Wat je even kwijt wil #71

Haha ja sowieso dit hele interview is best bijzonder. Ook een stukje over intimiteit en seks en dan begint ie over z’n hond en dat ie daar dan mee knuffelt en dat dat opwindend is ofzo.

Edit: niet op een seksuele manier hoor maar ja vond het wel apart om over je hond te beginnen bij zo’n vraag maar dat zegt ie zelf ook.

4 likes

Ieuuwwww

Hij is een heel goede vriend van Lies Visschedijk toch? Moest even een foto bij de naam zoeken en toen herkende ik hem.

2 likes

Jaaaaaa dat vond ik ook heel raar. “Ja ik heb geen seks met de hond maar wanneer ik hem 's avonds aai en masseer is het heel opwindend”

Ik dacht dat het een leuke man was (want vriend van Lies en Hanneke) maar ik kreeg een hele rare vibe van hem

1 like

Hij geniet ook érg van het knuffelen met zijn hond.

1 like

Ik moest hier ook wel om lachen:

" 'Je vriendin Hanneke Groenteman zei dat je ervan overtuigd bent dat je ex-partner, acteur Jeroen Willems die in 2012 overleed, is gereïncarneerd in je hond Mika.’
‘Dat dacht ik in het begin, ja. Maar Jeroen heeft later tegen me gezegd: ‘Nee, ik ben die hond niet.’ "

Nee ik ben die hond niet haaha💀

6 likes

:joy: even los van het morele oordeel daarover; dat zou toch heel oncomfortabel moeten zijn, lijkt me?

1 like

Dus die man die dood is heeft gezegd dat hij niet de hond is? Wat.

2 likes

Als ik dood ben en iemand denkt dat ik de hond ben en daar opgewonden van raakt zou ik ook een manier vanuit het hiernamaals vinden om duidelijk te maken dat dat absoluut niet het geval is

47 likes

Ik zou vanavond een date hebben maar mn appjes komen al niet meer aan sinds vanmiddag. Zoo smaakvol weer van meneer :joy: heb nu lekker voor mezelf de bios geboekt

25 likes

Wat een sukkel en wat goed dat je lekker naar de bios bent gegaan :muscle:t2:.

Ik keek net The Substance wtf was dat voor ‘n koortsdroom :joy::joy::joy:

7 likes

Ik dacht vanochtend tijdens het wakker worden voor een split second dat het al donderdag was :sob:

5 likes

Oh wat een tegenvaller :no_mouth:

2 likes

Oh dat had ik vorige week. Ik had voor de verandering super lekker geslapen en werd zelfs wakker van de wekker (gebeurt nooit, altijd veel vroeger wakker). Ik dacht: oh ik heb lekker geslapen en het is al vrijdag, nog één dagje werken. Was het donderdag :skull: Zo kut!

3 likes

Ik dacht dus dat het zaterdag was.

2 likes

Nog erger :weary:

5 likes

Een aantal van mn afspraken op werk worden last minute afgezegd en komt zo goed uit. Heb veel werkzaamheden waar ik steeds niet aan toe kwam en waar ik nu ineens tijd voor heb.

Dat mn donderdag nu ramvol zit omdat alles daarnaartoe verplaatst is vergeten we eventjes voor het gemak :sweat_smile:

Ik zag een wolf in het volle licht, in het volle zicht. Indrukwekkend. Wolf was met paar seconden weer van mijn pad af maar er was oogcontact en alles.

98 likes

We hebben een huis gekocht (lekker random) en gisteren de huidige eigenaren ontmoet en die vertelden dat er in de tuin een grote walnotenboom staat waarin een eekhoorn echtpaartje woont en ik vind dat zo leuk :heart_eyes:

87 likes

Ik had nooit verwacht dat op deze leeftijd mijn strategie nog steeds zou zijn om gewoon maar in bed te blijven liggen als ik niet weet waar ik moet beginnen :joy:

23 likes