Wat je even kwijt wil #71

Verschrikkelijk leuk en gezellig; dat denk ik nou nooit als ik een kennis hoor praten over de dingen die hij ziet/meemaakt op zijn werk bij de brandweer

5 likes

Haha precies mijn gedachte.

Niet voor tere zieltjes

Alles waar wij en de ambu’s niet heen hoeven, want overduidelijk dood, maar wel “gedoe” of “troep”, mag de brandweer naar toe. :smiling_face_with_tear:

5 likes

Sowieso keuzes als je overspannen bent/in een burnout zit. Is voor mij echt een teken aan de wand dat het niet goed met me gaat, als ik me overweldigd voel als iemand vraagt wat ik wil eten bijvoorbeeld. Hoe vaak ik wel niet gezegd heb ‘ik wil graag met je gaan lunchen maar wil je alsjeblieft de locatie en mijn gerecht kiezen want ik trek dat niet’.

3 likes

@Karl_Lagerfeld Komt misschien omdat we dat nog niet geoefend hebben tijdens de oefenavonden? :nerd_face:

1 like

Sorry is dit een echte reactie op wat krabsalade zegt?

1 like

Hashtag sarcasme? Natuurlijk snap ik dat er momenten zijn dat het werk heftig en verschrikkelijk moeilijk is. Maar het hoort er bij. Ik zou dood ongelukkig worden in de zorg… Neemt niet weg dat de sfeer goed is, mensen elkaar vertrouwen en er heel veel toffe elementen aan zitten.

3 likes

Over bepaalde brandweerkorpsen heb ik nou niet echt bepaald leuke dingen gehoord. Maar misschien valt dat bij jou mee.

1 like

Wat zonde. Nee, hier het tegenovergestelde. Uiteraard ook de reden dat we een aantal weken mee mogen oefenen, om van beide kanten te zien of je er past.

4 likes

En, hoe is het gegaan?

Ik kijk toevallig een stukje van Flikken Maastricht maar wat is dit slecht?? Waarom is dit zo populair?

3 likes

Soort stockholm syndroom denk ik

5 likes

Ik zit de verraders de kijken maar krijgen die mensen daar geen normaal eten? Je ziet ze alleen maar borrelplanken naar binnen douwen alsof ze al een week niet gegeten hebben.

6 likes

Lekker enthousiast blijven hoor, voor een realiteitscheck is er een time en place en die komt vanzelf wel. Dat zie je dan wel weer. We hebben de brandweer superhard nodig en ik heb er heel veel respect voor :heart:

45 likes

Haha ik moet ook elke keer iets zeggen over hoeveel eten er staat en echt overal ook

Zit naar mijn vriend te kijken terwijl ie in het theater een show aan het afbouwen is en op een of andere manier vind ik hem woest sexy als hij werkt :joy:

21 likes

Ik heb bij lakkie wat gellak kleurtjes gekocht waaronder 1 set met 5 kleuren en 1 losse kleur.

Nu blijkt die losse kleur ook in die set te zitten en heb ik die dubbel. :expressionless:

1 like

Ik ben alleen thuis en ben lekker om 10 uur mn bed in gedoken om te doomscrollen. Heerlijk.

10 likes

Goed! Alles is prima verlopen gelukkig. Vond het ook leuk om te doen, al ga ik volgende keer misschien liever op een drukker bureau zitten als stembureaulid. Maar wie weet of ik toch voorzitter blijf!

2 likes

Ah wat fijn! En dat je het een volgende keer weer wil doen is ook wel een goed teken!

1 like

:rainbow:

13 likes