mijn zusje met mij en drie van mijn vrienden naar een concert geweest en is zij bevriend geraakt met een van hun. En ik vind het echt heel leuk dat zij nu ook met hem bevriend is.

Maar nu hebben mijn bestie en haar bestie elkaar ontmoet op een feestje van ons en zijn ze gaan daten wat heel goed gaat en ik vind het ZO leuk en gezellig!

28 likes

Wow jij bent gewoon een analoge chatgpt

11 likes

De walgelijkheid hiervan. Vers van de lijsttrekker uit mijn gemeente en iemand uit mijn naaste omgeving stemt hierop :nauseated_face:

7 likes

Ik wou vandaag koffie drinken bij mn opa, maar hij is tegenwoordig wat meer in de war. Meestal bel ik dus gewoon op de dag zelf, want dan kan hij wel overzien op welk tijdstip het wel kan.

Nu had mn moeder besloten dat ik volgens mn oom te lang niet langs was geweest, dus ze heeft eerst mij steeds gebeld “waarom ik nooit langs ga”, ik had verteld over m’n plannen maar dat heefr ze al tegen mn opa verteld, die gisteren al 4x heeft gebeld om te vertellen dat ie toch niet kan op zaterdag (ik zo nee ik kom zondag), toen weer dat ie op maandagochtend helemaal niet kan, toen belde hij weer maar denk dat zn gehoorapparaat uit stond want hij kon me niet verstaan, als ik m een bericht stuur dan reageerde hij niet en belde hij en kon me zelf niet verstaan. In de tussentijd hebben mn moeder en mn oom weer meerdere keren gebeld en geappt over dat ik op een tijdstip moet komen dat het voor hen uitkomt want dan kon ik vantevoren even boodschappen doen voor mn opa blablabla

Hele bevalling zo allejezus, als mn familie zich gewoon even met zichzelf kan bemoeien ipv bedenken dat ze zich ermee moeten bemoeien. Ik ga regelmatig bij mn opa op bezoek en werkt altijd prima als ik gewoon even bel, maar inmiddels kost de hele afspraak maken me al meer tijd en energie dan op de koffie gaan zelf.

21 likes

Ik ben echt een one issue forummer als ik ziek ben maar mijn god, ik mag hopen dat ik nu voor de rest van het jaar gespaard ben. Heel januari en half februari ziek geweest en nu gewoon weer :weary: vertrek ook nog op citytrip volgende week en op dit moment zou ik niet weten hoe ik dat moet volhouden.

2 likes

Dat is ook niet echt normaal toch?

2 likes

Ik heb me echt vermaakt vandaag, naar een soort life bokswedstrijd zitten kijken van ganzen :joy:.
Met m’n inklapstoeltje, langs het water, kijkend naar mama gans op het nest en papa gans als bewaker ervoor, en zodra er maar een ander koppel binnen een straal van 25 meter kwam brak er een enorme fittie uit tussen verschillende koppels. :joy: Erg fascinerend om te zien, ook geinig dat een eend of meerkoet wel in de buurt mocht komen :sweat_smile:

14 likes

Omg alle cottages (4) zijn geboekt.
In juli gaan we 3 weken naar Engeland!

55 likes

In de Volkskrant magazine las ik het interview met Marcel Musters. Maar wat staat hier? Wat doet hij nou?

Bomen knuffelen

5 likes

Vind het meer American Pie maar dan met bomen associaties geven.

12 likes

Ja dat idee kreeg ik dus ook…

3 likes

Jeetje. Sommige dingen kun je ook gewoon voor jezelf houden.

1 like