Wat je even kwijt wil #71

Ik vond het ook niet erg eigenlijk, mijn zusje zei dus dat ze het al dacht toen ik het vertelde (omdat ze zag dat ik me zo slecht voelde aldoor).
Mijn schoonzussen gaven bijna geen reactie omdat mijn schoonmoeder het hun blijkbaar al had verteld :smiling_face_with_tear:

Dat ik zin heb om het te zeggen wilt niet zeggen dat ik het daadwerkelijk zeg.

2 likes

Als ik het al denk is het vooral omdat ik dan aanvoel dat ze iets te verbergen hebben en ze iets anders doen dan normaal. Heeft dan echt niks met uiterlijk te maken. Maar ik zeg het nooit, behalve tegen m’n man.

Haha ik zag een filmpje op instagram van een koppel dat videobelt met een ander koppel, en koppel1 vertelt (uiteraard) dat ze een baby verwachten, en koppel2 reageert in eerste instantie van “NO WAY, we had no idea!! SUCH A SURPRISE!!!” en halen dan feesthoedjes en champagne en trommels en fluiten tevoorschijn. Vond het zelf wel grappig, en ik bedoel ja sorry maar als je gewoon twee dertigers bent met een huis, stabiele inkomens, een kat en een kinderwens dan is je zwangerschap vaak gewoon niet echt een enorme verrassing meer? (en hier bedoel ik de mensen mee die gepland, gewenst en zonder gedoe zwanger raken, natuurlijk niet de mensen met fertiliteitsproblemen of voor wie een zwangerschap om andere redenen gevoelig ligt)

8 likes

Dat vind ik echt twijfelachtig, zeker niet in alle gevallen zo (en ik durf zelfs te zeggen in de meerderheid van de gevallen niet). Ik kreeg wel wat van deze reacties (en vond het echt idioot) van mensen die helemaal niet zoveel contact met mij hadden omdat ik in het buitenland woon. Ze hadden dus echt geen verschil kunnen opmerken. Het was puur omdat ik net getrouwd was dus ik merkte heel erg het verwachtingspatroon bij sommigen “dat die baby nu snel zal komen!”. Ik was zelf nogal overvallen van de snelheid waarmee ik zwanger was en vond het echt absurd dat mensen dit zeiden (en dus al die verwachting hadden, die al achterlijk is om mee te beginnen).

2 likes

Ja toen ze het geluk had nog een kindje te krijgen was moeders de laatste die het wist

4 likes

Ik heb straks een ledenvergadering maar ik heb er echt geen puf voor. Ik kan het voor mezelf niet verantwoorden om niet heen te gaan, iemand het laatste zetje voor me?

Edit: laat maar. Bedenk me net dat ik de komende 4 avonden ook weg ben, dus heb een keuze gemaakt haha.

2 likes

oh sorry maar hoe kan het nou dat jij zoveel rare asociale mensen in je omgeving hebt!! niet dat ik je niet geloof maar ik onthoud echt amper forummers maar jij blijft maar gaan met die mensen in je omgeving :joy: misschien kunnen maurice en jij vrienden worden en jullie leed delen, blijf me echt verbazen over wat voor mensen jullie beide om jullie heen hebben

18 likes

Haha nou weet je ik ben natuurlijk ouder dan gemiddeld hier (en op veel plekken gewoond en gewerkt) en ik heb dan dat ik iets lees en denk oooooh ja herinnering popt op Het is niet allemaal van de laatste zes weken hè, dat van die zwangerschap dat kind is al puber nu bijvoorbeeld
Maar ik kan me voorstellen dat alles in zo’n korte tijd verteld wordt het lijkt alsof het 1 grote asobende is hier
Maar het is allemaal waargebeurd, met de hand op mijn kuikenhart

13 likes

haha oke ja dat verklaart het wel iets i guess, ik had over het lang geleden heen gelezen

