Wat je even kwijt wil #71

Als ik dood ben en iemand denkt dat ik de hond ben en daar opgewonden van raakt zou ik ook een manier vanuit het hiernamaals vinden om duidelijk te maken dat dat absoluut niet het geval is

48 likes

Ik zou vanavond een date hebben maar mn appjes komen al niet meer aan sinds vanmiddag. Zoo smaakvol weer van meneer :joy: heb nu lekker voor mezelf de bios geboekt

25 likes

Wat een sukkel en wat goed dat je lekker naar de bios bent gegaan :muscle:t2:.

Ik keek net The Substance wtf was dat voor ‘n koortsdroom :joy::joy::joy:

8 likes

Ik dacht vanochtend tijdens het wakker worden voor een split second dat het al donderdag was :sob:

5 likes

Oh wat een tegenvaller :no_mouth:

2 likes

Oh dat had ik vorige week. Ik had voor de verandering super lekker geslapen en werd zelfs wakker van de wekker (gebeurt nooit, altijd veel vroeger wakker). Ik dacht: oh ik heb lekker geslapen en het is al vrijdag, nog één dagje werken. Was het donderdag :skull: Zo kut!

3 likes

Ik dacht dus dat het zaterdag was.

2 likes

Nog erger :weary:

5 likes

Een aantal van mn afspraken op werk worden last minute afgezegd en komt zo goed uit. Heb veel werkzaamheden waar ik steeds niet aan toe kwam en waar ik nu ineens tijd voor heb.

Dat mn donderdag nu ramvol zit omdat alles daarnaartoe verplaatst is vergeten we eventjes voor het gemak :sweat_smile:

Ik zag een wolf in het volle licht, in het volle zicht. Indrukwekkend. Wolf was met paar seconden weer van mijn pad af maar er was oogcontact en alles.

98 likes

We hebben een huis gekocht (lekker random) en gisteren de huidige eigenaren ontmoet en die vertelden dat er in de tuin een grote walnotenboom staat waarin een eekhoorn echtpaartje woont en ik vind dat zo leuk :heart_eyes:

89 likes

Ik had nooit verwacht dat op deze leeftijd mijn strategie nog steeds zou zijn om gewoon maar in bed te blijven liggen als ik niet weet waar ik moet beginnen :joy:

23 likes

Deze week sleur ik mijzelf wel door de week heen. :sob:
Nog een paar dagen en dan heb ik een week vrij

3 likes

Wauw! Was je met je hond? Zo ja, hoe reageerde je hond?

Nee, ik was in mijn eentje hardlopen!

2 likes

Wat is het toch dat als je een vrije week gepland hebt, je er die week ervoor er ineens zó aan toe bent. :sweat_smile: Aftellen naar vrijdag, haha. Succes met de werkweek en fijne vakantie alvast!

2 likes

Ik ben er vooral aan toe omdat ik het kneiterdruk heb. Maar het is aftellen geblazen

Liefde voor hoe poëtisch de eerste zin van jouw bericht is.

8 likes

Heel vaak zie je van die zwangerschapsaankondingen en dat 80% van de mensen aan wie ze het vertellen meteen roept “ik wist het!!” “Ik dacht het al!!!” Zojuist zag ik nog zo’n filmpje

Maar HOEZO roepen mensen dit altijd en zo vaak :joy:

7 likes