Wat je even kwijt wil #71

Oh mijn god ditttttttttttt doet mijn vriend ook zo fucking irritant

Ik kan goed kiezen maar over veel dingen (welk van de twee leuke cafés we gaan) heb ik geen sterke mening, en m’n vriend wel, dus dan laat ik het meestal aan hem over maar hij vraagt wel altijd “wat WIL JIJ doen”, en als ik dan een antwoord geef wil hij toch altijd liever het andere

Laat me dan met rust man

Hij twijfelt dus wel vaak omdat hij echt HET BESTE wil en dat vind ik ook irritant

Ook irritant als je tien minuten in een café zit, ik heb na 1 minuut een keuze gemaakt, er komt iemand bestelling opnemen en dat mensen het dan dus niet weten en je vervolgens 30 minuten mag hopen dat er nog een keer iemand komt

6 likes

Vast net iets anders hoor maar dit vind ik eigenlijk juist irritant, als iemand een soort van bepaalt dat jij de keuze moet maken. Ik had dat ook vaak met collega’s dan kwamen ze bij mij vragen waar we gingen lunchen, idk verzin iets???

1 like

Ik zal er even bij zetten dat het alleen om hem zelf gaat inderdaad

Open vragen als ‘wat zullen we doen’ zijn inderdaad irritant en dat zou bijna pesten zijn om die aan iemand die moeilijk keuzes kan maken te stellen

1 like

Mijn vrienden en ik zijn ook echt VERSCHIKKELIJK want dat betreft want we zijn allemaal veel te ~chill~ en we willen elkaar niet in de weg zitten. Van die kleine gezamenlijke beslissingen zoals ‘wat zullen we eten’ of ‘blijven we hier of gaan we naar een ander café’ oid worden dan een eindeloze ‘haha mij maakt het niet uit hoor!!’ ‘nee mij ook niet!!!’ ‘haha!!!’ waarin er dus ook niks gebeurt. Echt heel irritant gedrag eigenlijk lmao

Het grappige is ook dat er dan altijd 1 persoon moet zijn die zegt ‘ok we doen dit’ om het te doorbreken en dat is altijd iemand anders. We staan er dus in ieder geval wel oprecht allemaal hetzelfde in? :’)

4 likes

Ik ben dit vaak en dan wordt er daarna alsnog vaak gezegd “oh maar ik vind dit ook een goed idee” STOPPPPP

2 likes

neeeee hou op dat is zo vervelend

je moet die persoon juist dankbaar zijn en opgelucht meegaan OF zelf eerder je mond open trekken, je hoeft echt niet te wachten tot iemand anders een voorkeur aangeeft voordat je zelf mag nadenken wat is dat nou

3 likes

Haha dit is precies waar het om gaat hè
Of je maakt een keuze, prima, of je zegt maakt mij niet uit MAAR DAN MAAKT HET OOK ECHT NIET UIT verdikkeme

6 likes

Haha ja toen ik vroeger een bestuursjaar deed kwamen we er al snel achter dat je niet met 9 man over alles kan besluiten en dat dat mega irritant is. Dus toen werd: ‘handje omhoog als deze beslissing je echt boeit’, … ‘oke, jullie 3 maken een keus en de rest accepteert het’

Was echt een topsysteem want zo kon je wel invloed uitoefenen als je het echt belangrijk vond en anders mocht je niet zeiken

17 likes

Mijn man ook. Vraagt hij wat ik wil eten, ik zeg X. Zegt hij ‘we kunnen ook Y doen?’
Nooit zegt hij gewoon ‘ik wil vanavond Y eten/zullen we Y eten?’.

Heel irritant.

2 likes

Dit is zo herkenbaar he :joy:.
Eerst een eeuwigheid proberen om mij te laten kiezen tussen A en B. En dan kies ik A en gaat hij me vertellen waarom we B zouden moeten doen.

VRAAG HET DAN NIET!!!.

Maar hij zegt dat hij dan wil weten of ik nog andere/betere argumenten zou kunnen hebben voor een bepaalde keuze. Want hij wil idd wat @boonie zegt, wel het beste hebben. Ik daarentegen doe maar gewoon wat zonder na te denken, dus hij zou inmiddels moeten snappen dat die argumenten echt niet gaan komen :sweat_smile:

2 likes

Hahahaha shit ik ben die irritante persoon bij mijn man. Dan wil ik dat hij ook ff een keer meedenkt wat we aankomende week gaan eten. Maar dan noemt hij iets en dan denk ik meh, nee daar heb ik geen zin in. Heb inmiddels wel geleerd om of zijn input niet te vragen of de suggestie toch op het menu te zetten :joy: (meestal dan)

1 like

Ik heb ze gezien vandaag!! Lammetjes :heart: lekker in de wei

4 likes

Ik heb wat viooltjes in de tuin gezet en de eerste hommels zaten er al op :heart:

En mijn perzikboom begint ook al te bloeien. Vorig jaar had ik maar 1 perzik die wel mega lekker was, dus hopelijk groeien er dit jaar meer aan.

9 likes

Ik vind het zoooooo heerlijk dat mijn vriend en ik ieder een ‘eigen’ kamer hebben waar we mee mogen doen wat we willen. Het is zo lekker om gewoon al zijn spullen op die kamer te leggen of soms zelfs te gooien en dan doe ik die deur dicht 🩷🩷🩷

Soms gooi ik het heel agressief vol rage naar binnen en soms vouw ik het op heel liefdevol voor hem op. En het mooie is dat hij dat verschil niet eens merkt :smiling_face_with_three_hearts:

52 likes

Oké, ik ben nu echt even een one issue forummer… maar ik train voor een sporttest om bij de brandweer te mogen. Ik heb al anderhalve week last van een spier in m’n linkerbil, en kon dus ook niet hardlopen. Sinds een paar dagen gaat het gelukkig langzaam beter. Ik hoop heel erg dat ik morgen of zondag het hardlopen weer op kan pakken. Maar ben nu zo bang dat ik het niet meer haal… En we mogen nu een avond in de week meedoen met de oefenavond bij de brandweer. Het is zo verschrikkelijk leuk, zo gezellig en zo precies iets voor mij!!! Niet slagen voor de test is echt geen optie!!

27 likes

wat tof!!!

1 like

Oeh leuk om te zien dat je zo enthousiast bent erover! Ik ga vanavond!

1 like

Kijk of je naar een fysio kan zsm! Ik had dit tijdens mn zwangerschap en na 1 sessie was het al weg

2 likes

@Tokyo Ben ik geweest! En heb tussendoor contact gehad. Die spier is geïrriteerd geweest omdat ik scheef was :grimacing: dat is opgelost gelukkig! Maar de irritatie moest met rust zakken. Edit: dit klinkt heel simpel nu ik het teruglees, maar er zat iets vast waardoor die spier dus harder moest werken en ik scheef bewoog. Nu los, en doe krachtoefeningen om het beter in balans te brengen.

@Luzarl Is het echt ja!!

Love jouw one issue! Ik dacht er nog aan toen ik gisteren een zak zand van 25 kilo uit mijn auto tilde om naar mijn tuin te dragen en dat net wel/net niet redde. Succes!

5 likes