Ik wil ook even vertellen dat ik gister 9 euro heb betaald voor 2 bolletjes ijs voor m’n dochter. Ik moest er gewoon maar van lachen toen ik de prijs zag. Het was wel in het centrum van Amsterdam dus had wel verwacht dat het duur zou zijn maar niet zó duur.
Dat is wel bizar. Ik was afgelopen week in de Zaanse Schans en daar was het 4,50 voor twee bollen. Terwijl het een ontzettend toeristisch plek is.
Is toch niet normaal!
Wij hadden laatst ijsje van de ijscokar die door straat reed (tingelingeling!) was ook prijs per bolletje 4 euro. Doe normaal.
Wooooow. En ik vond 1,80 al veel. Denk dat we morgen eens een paar bollen ijs gaan eten
Omg ik heb weer stress. Stel je buren die een peuter hebben, vragen of diegene 1 nachtje kan blijven.
- Ja hoor
- Nee
0 stemmers
Heb jij een slaapkamer over?
- Nee
- Ja
- Ja 1
- Ja 2
- Ja meer dan dat
0 stemmers
Ligt eraan waarom?
Diegene? Wie bedoel je? De buren vragen je of hun kind die een peuter is een nachtje bij je mag blijven logeren, begrijp ik het dan goed?
Jezus ik vind mijn favo ijssalon in Amsterdam al duur maar daar ben ik meestal 9 euro kwijt voor 2x twee bollen
Pas je wel eens op dat ze dit vragen of hoe goed ken je het kindje?
Ehh ja de context is mega belangrijk met mn huidige buren met peuter heb ik niet zo veel dus zou dat niet “zomaar” doen, maar stel er was een noodsituatie natuurlijk wel. En als ik een leuke relatie met die peuter en buren had zou ik het waarschijnlijk wel doen als vriendendienst.
Als ik geen contact heb met de buren en het kind verder niet ken dan niet, maar als ik goede vrienden met de buren zou zijn en het kind komt bij wijze van spreken dagelijks over de vloer dan is het van harte welkom. Context is hier wel belangrijk.
Ik zou het wel doen als ik ze mega uit de brand help en ze al andere opties hebben geprobeerd. Heb de afgelopen tijd gemerkt dat sommige mensen het heel makkelijk vragen (logeren/spelen/oppassen) omdat het voor hen de simpelste optie is.
Ik die “bedankt, daag!” Tegen de zelfscan zeg
Ik heb een nieuwe hyperfocus, poging tot honden trimmen
De kapper van mijn hond heeft veel te veel klanten aangenomen waardoor ik nu in december zou moeten plannen al. Dat werkt dus echt niet bij mij. Dus ik wil het nu zelf gaan doen. Liefst nog met verf
Twee weken terug op een avond een sollicitatiebrief verstuurd. Volgende ochtend werd ik gelijk gebeld dat ik op gesprek mocht komen. Na het eerste gesprek vrijwel direct reactie dat ik mocht komen voor het tweede gesprek. Nu een aantal dagen terug gesprek gehad en tot nu toe niks gehoord. Omdat de vorige twee keer zo snel ging allemaal, heb ik er helemaal geen goed gevoel bij nu. En baal op voorhand al dat ik t niet geworden ben, maar ik weet nog helemaal niets… Waarom?
We slapen dus in een tented lodge in de Serengeti en hoorden net een leeuw brullen
Schijn je 8 km verderop te kunnen horen brullen en het klonk ook niet heel dichtbij, maar toch goed te horen. Zo bijzonder!
Ik ben zo aan het genieten, ik lig in een fantastisch bad met uitzicht op natuur en ik ga dit weekend trouwen met m’n grote liefde met iedereen die dicht bij ons staat
Wij dachten laatst op vakantie oh even een ijsje halen. Pal naast een toeristisch iets. Hing geen prijslijst, maarja hoe duur kunnen twee ijsjes van elk twee bolletjes nou zijn? Na dat je hem in je handen kreeg moest je nog een paar meter naar de kassa lopen, persoon achter de kassa deed traag, dusja wij vast beginnen met eten want warm en smeltend ijs. €30 afgetikt
Mi Gado jij wint