1 like

er staat hier iemand heel hoog op een kieslijst en allemaal mensen in m’n omgeving voeren ook campagne voor haar specifiek

maar ik heb met haar m’n eerste uni opdrachtje ooit moeiten doen en toen heeft ze me keihard geplagieerd waardoor ik ook voor examencommissie moest komen :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

9 likes

Ik ben op een solo (kringloop)tripje geweest met de auto naar Denemarken. Het was heel leuk en ben onderweg naar huis en sta nu ergens in Groningen de auto te laden. Heb me de hele trip niet onveilig gevoeld maar hier is het doodeng. Het is gewoon een laadpunt naast de snelweg, maar het is hier pikdonker. Alleen verlichting bij de laadpalen dus ik ben mooi verlicht, verder alleen maar vrachtwagens om me heen en die staan dus in het donker. Ik zie alleen wat schimmen van gasten die aan het roken zijn die je dus niet echt kan zien. Het tankstation zelf is 100 meter terug zonder verlichting langs de weg dus nu durf ik daar niet heen te lopen voor een koffie (wat ik wel van plan was) omdat ik gewoon niet kan zien wie daar eventueel kan staan. Ben de enige lader tot net een auto met 3 gasten die ik nu de hele tijd fucking in de gaten aan het houden ben terwijl ze achter me in de bosjes staan te pissen. Echt op dit soort momenten haat ik mannen nog meer dan normaal. Ik wil gewoon mijn leuke trip leuk afsluiten maar in plaats daarvan sta ik schichtig om me heen te kijken in een of ander gat en te hopen dat ik niet word aangesproken of aangerand. Ik ben kwaaaaaad en fuck die laadpaalbedrijcen die geen fatsoenlijke parkeerplekken kunnen maken waar vrouwen zich ook enigszins prettig voelen :rage:

Ps. Oja en dan staat er een gigantisch bord met ‘cameratoezicht’ nee nou wauw dat laat me echt veilig voelen. 1 waarom is dat nodig en 2 Het is hier fucking donker alsof je ook maar iets ziet op die camera :sob::sob:

18 likes

Ben gestopt met drinken en ik moet me nu ieeeeedere keer verantwoorden en zeggen dat ik niet zwanger ben. Zo tering vermoeiend (en onbeschoft)

17 likes

Ik vind het nieuwste album van Lily Allen nog steeds tof maar ik zie nu steeds beelden van de concerten voorbijkomen en dan denk ik ???
Iedereen lijkt er lovend over in reacties maar ik ben niet onder de indruk van wat ik zie en hoor

3 likes

Was ik opgelucht dat ik nooit klant was van odido, krijg ik nu een mail van mijn energiemaatschappij dat een medewerker mijn gegevens onrechtmatig heeft verkregen blabla. NONDEJU. Ze hebben aangifte gedaan en gemeld bij de autoriteit persoonsgegevens blabla, maar alsnog pleures irritant dit…

1 like

Waarom niet? Ik vind het wel tof!

3 likes

Ik vind haar ook totaal niks uitstralen. Het is te geproduceerd en daar lijkt ze zich niet comfortabel in te voelen ofzo. Heel stijfjes/geregisseerd, terwijl het juist zo’n open en eerlijk album is.Toen dat album net uitkwam deed ze wat miniconcerten met alleen begeleiding op een piano, meen ik. Dat vond ik sterker! @ZusjevanJoost

2 likes

?? Het ziet er echt teringsaai uit, geen shown geen goede zang, gewoon niets?
Die meer intieme setting dat @Hiphopopotamus schetst klinkt dan beter

Vind ik dus niet! Het is een :sparkles: vibe :sparkles:

5 likes

Ok qua performance had het misschien iets danseriger (idk gekke woordkeuze wellicht) gekund maar opzich vind ik de muziek wel bij de act passen?

Edit:
Ik luister nu wat nummers en vind die wel een vibe :face_exhaling:

2 likes