Ken je het hele album nog niet? Dan raad ik je aan die van begin tot eind te luisteren, het is een heel verhaal dat ze vertelt. Heel tof gedaan
Ik word hier zo boos van! Hoop heel hard dat hierdoor meer mensen over de documentaire horen en hem gaan kijken, maar vrees dat mensen de grappen van de Wild gewoon als normaal blijven zien en het niets teweeg brengt.
Stelletje sneuneuzen daar.
Edit: Je kan de film trouwens hier bekijken Film: Meer dan Babi Pangang - Nu bij jou thuis. Picl, films online
Sorry, totaal niet het punt, maar: een kringlooptripje met de auto naar Denemarken? Heb je een lijst gemaakt toevallig? Ik ga komende zomer die kant op rijden ![]()
Super stoer dat je dat in je eentje hebt gedaan, en volslagen bizar dat dat stoer is. We zouden gewoon een stuk moeten kunnen rijden en een fucking auto moeten kunnen opladen zonder dat je vreest voor je leven.
Ik wil eigenlijk ook heel graag je route weten, lijkt me zo leuk om te doen!
Aaaaah ik ben geselecteerd voor een hele gave studietrip van mijn werk! Er waren super weinig plekken dus had eigenlijk niet verwacht dat ik mee zou mogen. Zit helemaal te stuiteren op mijn stoel nu.
Ik heb eigenlijk geen vaste route, want ga elke keer naar een ander deel van Denemarken! Maar je hebt die eigenlijk ook echt niet nodig want er zijn oneindig veel kringlopen in Denemarken. In elke plaats zijn er meerdere en in grotere plaatsen soms wel tientallen. Je vindt ze goed op Google maps, zoekwoord is Genbrug en er zijn ketens van goede doelen waar er in bijna elke plaats vestigingen van zijn en dat zijn Kirkens Korshaer, Rode Kors, Blu Kors, Danmission. En dan zijn er dus nog heel veel los van deze ketens
Ben eigenlijk ook heel benieuwd naar een shoplog nu! Maar veel van die laadplekken mogen ze idd beter verlichten. Ook zoveel piemels gezien door pissende mannen (terwijl er een perfect schone wc beschikbaar is dus stop je leuter terug in je broek).
Ik heb de as van mijn overleden kat bij mijn ouders in de tuin begraven en nu hebben ze er allemaal bloemen en planten rond geplant. Zo lief! ![]()
Echt een eervol plekje
Ik krijg net een mail van het theater dat de voorstelling in december waar ik heen ga een uur eerder begint
Ik weet niet eens precies de datum nu haha
In mn lunchpauze kwam ik met het gekke idee om te gaan hardlopen.
Haha pijn aan mn schenen, hield het steeds 30 tot 40 seconden vol en dan moest alweer wandelen.
Conditie van niks ookal sport ik 2x in de week maar dat is alleen kracht.
Het begin is er nu volhouden.
De afgelopen weken heb ik alleen maar moeten rennen en stressen in verband met een verhuizing, verkoop van mijn huis en daarna ook nog eens de voorbereiding voor een operatie. Maar nu is alles achter de rug en zit ik lekker te genieten van mijn verplichte rust op mijn dakterras.
Het leven is weer heerlie.
Ik kan niet wachten tot de verhuis stress voorbij is als ik dit lees.
Same here haha
Ik kreeg gisteren VIER complimenten over hoe ik er uit zag/wat ik aanhad. Eerst complimenteerde mijn psycholoog mij over het vestje wat ik aan had, hoe dat bij mân ogen kleurde Ă©n hoe de ketting die ik omhad het extra leuk maakte (mân psycholoog zegt echt nooit iets over mân uiterlijk, dus dat vond ik op zichzelf al opmerkelijk). Toen een vriendin (over het vestje, en over hoe mân haar zat) en mân broer (over dat ik er in zân geheel goed uitzag) en toen ook nog de voorzitter van het stembureau âleuke tasâ
Heel leuk en ook bevreemdende ervaring ![]()
Ja nu moet je wel laten weten welk vestje je aan had ![]()
Ik kwam vandaag thuis en trof op de muur van het trappenhuis een tentoonstelling aan van meerdere uitgeprinte kleurenfotoâs van rommel die de afgelopen tijd blijkbaar in ons trappenhuis heeft gelegen (dingen die mensen hebben laten vallen zonder op te ruimen). En daarnaast een A4tje in sierlijk lettertype met de tekst âis dit de toekomst van ons trappenhuis?â
Benieuwd hoe dit nu verder gaat, ik vind de foto galerij aanpak wel origineel
Nu plak jij er een a4âtje bij met JA.
Natuurlijk in hoofdletters, comic sans
Ik had vandaag spontaan vrij genomen en ik moet dat denk ik vaker doen met goed weer. Ik ben weer helemaal opgeladen na die eindeloze winter ![]()
Oh wat een perfect mooie dag om vrij te nemen zeg. Echt een cadeau aan jezelf
Fietstassen kunnen ze net goed prullenbakken noemen. Of het ligt aan mij. ![]()
Oh en ik ga morgen weer eens naar de markt (doe ik echt heel weinig) om lekkere dingetjes te halen voor het weekend.
Zin in.