Deze week sleur ik mijzelf wel door de week heen. ![]()
Nog een paar dagen en dan heb ik een week vrij
Wauw! Was je met je hond? Zo ja, hoe reageerde je hond?
Nee, ik was in mijn eentje hardlopen!
Wat is het toch dat als je een vrije week gepland hebt, je er die week ervoor er ineens zĂł aan toe bent.
Aftellen naar vrijdag, haha. Succes met de werkweek en fijne vakantie alvast!
Ik ben er vooral aan toe omdat ik het kneiterdruk heb. Maar het is aftellen geblazen
Liefde voor hoe poëtisch de eerste zin van jouw bericht is.
Heel vaak zie je van die zwangerschapsaankondingen en dat 80% van de mensen aan wie ze het vertellen meteen roept âik wist het!!â âIk dacht het al!!!â Zojuist zag ik nog zoân filmpje
Maar HOEZO roepen mensen dit altijd en zo vaak ![]()
Misschien zitten die mensen wel de hele tijd te azen/hopen op een mogelijke zwangerschap, ja dan âwistâ je het natuurlijk wel.
Ik heb dit nu wel bij mijn broer iig, die hebben verteld dat ze aan het proberen zijn en nu elke keer als hij belt denk ik âooooooh zou het zo ver zijn?!â hahaha.
how can i make this about me gok ik, want het voegt echt niks toe voor de ander
Ja maar dan heb je toch wel de emotionele intelligentie om niet te roepen: âik wist het!! Ik dacht het al!â
Toen vrienden laatst spontaan even langs wilde komen zag ik de bui al dagen hangen maar ook toen heb ik net gedaan alsof mân neus bloedde, eindeloos over koetjes en kalfjes gepraat tot ze uiteĂndelijk het nieuws vertelden. ik had ook kunnen zeggen bij binnenkomst: ânou jullie hebben dus wat te vertellen?â maar dat is toch ook niet leuk voor de ander ![]()
T is ook altijd een belediging. Hoezo wist je het, vind je mij dik ofzo?
Had voor we het tegen bepaalde mensen vertelden ook met mijn man besproken van wie we een âik wist tâ reactie verwachtte. Konden we terug zeggen âwe wisten dat je zo zou reageren!!â. Dat vonden ze allemaal een stuk minder leuk ![]()
Ik heb meestal zin om te zeggen âgefeliciteerd je hebt seks gehadâ
Tegen vrienden of familie die zulk nieuws vertellen? Gezellig.
Ik kom nooit verder dan een oprechte âechtt???!! Neee, nieeett!!! Echt???â. Behalve als ik weet dat er een wens is.
Maargoed dat is dan vooral omdat ik het ergens altijd echt jammer vind omdat de relatie dan een paar jaar zo ontzettend anders gaat zijn en onze levens zo ver uit elkaar gaan liggen omdat ik zelf geen kinderwens heb.
De familie van mijn man (ooms/tantes met name) maken voor elke scheet een nieuwe whatsapp groep aan. Nu zit ik weer in een groep met als naam âverhuisberichtâ, waar een foto in gestuurd is dat ze gaan verhuizen naar adres X. Wat is er mis met die foto in al bestaande chats sturen?!
Nu moet ik de hele dag lezen dat buurman Harry en buurvrouw Toos ze veel succes wensen met de verhuizing en ze gaan missen. I donât care. En ik ben te laf om gewoon uit de chat te stappen ![]()
Meldingen uitzetten en archiveren!
meldingen uitzetten al gedaan maar dan zie je toch steeds berichten als je whatsapp opent. Nooit aan gedacht om te archiveren, ik voel me echt een ontzettende boomer nu hahaha!
Ik denk dat het komt uit een soort enthousiasme dat je diegene blijkbaar heel goed kent omdat je bepaalde subtiele veranderingen hebt opgemerkt. Of het een leuke reactie is dat is natuurlijk de vraag. Maar denk dat ik het als zwangere op zich prima zou vinden?
Ik vind het stommer als er mensen zijn die het al eerder wisten en dat heel duidelijk tegenover anderen moeten laten blijken. Dus dat mensen dan op insta iets moeten reageren van: jaaa the word is out!! Zo blij voor jullie! Dan denk ik je kan ook gewoon alleen dat laatste zeggen in plaats van nog even te moeten laten blijken dat je tot de inner circle behoort die het al eerder wist.
Lang geleden was ik bij een tuinfeest waarop een vriendin wilde vertellen dat ze in verwachting was en die moeder was blijkbaar al op de hoogte, en voordat vriendin ook maar een woord kon zeggen maakte die moeder bewegingen alsof ze een baby aan het wiegen was
Dus dat was helemaal geen leuk moment voor vriendin en dan zei moeders ook nog iets als wat maakt het nou uit wie dat vertelt, zeker last van je hormonen
Goh ik word er weer ongemakkelijk van nu ik dit zo opschrijf ![]()
Ohhh wat kut zeg! Ik zelfs al ongemakkelijk als ik het lees hahaha